Jump to content
thanos.k

Μας Αποχαιρετα Ο 1.4Tsi(Twin Charge) Για Τον 1.6Tsi ?

?? ??????? ????????????? ??? 1.4 twin charge ?? 1.6 tsi (only turbo)  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Οπως ολα δειχνουν η vw θα δωσει και 1.6 tsi με 210ps (πρωτη εφαρμογη polo R ) Πιστευετε θα ειναι και απο τις τελευταιες χρονιες που θα δουμε τον 1.4 στο golf ?

http://www.worldcarfans.com/110050425989/volkswagen-polo-r-version-due-in-2012

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

Επειδη βγηκε ο 1.6 σημαινει οτι θα καταργηθει ο 1.4;Σα να λεμε οτι με το καλημερα το golf θα βγαινει σε πολλα αλογα και μονο.Τα 122,140 μας ειναι αχρηστα;Οχι δα.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Οπως ολα δειχνουν η vw θα δωσει και 1.6 tsi με 210ps (πρωτη εφαρμογη polo R ) Πιστευετε θα ειναι και απο τις τελευταιες χρονιες που θα δουμε τον 1.4 στο golf ?

http://www.worldcarfans.com/110050425989/volkswagen-polo-r-version-due-in-2012

Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο??? Τα άρθρα αναφέρουν ότι θα έρθει ένας νέος κινητήρας όχι ότι θα αντικατασταθεί κάποιος άλλος.

http://www.protothema.gr/car-and-speed/preview/article/?aid=67727

Link to comment
Share on other sites

Επειδη βγηκε ο 1.6 σημαινει οτι θα καταργηθει ο 1.4;Σα να λεμε οτι με το καλημερα το golf θα βγαινει σε πολλα αλογα και μονο.Τα 122,140 μας ειναι αχρηστα;Οχι δα.

Φιλε μου ...διαβασε ποιο προσεκτικα ...για τον twincharge μιλαω ...εκτος αυτου ο 140 σταματησε να βγαινει βγαινει μονο 160 πλεον (ιδιοι κινητηρες ειναι εχουν και οι 2 compressor)

Οι γερμανοι εβγαλαν δοκιμαστικα μια εκδοση 1.8 tsi 160 ιπους η οποια εγινε αναρπαστη και ετσι αποφασιστηκε να βγει κατι ενδιαμεσο .Πιστευω οτι εαν βγαλουν τον 1.6 στα 180 αλογα θα ειναι οτι πρεπει απο αποψη αξιοπιστιας-αποδοσης και value for money !

Δηλαδη .. 1.4 tsi 122ps 1.6 tsi (180ps(ερχεται και το focus με 180 οποτε..για σκεφτειτε το ...) 2.0gti 211ps 2.0gti-r 270ps η vw κυνηγαει την ομοιοτυπια πλεον διοτι οι εποχες αλλαζουν και κερδισμενοι θα βγουν αυτοι μετα λιγοτερα κοστη .Αποψη μου παντα

Ρε ACE ΕΡΩΤΗΣΗ-ΓΚΑΛΟΠ κανω οχι ανακοινωση ...λες να βγει 1.6 ο οποιος να βγαζει τοσα αλογα και να μην αντικατασταθει ο twincharge ?... Χαζη ειναι η Vw?

Φετος πριν κανα μηνα οδηγησα το 1.8 tsi σε golf 6 απο γερμανια και δεν μπορω να πω οτι ηταν ποιο γρηγορο αλλα ειχες αλλη αισθηση οταν κρατουσες το γκαζι μετα τις 4.500 σιγουρα ποιο αμεσο ανοιγμα και αλλος ηχος.

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

Εκτιμώ ότι τουλάχιστον ο 1,4 122 θα παραμείνει ως έχει. Για τον 1,4 160 θα δείξει, η VW είναι των συνεχών αλλαγών και πιθανόν να τον αλλάξει, εδώ εξαφανίστηκαν οι FSI. Από την άλλη αν χρειαζόταν θα το είχε πράξει με τον 1,8 160 που υπάρχει ήδη. Το Golf 6 1,8 TSI παράχθηκε νομίζω για να καλύψει την ζήτηση και έστειλαν 250-300 κομμάτια σε ορισμένες χώρες.

