Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Σαν απλος παρατηρητης του τοπικ εδω και πολυ καιρο

οφειλω να πω οτι το χιουμορ εχει και τα ορια του.

Κριμα για τον δημιουργο του post που ειναι και 38 χρονων.

Φιλικα.

Zητώ συγνώμη από την Δημοκρατία που ξαναζωντάνεψα το φάντασμα του Φασισμού και την έθεσα τόσο απερίσκεπτα σε τρομακτικό κίνδυνο.

Επίσης ζητώ συγνώμη από τον απλό -δημοκράτη- παρατηρητή για τα -δημοκρατικά- όρια που έχει τοσό σαφώς θέσει και εγώ τα υπερέβει αδιάντροπα και απερίσκεπτα.

Ας ευχηθούμε ότι η πολύτιμη Δημοκρατία μας δεν θα καταρεύσει σαν χάρτινος πύργος από το καυστικό μου χιούμορ. withstupid.gif

Edited by JDL9
Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι και το σωστο.

Το θεμα ειναι παντως οτι δεν παρουσιαζεις ενα 'τριμμενο' (οχι γυαλισμενο) εμβολο και λες κοιτα πως ειναι.

Πρεπει να παρουσιαστει πριν και μετα για να εχεις πληρη εικονα.

Φυσικα δεν υποννοω οτι δεν ειναι σε καλη κατασταση, αλλοιμονο, απλως καλο ειναι να βλεπαμε το πριν και το μετα,

εστω και απο περιεργεια.

Το δε τριψιμο δεν ειναι και οτι καλυτερο και συμφωνω οτι η μεθοδος του nick 2009 ειναι η συνιστωμενη.

Βεβαια αν παει για γυαλισμα τα πραγματα θα βελτιωθουν, αλλα ετσι απλα τριμενο οι επικαθησεις θα κανουνε παρτι μολις αρχισει να δουλευει.

Μιλάω για καύσιμο στο Έμβολο , λόγο για την ομαλή συμπίεση... εάν αφήσεις την καύση η την καθαρίσεις με τον τρόπο που προανέφερα δεν παθαίνεις τα κάτωθι ... δεν μπορεί να δημιουργήσει στροβιλισμό κατά την συμπίεση , η λεγόμενη κρούση αέριων , πυράκια ,, εάν το τρίψεις το Έμβολο κατά πάσα πιθανότητα αλλάζει η κάνει στροβιλισμό μείγματος , απόλυα ισχύος , περισσότερη θερμοκρασία ..

Ναι τώρα έχουμε γραφιτούχα έμβολα , και νικασιλ ..

Εγώ παντός από το 1996 μέχρι το 1999 κάθε 5 ώρες άλλαζα Έμβολο που γύρναγε 21,000 rpm και τρίψιμο ποτέ και δεν έμεινα ποτέ

Link to comment
Share on other sites

Να κανω μια ερωτηση? ποσοι απο εσες ειναι μαστορες, η εστω δουλευουν σε συνεργειο που κανει επισκευες κινητηρων?

Γιατι βλεπω οτι ο καθ'ενας τα ξερει καλυτερα απο τον αλλων...

Κάτι ψάχνεις και εσύ φίλε μου τώρα....αφού οι Έλληνες είμαστε μέσα σε όλα τι να κάνουμε τώρα :huh:

Link to comment
Share on other sites

Μιλάω για καύσιμο στο Έμβολο , λόγο για την ομαλή συμπίεση... εάν αφήσεις την καύση η την καθαρίσεις με τον τρόπο που προανέφερα δεν παθαίνεις τα κάτωθι ... δεν μπορεί να δημιουργήσει στροβιλισμό κατά την συμπίεση , η λεγόμενη κρούση αέριων , πυράκια ,, εάν το τρίψεις το Έμβολο κατά πάσα πιθανότητα αλλάζει η κάνει στροβιλισμό μείγματος , απόλυα ισχύος , περισσότερη θερμοκρασία ..

Αυτο εννοω και εγω λεγοντας οτι 'η μεθοδος του nick2009 ειναι η συνιστωμενη', και ΟΧΙ τριψιμο.

Μαζι σου συμφωνω.