Μην ξεχνάμε πάντως ότι η VW πέραν της εμπορικής επιτυχίας έχει εισπράξει και αρκετή δημοσιότητα με την καινοτομία του κινητήρα turbo / compressor και πάρα πολλά βραβεία.

Edited by ACE2007
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου ...διαβασε ποιο προσεκτικα ...για τον twincharge μιλαω ...εκτος αυτου ο 140 σταματησε να βγαινει βγαινει μονο 160 πλεον (ιδιοι κινητηρες ειναι εχουν και οι 2 compressor)

Οι γερμανοι εβγαλαν δοκιμαστικα μια εκδοση 1.8 tsi 160 ιπους η οποια εγινε αναρπαστη και ετσι αποφασιστηκε να βγει κατι ενδιαμεσο .Πιστευω οτι εαν βγαλουν τον 1.6 στα 180 αλογα θα ειναι οτι πρεπει απο αποψη αξιοπιστιας-αποδοσης και value for money !

Δηλαδη .. 1.4 tsi 122ps 1.6 tsi (180ps(ερχεται και το focus με 180 οποτε..για σκεφτειτε το ...) 2.0gti 211ps 2.0gti-r 270ps η vw κυνηγαει την ομοιοτυπια πλεον διοτι οι εποχες αλλαζουν και κερδισμενοι θα βγουν αυτοι μετα λιγοτερα κοστη .Αποψη μου παντα

Ρε ACE ΕΡΩΤΗΣΗ-ΓΚΑΛΟΠ κανω οχι ανακοινωση ...λες να βγει 1.6 ο οποιος να βγαζει τοσα αλογα και να μην αντικατασταθει ο twincharge ?... Χαζη ειναι η Vw?

Φετος πριν κανα μηνα οδηγησα το 1.8 tsi σε golf 6 απο γερμανια και δεν μπορω να πω οτι ηταν ποιο γρηγορο αλλα ειχες αλλη αισθηση οταν κρατουσες το γκαζι μετα τις 4.500 σιγουρα ποιο αμεσο ανοιγμα και αλλος ηχος.

κοιτα 180 ps βγαζει και ο δικος μας tsi στο ibiza cupra οποτε δεν ξερω αν θα μπει 1.6 tsi αλλωστε εβλεπα μια συνεντευξη που εδινε ο αρχιμηχανικος μου εβαλε τον 1.4 tsi στο golf gt και τον ρωτουσαν γιατι να βαλετε αυτο τον κινητηρα εφοσον μπορειτε να βαλετε εναν 1.8 tsi που ειναι πιο απλο και απαντησε οτι στοχος ειναι η οσο το δυνατον χαμηλοτερη καταναλωση βεβαια αυτο δεν σημαινει τιποτα, παντως να καταργηθει δεν το νομιζω. Εγω εχω κανει βολτα leon 1.8 tsi και δεν μου φανηκε πολυ πιο γρηγορο βεβαια υπαρχει διαφορα στη ροπη φυσικα αλλα οχι χαοτικη απο καταναλωση καιει σαφως πιο πολυ απο οτι ο δικος μας..

Link to comment
Share on other sites

Ακόμη και να καταργηθεί δεν θα είναι νωρίς γιατί μετράει ήδη 5 χρόνια παραγωγής χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έχει παλιώσει ή έχει μείνει πίσω τεχνολογικά. Όμως από τον 1,4 με 122 εώς τον 1,6 με τα 210 υπάρχει μεγάλη διαφορά ισχύως πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να υπάρχει και μια ενδιάμεση έκδοση οπότε εγώ νομίζω ότι δεν θα καταργηθεί.

Link to comment
Share on other sites

210 θα βγαζει στο polo r .... οποτε τα 180 τα εχει για πλακα και με λιγοτερη πιεση σιγουρα. Ατομο που ρωτησα και δουλευει αυτη τη στιγμη σε μεγαλη αντιπροσωπεια γερμανια μου ειπε οτι η vw θα αναγκαστει σε μεγαλυτερη ομοιοτυπια στα ανταλακτικα... και επισης αλλη αξιοπιστια εχει μηχανολογικα το ενα και αλλο το αλλο...Οσο ποιο απλο τοσο ποιο αξιοπιστο. Και πιστευω ετσι θα γινει...σε μια φιλικη κουβεντουλα που ειχα με μηχναικο σε καποιο σερβις μου μου ειπε ξεκαθαρα οτι θα επελθει αλλαγη.

Δηλαδη τωρα μου λετε εαν ειχατε επιλογη για 1.6 160 ...θα επιλεγατε το 1.4 +compressor ? οι καταναλωσεις ιδιες θα ειναι η ελαχιστα μεγαλυτερη ...σιγουρα οχι τοσο ωστε να ειναι κριτηριο επιλογης ..!

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

(ερχεται και το focus με 180 οποτε..για σκεφτειτε το ...)

καλα αυτο δε λεει τίποτα ,και η opel βγάζει το 1,6 με 180 και συγκεκριμενα το τελευταιο λόγω βάρους και διαστασεων είναι και πιο αργό και με μεγαλυτερη κατανάλωση..

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

καλο θα ηταν ο 1.6tsi να ειναι με κομπρεσορα και τούρμπο εκει να δεις τι θα γινοταν!!!νομιζω δεν θα ειναι καινοτομια να βαλει αυτο τον κινητηρα στο golf δεν μπορει να βγαζεις ενα κινητηρα καινοτομια και μετα να τον καταργεις γυρνας πισω σε τεχνολογια αντι να πας μπροστα..το golf 7 μπορει να εχει βενζινοκινηρα και ηλεκτροκινητηρα αυτο ειναι καινοτομια οχι ο ενας 1.6tsi..

Link to comment
Share on other sites

Ο Tsi οπως εχει προαναφερθει ειναι ο λογος που η VW εχει χτυπησει υψηλες πωλησεις, πποσωπικα μου αρεσει πολυ ο 1,4 twincharge και δεν θα τον αλλαζα ευκολα. Απο την αλλη αν ισχυει κατι τετοιο (με τον 1,6) πηστευω οτι θα ειναι κι αυτος twincharge, το πιστευω γιατι σε παλαιοτερες δηλωσεις η VW θελει στο golf VII GTI να βαλει τον τοτε (ακομα ειναι στα σκαρια) 2.0 TSI twinchargel 300HP.

Ο 1.8 ΤSI με τα 160hp πιστευω οτι ειναι μεγαλη βλακεια(!), αν αναλογιστει κανεις οτι η mercedes που οι κινητηρες της ειναι οτι πιο αργο κυκλοφορει (εκτος πλεον απο τους 1,8kompressor και 1,8 turbo και λιγοτερο απο τον 3,5) , βγαζουν 180(κομπρεσσορας)-205hp(Turbo) στα 1,8 τοτε καταλαβαινεται για την ξεφτηλα τους στην προκειμενη περιπτωση. Ξεφτηλα αν αναλωγιστει κανεις οτι απο 1,4 βγαζει με revo, ασ πουμε, πανω ή οποιαδηποτε εταιρια θελετε (αυτη μου ηρθε προχειρη) βγαζουν και οι δυο 205HP.

Link to comment
Share on other sites

Ο Tsi οπως εχει προαναφερθει ειναι ο λογος που η VW εχει χτυπησει υψηλες πωλησεις, πποσωπικα μου αρεσει πολυ ο 1,4 twincharge και δεν θα τον αλλαζα ευκολα. Απο την αλλη αν ισχυει κατι τετοιο (με τον 1,6) πηστευω οτι θα ειναι κι αυτος twincharge, το πιστευω γιατι σε παλαιοτερες δηλωσεις η VW θελει στο golf VII GTI να βαλει τον τοτε (ακομα ειναι στα σκαρια) 2.0 TSI twinchargel 300HP.

Ο 1.8 ΤSI με τα 160hp πιστευω οτι ειναι μεγαλη βλακεια(!), αν αναλογιστει κανεις οτι η mercedes που οι κινητηρες της ειναι οτι πιο αργο κυκλοφορει (εκτος πλεον απο τους 1,8kompressor και 1,8 turbo και λιγοτερο απο τον 3,5) , βγαζουν 180(κομπρεσσορας)-205hp(Turbo) στα 1,8 τοτε καταλαβαινεται για την ξεφτηλα τους στην προκειμενη περιπτωση. Ξεφτηλα αν αναλωγιστει κανεις οτι απο 1,4 βγαζει με revo, ασ πουμε, πανω ή οποιαδηποτε εταιρια θελετε (αυτη μου ηρθε προχειρη) βγαζουν και οι δυο 205HP.