Link to comment
Share on other sites

Σαν απλος παρατηρητης του τοπικ εδω και πολυ καιρο.

Φιλικα οπως λες και εσυ, μεινε ετσι!

Αν παλι δεν μπορεις να αυτοσυγκρατηθεις, υπαρχουν και σεμιναρια 'Διαχειρισης Θυμου'.

Απ' οτι λενε βοηθανε αρκετα.

Link to comment
Share on other sites

Μιλάω για καύσιμο στο Έμβολο , λόγο για την ομαλή συμπίεση... εάν αφήσεις την καύση η την καθαρίσεις με τον τρόπο που προανέφερα δεν παθαίνεις τα κάτωθι ... δεν μπορεί να δημιουργήσει στροβιλισμό κατά την συμπίεση , η λεγόμενη κρούση αέριων , πυράκια ,, εάν το τρίψεις το Έμβολο κατά πάσα πιθανότητα αλλάζει η κάνει στροβιλισμό μείγματος , απόλυα ισχύος , περισσότερη θερμοκρασία ..

Ναι τώρα έχουμε γραφιτούχα έμβολα , και νικασιλ ..

Εγώ παντός από το 1996 μέχρι το 1999 κάθε 5 ώρες άλλαζα Έμβολο που γύρναγε 21,000 rpm και τρίψιμο ποτέ και δεν έμεινα ποτέ

¶ρα φίλτατε Νίκο σύμφωνα με αυτά που λες γεννιούνται πολλά ερωτηματικά!!!

Ποιός ο λόγος πρώτα να τριφτεί το πιστόνι και μετά να φωτογραφηθεί?

Ποιός ο λόγος να τριφτεί γενικά το πιστόνι αφού αυτό δεν του κάνει καλό?

Ποιός ο λόγος να μην υπάρχουν φωτογραφίας πριν και μετά (το κατα τα άλλα λάθος) τρίψιμο των πιστονιών όπως πολύ το σωστά έθεσε και ο Kirra?

Ποιός ο λόγος που βγήκαν από το αυτοκίνητο?

Ποιός ο λόγος που ενώ είναι από δίλιτρο μπήκαν στην θεματική ενότητα των 1.4tsi και μάλιστα από έναν άσχετο με τον ιδιοκτήτη χρήστη?

Και κάτι τελευταίο, αν και δεν έχω δει καινούργια πιστόνια από δίλιτρο παρατήρησα ότι σε αυτά του 122 υπάρχουν χτυπημένα κάποια νούμερα. Αν υπάρχουν αντίστοιχα νούμερα χτυπημένα και σε αυτά του 2.0tfsi (όπως τα τριμμένα) τότε ΠΟΣΟ έχουν τριφτεί???

Και τι άλλα σημάδια εχουν τριφτεί??

Τέλος για τους φίλους της δημοκρατίας που δεν αντέχουν την θέα της σβάστιγας ούτε για αστείο ............απλά ας κοιτάξουν αλλού.!

Link to comment
Share on other sites

¶ρα φίλτατε Νίκο σύμφωνα με αυτά που λες γεννιούνται πολλά ερωτηματικά!!!

Ποιός ο λόγος πρώτα να τριφτεί το πιστόνι και μετά να φωτογραφηθεί?

Ποιός ο λόγος να τριφτεί γενικά το πιστόνι αφού αυτό δεν του κάνει καλό?

Ποιός ο λόγος να μην υπάρχουν φωτογραφίας πριν και μετά (το κατα τα άλλα λάθος) τρίψιμο των πιστονιών όπως πολύ το σωστά έθεσε και ο Kirra?

Ποιός ο λόγος που βγήκαν από το αυτοκίνητο?

Ποιός ο λόγος που ενώ είναι από δίλιτρο μπήκαν στην θεματική ενότητα των 1.4tsi και μάλιστα από έναν άσχετο με τον ιδιοκτήτη χρήστη?

Και κάτι τελευταίο, αν και δεν έχω δει καινούργια πιστόνια από δίλιτρο παρατήρησα ότι σε αυτά του 122 υπάρχουν χτυπημένα κάποια νούμερα. Αν υπάρχουν αντίστοιχα νούμερα χτυπημένα και σε αυτά του 2.0tfsi (όπως τα τριμμένα) τότε ΠΟΣΟ έχουν τριφτεί???

Και τι άλλα σημάδια εχουν τριφτεί??

Τέλος για τους φίλους της δημοκρατίας που δεν αντέχουν την θέα της σβάστιγας ούτε για αστείο ............απλά ας κοιτάξουν αλλού.!

Tι ψαχνεις John? αστον να κανει οπος το νομιζει, και αν γνωριζες πως ειναι ενα πιστονι θα καταλαβαινες οτι αυτα τα πιστονια δεν εχουν χτυπημενα νουμερα επανω, και δεν εχουν τριφτει τοσο πολη που λες εσυ ωστε να σβηστουν, αν κοιτουσες λιγο καλυτερα το πιστονι (ζουμ) θα εβλεπες πως υπαρχουν ακομα οι κυκλικες γραμμες!

τσαμπα τα ποστ που κανετε...

Edited by Rocco-85
Link to comment
Share on other sites

Αφού η συζήτηση είναι γύρω από πιστόνια & επειδή εγώ έχω καταλήξει με διαλυμένο πιστόνι, βαλβίδες, ρήγμα στον κορμό και τελικώς με ένα μοτέρ για πέταμα να προτείνω στους κατόχους TSI να αφήσουν τα μοτέρ τους ήσυχα??

Μια χαρά ιπποδύναμη έχουν 122, 140, 160 κ επιδόσεις - επιταχύνσεις λόγω τούρμπο.

Ή τουλάχιστον όσοι επιμένουν να το κάνουν ΜΟΝΟ ΜΕ ΓΡΑΠΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ για να μην ακούνε βλακείες μετά αν γίνει η στραβή του τύπου έφταιγε το υλικό, το καύσιμο, η γύρη από τα λουλούδια δίπλα στον δρόμο κλπ

Link to comment
Share on other sites

¶ρα φίλτατε Νίκο σύμφωνα με αυτά που λες γεννιούνται πολλά ερωτηματικά!!!

Ποιός ο λόγος πρώτα να τριφτεί το πιστόνι και μετά να φωτογραφηθεί?

Ποιός ο λόγος να τριφτεί γενικά το πιστόνι αφού αυτό δεν του κάνει καλό?

Ποιός ο λόγος να μην υπάρχουν φωτογραφίας πριν και μετά (το κατα τα άλλα λάθος) τρίψιμο των πιστονιών όπως πολύ το σωστά έθεσε και ο Kirra?

Ποιός ο λόγος που βγήκαν από το αυτοκίνητο?

Ποιός ο λόγος που ενώ είναι από δίλιτρο μπήκαν στην θεματική ενότητα των 1.4tsi και μάλιστα από έναν άσχετο με τον ιδιοκτήτη χρήστη?

Και κάτι τελευταίο, αν και δεν έχω δει καινούργια πιστόνια από δίλιτρο παρατήρησα ότι σε αυτά του 122 υπάρχουν χτυπημένα κάποια νούμερα. Αν υπάρχουν αντίστοιχα νούμερα χτυπημένα και σε αυτά του 2.0tfsi (όπως τα τριμμένα) τότε ΠΟΣΟ έχουν τριφτεί???

Και τι άλλα σημάδια εχουν τριφτεί??

Τέλος για τους φίλους της δημοκρατίας που δεν αντέχουν την θέα της σβάστιγας ούτε για αστείο ............απλά ας κοιτάξουν αλλού.!

Δεν μπορώ να ξέρω γιατί φωτογραφήθηκε το Έμβολο και ποιος ο σκοπός του , εγώ έγραψα την μου γνώμη , τώρα εάν εσύ πιστεύεις ότι αποσκοπεί κάπου όλη αυτή η διαδικασία... εγώ η μ@@@ς είμαι και δεν μπορώ να το καταλάβω τι παίζει και ο χαμός που έγινε για το Έμβολο που τρίφτηκε ... τι να πω ρε παιδία ίσως ζω στον κόσμο μου