σωστο αυτο που λες για το 14αρι το tsi σκεψου ομως οτι το 18αρι δεν ειναι το ιδιο πουσαρισμενο οπως το 14αρι και εχει μεγαλυτερες ανοχες στην βελτιωση του σε αξιοπιστο επιπεδο..

στο θεμα μας τωρα αν βγει το μοτερ 1.6 tsi και ισχυουν τα 210 αλογα για το Polo R μαζευω λεφτα απο τωρα hearts.gifhearts.gifhearts.gif

Link to comment
Share on other sites

ΩΠΑ.... κατσε ρε φιλε ...λες ξεφτυλα την mercedes? ...επειδη εχει συγγενης c200 την καινουρια θα ελεγα οτι ειναι υπεροχο αυτοκινητο ...Απλα εχει αλλο προσανατολισμο ..

Το polo r με 1.6 210 εχει βγει και εχει δοκιμαστει και σε πιστα απλα τωρα ανακοινωσαν και σιγα σιγα θα βγαινει και βιντεο κτλ ...

Ο 1.4 και 240 μπορει να βγαλει αλογα ... αλλαη καμπυλη αξιοπιστιας εκει,,,, δεν θα εχει καμια σχεση με τα 200 που θ α βγαζει ο 1.6 με Κ03 + ποιο ελαφρυ σκαρι του γκολφ 7 πολυ ποιο ανετα .... και ποιο βελτιωσιμο θα ειναι (θα παει 250 με προγραμμα για πλακα). Και εμενα με νοιαζει η αξιοπιστια ,οσο να ναι ο κομπρεσσορας της eaton που φοραμε δεν προειδεαζει για αξιοπιστια εις βαθος...αξονες ρουλεμαν πολυπλοκα μικρομπλοκ γραναζιων ... αποψη μου παντα .

Οσο για τα opel εμενα μια χαρα που φαινονται και τι εγινε εαν ειναι λιγο ποιο αργα ...? Ειναι τουρμπατα ,ασφαλη και σε παρα πολυ καλη τιμη . Και προβληματα βγαζουν λιγοτερα ,ανοικουν στα καλα αυτοκινητα κατε με.

Και για το focus που λες.... περιμενε να βγει γιατι εαν τολμησουν ενα πολυ ποιοτικο εσωτερικο ...και εχωντας την πρωτη θεση στην κατηγορια μας στο στριψιμο-φρεναρισμα και σιγουρα αξιοπιστια πολυ καλη θα ειναι εστω ενας μικρος αντιπαλος. Οποτε η vw θα εχει να αντιθμετωπισει και τον ιδιο της τον εαυτο ..(δειτε σχεδιασμο το golf 7) θα εχει και αλλα πραγματα .

Link to comment
Share on other sites

Οχι ρε φιλε προς θεου αν και δεν ειμαι fan της κυριλας της mercedes πιστευω στους κινητηρες της μην ξεχναμε οτι εχει το ρεκορ guiness (κατι εκατομηρια χιλιομετρα, ενα ταξι diesel που ειναι στο μουσειο της)! Αναφερομαι στους κινητηρες της που ειναι 8V και παντα με γνωμονα την αξιοπιστεια και για να το πετυχουν αυτο χανουν σε επιδοσεις! και λεω οτι παρολο που χανουν σε επιδοσεις καταφεραν και ξεπερασαν σε αλογα την VW που αυτη κινηται τωρα τελευταια πιο πολυ προς τις επιδοσεις.

Οσο για την Opel ειμαι υποστηρικτης των ατμοσφαιρικων της και ΠΟΛΥ κατα των turbo της! καπου διαβαζα οτι ο 1,6Τ ειναι copy ο ΤSi, βεβαια μετα απ αυτο επεσε στα ματια μου! Ασε που εκτος το πολυ μικρο φασμα λειτουργιας και την καταναλωση που εχει πρεπει να συμπληρωνεις και λαδια καθε τοσο, μεγαλη ξεφτηλα για την opel που επαναλαμβανω ειμαι πολυ fan της, εχει συγγενης μου ενα αρχαιο opel astra το εχει ποοοσα χρονια και μονο λαδια και σερβις του κανει (ατμοφαιρα παντα, 1400cc, 8V)!

Προσωπικα που εχουμε ενα Tsi gt-sport 140hp (2007, τελευταιες παρτιδες νομιζω) με τον πατερα μου εχει γυρω στις 30000χλμ πανω το σκιζουμε και οι 2 και δεν εχει κανει τσικ, αλλα το προσεχουμε(!) ποτε πανω απο 3000στροφες οταν ειναι κρυο, μεχρι τις 3000χλμ μεχρι τις 2500στροφες, δηλαδη το παταμε οταν ειναι ετοιμο οχι οποτε να ναι! Καπου διαβαζα (μπορει να ηταν και σ αυτο το forum, εχει καιρο και δεν θυμαμαι) ενας κατηγορουσε το GT του, οτι απο αξιοπιστεια ειναι για τα μπαζα(!), ελεγε οτι ειχε σπασει ο κινητηρας τρεις φορες! Αν ηταν βλακας και το παταγε κρυο και κατω απο τα 1500χλμ οπως κανουν πολυ γιατι εχει αλογα και δεν εχουν υπομονη(!!!!!) και τους λες δεν θα αντεξει και εκεινοι απαντουν να αντεξει ή το δικο μου ειναι σκυλι ή δεν εχει προβλημα εδω θα φανει ποσο καλο ειναι και αλλες τετοιες μπουρδες(!!!) τοτε δεν φταιει το αυτοκινητο αλλα η κακη χρηση!!!

Θα μου αρεσε παντως ενα 1,6 Twincharger να βγαζει με προγραμμα αξιοπιστα καμια 250αρα. Ο compressor ειναι για να εκμηδενιζει το turbo lag, να κρυβει το μικρο κυβισμο στα χαμηλα και να ορμαει απο το ρελαντι, ετσι iσχυρίζεται η VW και το πιστευω.

Link to comment
Share on other sites

Οπως και να γινει, καταργηθει καποια στιγμη (που ειναι και το φυσιολογικο) η οχι, δεν παυει να ειναι σημειο αναφορας διαχρονικο. Ουτε εχει σημασια αν υπαρξει ενας 1.6 αναλογος αργοτερα, απλο τουρμπο η και με κομπρεσσορα.Θα ανησυχουσα αν δεν υπηρχε εξελιξη.

Ο 1.4 twincharger (170/140/160) θα μεινει στην ιστορια και καποια στιγμη οσα 'επιβιωσουν' θα ειναι συλλεκτικα. Με την παρουσα και μελλοντικη οικονομικη κατασταση και εκει που εχει παει η βενζινη με βλεπω να περναω και εγω σε αυτη τη 'συλλεκτικη' φιλοσοφια μιας και το δικο μου το εχω στο γκαραζ 6 μερες την εβδομαδα και κυκλοφορω με το μικροτερο Κολτακι της γυναικας μου.

Link to comment
Share on other sites

εαν δεν υπαρχει προβλημα αξιοπιστιας δεν θα καταργηθει ....

Link to comment
Share on other sites

Καταργηθεί δεν καταργηθεί και ποιον νοιάζει?? Ανταλλακτικά δεσμεύονται να μας παρέχουν για 25 χρόνια.

Από κει και ύστερα ότι θέλουν ας κάνουν. Ας βγάλουν 1,6 2,6 και 3,6 άμα θέλουν να το κάνουν Πόρσε.

Το θέμα είναι όπως πάνε τα πράγματα κανένα 1,2 TSI βλέπω να πουλάει μελλοντικά στο Golf και τα 1,6 2,0 να αποτελούν μουσειακά εκθέματα στις αντιπροσωπείες.

Link to comment
Share on other sites

το 1.2 ειναι ετοιμο προς διαθεση σε λιγους μηνες ....!Ελεγαν γαι ελευση με το 7αρι αλλα ...μεχρι οκτωβρη θα το δωσουν ...μαζι με start stop ...5 λιτρα θα καιει...Στο τελος θα ΛΥΠΟΜΑΣΤΕ αυτους που εχουν πορσε και bmw απο τους οποιους πολοι ηδη τα εκαναν Υγραεροκινητα .... ειδα cayene με υγραεριο και επαθα πλακα ...εμ τα μεταξωτα βρακια θελουν και επιδεξιους κωλους λενε

Link to comment
Share on other sites

καλημερα..να τα περιμενετε ολλα απο τη vw!!!!

εμεις με τα fsi δωσαμε σα ..αλακες 20.000 +

να αποκτησουμε ενα καινοτομο μοτερ

το 04 και ξαφνικα μεσα σε 2 χρονια μας εμφανιζει τον

tsi 140 στα ιδια χρηματα που ειναι διαμαντι και με λιγα λεφτα απλα δεν εχει ανταγωνιστη

στο δρομο...και τη φαγαμε κανονικα..καμια εξελιξη περετερω για το δικο μας

απο επιδοσεις πλεον ..αστα να πανε..εβγαλε και τον 122αρη και μας πεθανε τελειως!!!!!

κατακορυφα επεσαν οι τιμες στα δικα μας....ολοι στα μεταχειρισμενα προτιμουν κυριως tsi

παρα fsi..ελεω επιδοσεων....και η καλυτερη λυση πλεον για εμας ειναι η σκοτωμα η μετατροπη σε

tsi h gti...με μεγαλο ρισκο μετατροπης και καλης λειτουργιας...

γιαυτο να τα περιμενετε ολλα απο ti vw ..........

Edited by panosss
Link to comment
Share on other sites

καλημερα..να τα περιμενετε ολλα απο τη vw!!!!

εμεις με τα fsi δωσαμε σα ..αλακες 20.000 +

να αποκτησουμε ενα καινοτομο μοτερ

το 04 και ξαφνικα μεσα σε 2 χρονια μας εμφανιζει τον

tsi 140 στα ιδια χρηματα που ειναι διαμαντι και με λιγα λεφτα απλα δεν εχει ανταγωνιστη

στο δρομο...και τη φαγαμε κανονικα..καμια εξελιξη περετερω για το δικο μας

απο επιδοσεις πλεον ..αστα να πανε..εβγαλε και τον 122αρη και μας πεθανε τελειως!!!!!

κατακορυφα επεσαν οι τιμες στα δικα μας....ολοι στα μεταχειρισμενα προτιμουν κυριως tsi

παρα fsi..ελεω επιδοσεων....και η καλυτερη λυση πλεον για εμας ειναι η σκοτωμα η μετατροπη σε

tsi h gti...με μεγαλο ρισκο μετατροπης και καλης λειτουργιας...

γιαυτο να τα περιμενετε ολλα απο ti vw ..........

+1000

Link to comment
Share on other sites

Οχι ρε φιλε προς θεου αν και δεν ειμαι fan της κυριλας της mercedes πιστευω στους κινητηρες της μην ξεχναμε οτι εχει το ρεκορ guiness (κατι εκατομηρια χιλιομετρα, ενα ταξι diesel που ειναι στο μουσειο της)! Αναφερομαι στους κινητηρες της που ειναι 8V και παντα με γνωμονα την αξιοπιστεια και για να το πετυχουν αυτο χανουν σε επιδοσεις! και λεω οτι παρολο που χανουν σε επιδοσεις καταφεραν και ξεπερασαν σε αλογα την VW που αυτη κινηται τωρα τελευταια πιο πολυ προς τις επιδοσεις.

Οσο για την Opel ειμαι υποστηρικτης των ατμοσφαιρικων της και ΠΟΛΥ κατα των turbo της! καπου διαβαζα οτι ο 1,6Τ ειναι copy ο ΤSi, βεβαια μετα απ αυτο επεσε στα ματια μου! Ασε που εκτος το πολυ μικρο φασμα λειτουργιας και την καταναλωση που εχει πρεπει να συμπληρωνεις και λαδια καθε τοσο, μεγαλη ξεφτηλα για την opel που επαναλαμβανω ειμαι πολυ fan της, εχει συγγενης μου ενα αρχαιο opel astra το εχει ποοοσα χρονια και μονο λαδια και σερβις του κανει (ατμοφαιρα παντα, 1400cc, 8V)!

Προσωπικα που εχουμε ενα Tsi gt-sport 140hp (2007, τελευταιες παρτιδες νομιζω) με τον πατερα μου εχει γυρω στις 30000χλμ πανω το σκιζουμε και οι 2 και δεν εχει κανει τσικ, αλλα το προσεχουμε(!) ποτε πανω απο 3000στροφες οταν ειναι κρυο, μεχρι τις 3000χλμ μεχρι τις 2500στροφες, δηλαδη το παταμε οταν ειναι ετοιμο οχι οποτε να ναι! Καπου διαβαζα (μπορει να ηταν και σ αυτο το forum, εχει καιρο και δεν θυμαμαι) ενας κατηγορουσε το GT του, οτι απο αξιοπιστεια ειναι για τα μπαζα(!), ελεγε οτι ειχε σπασει ο κινητηρας τρεις φορες! Αν ηταν βλακας και το παταγε κρυο και κατω απο τα 1500χλμ οπως κανουν πολυ γιατι εχει αλογα και δεν εχουν υπομονη(!!!!!) και τους λες δεν θα αντεξει και εκεινοι απαντουν να αντεξει ή το δικο μου ειναι σκυλι ή δεν εχει προβλημα εδω θα φανει ποσο καλο ειναι και αλλες τετοιες μπουρδες(!!!) τοτε δεν φταιει το αυτοκινητο αλλα η κακη χρηση!!!

Θα μου αρεσε παντως ενα 1,6 Twincharger να βγαζει με προγραμμα αξιοπιστα καμια 250αρα. Ο compressor ειναι για να εκμηδενιζει το turbo lag, να κρυβει το μικρο κυβισμο στα χαμηλα και να ορμαει απο το ρελαντι, ετσι iσχυρίζεται η VW και το πιστευω.

Δεν εχει καμια σχεση το μοτερ 1.6 των OPC με τα TSI...Καμια ομως!

Link to comment
Share on other sites

καλημερα..να τα περιμενετε ολλα απο τη vw!!!!

εμεις με τα fsi δωσαμε σα ..αλακες 20.000 +

να αποκτησουμε ενα καινοτομο μοτερ

το 04 και ξαφνικα μεσα σε 2 χρονια μας εμφανιζει τον

tsi 140 στα ιδια χρηματα που ειναι διαμαντι και με λιγα λεφτα απλα δεν εχει ανταγωνιστη

στο δρομο...και τη φαγαμε κανονικα..καμια εξελιξη περετερω για το δικο μας

απο επιδοσεις πλεον ..αστα να πανε..εβγαλε και τον 122αρη και μας πεθανε τελειως!!!!!

κατακορυφα επεσαν οι τιμες στα δικα μας....ολοι στα μεταχειρισμενα προτιμουν κυριως tsi

παρα fsi..ελεω επιδοσεων....και η καλυτερη λυση πλεον για εμας ειναι η σκοτωμα η μετατροπη σε

tsi h gti...με μεγαλο ρισκο μετατροπης και καλης λειτουργιας...

γιαυτο να τα περιμενετε ολλα απο ti vw ..........

+1000

Για αυτό πρέπει να τα περιμένουμε όλα. Και η πλάκα είναι ότι τα FSI μοτέρ τα παρουσίαζε σαν καινοτομία της σειράς 5! Και μετά από 2 χρόνια όπως λες τα απαξίωσε μόνη της.

Με την ίδια ευκολία μπορεί να απαξιώσει τα 1.4 TSI turbo / compressor και να κρατήσει όπως ξαναείπα το 1,4 tsi 122 επειδή θα πρέπει να ανταγωνίζεται Fiat, Opel, Renault κλπ που έχουν παρόμοια μοτέρ πλέον.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα ποιο λογικο μου φαινετε να καταργησουν τον 2λιτρο

Εφοσον ο 1.6 θα βγαζει εργοστασιακα 210 αλογα ειναι χαοδης η διαφορα απο τα 160 αλογα του 1.4 , και φτανει σε δυναμη τον 2.0tsi

Ποιο το νοημα να βγαζει 2 μοτερ με την ιδια δυναμη??

Edited by markhel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.