Εκτός αν πιστεύεται ότι αποδώ μέσα ζείτε... και ρωτάω τον εαυτό μου

Ο άλλος ο μεθύστακας λεει ότι είμαι κολλητός με τον Κρίτωνα ,,, και αν γίνω ?? τι ζόρι τραβάει επειδή τυχαίνει και κάνουμε την ίδια δουλεία με τον άνθρωπο πρέπει να τον μισώ ,, δηλαδή που έχω παει με τον Δημητριάδη για φαγητό τι έπρεπε να κάνω , να του ρίξω spray carburetor στο φαγητό , με τον μαραβέλια και αυτός την ίδια δουλεία κάνει και είμαστε φίλοι , να μην του μιλάω ,

Τρωω κάτι παπαγάλους στην μούρη λες και έχω ανάγκη να ζήσω ... ναι το forum περίμενα

2 αυτοκίνητα έχω και 4,2 cc το ένα και 2.0 cc το άλλο και η άδεια γράφει το όνομα μου όχι κάποιας τράπεζας

μετά δισκοπλατα , οι δική σας μηχανικοί με έπαιρναν τηλέφωνο και μου έλεγαν ... πιτσιρίκο σίγουρα ο δίσκος μέσα στο πλατό μετά από 4 χρόνια σας ήρθε το χαρτί από την αντιπροσωπεία της Ελλάδας για να δουν το πως πηγαίνει.. και δεν είπα τίποτα

εμένα πήραν τηλέφωνο και είπαν.. μην τους λες πως μπαίνουν για να χαλάνε πιο γρήγορα ... ναι ρε γιατί πριν ξέρατε ???

δεν μπορώ ρε παιδία να φανταστώ ότι υπάρχει κόντρα και κακία μετάξι μας ... που εγώ τους περισσότερους δεν σας ξέρω ούτε στην φάτσα .. και δίνουμε το δικαίωμα στον κάθε ενδιαφερόμενο να πει .... ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ,,,

άμα είναι να βρω τον μπελά μου δεν ξανά γράφω τίποτα χάρηκα που τα είπαμε και πάλι φίλοι θα ήμαστε

Edited by nick2009
Link to comment
Share on other sites

Παντως ωραια συμπερασματα βγαινουν εδω μεσα.Εβγαλε καποιος γυαλισμενα πιστονια απο Tsi και βγηκε το συμπερασμα οτι το προγραμμα φυσαει!Α, ξεχασα ειναι και με 100000χλμ πανω τους.Κριμα να μην τα βγαζε οπως βγηκαν απο πανω και να μας εδειχνε και το καπακι μερια να βλεπαμε.

+100000

Mη σου πω κι ολας αυτος που τα εβγαλε τα πιστονια ηταν καθε μερα στο φαναρι .. Ασε που αλλαζε και λαδια/μπουζι κτλ καθε φορα που το καντραν γινοταν χριστουγενιατικο δεντρο ....

^_^;):thumbsup::lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Φιλικα οπως λες και εσυ, μεινε ετσι!

Αν παλι δεν μπορεις να αυτοσυγκρατηθεις, υπαρχουν και σεμιναρια 'Διαχειρισης Θυμου'.

Απ' οτι λενε βοηθανε αρκετα.

Τις συμβουλες αυτες στην οικογενεια σου,οχι σε μενα.

Φιλικα

Link to comment
Share on other sites

@salex

σε προηγούμενο ποστ με χαρακτηρισες σκεπτόμενο οπότε παίρνω το θάρρος να σου πω τα εξής

Λ¶ΘΟΣ ΜΕΓΙΣΤΟ οι χαρακτηρισμοί όπου και αν απευθύνονται

Με αυτούς συσπειρωνεις τους υφισταμένους πελάτες αλλά φέρνεις όλους τους υπόλοιπους εν δυνάμει πελάτες σου σε θέση αμυνας και καχυποψίας .

Επιπλέον δίνεις τροφή για επίθεση σε πολλούς επίθεση που θα είναι πειστική στα ματιά των ουδετερων γιατί οι χαρακτηρισμοί είναι κάτι που μένουν

αυτοβούλως συνδέεις εαυτόν με έναν μειωτικο χαρακτηρισμό ο οποίος μόνο καλό δεν σου κάνεις (στάνη)

Μην ακυρώνει μονος σου έναν από τους βασικούς λόγους που συμμετεχεις σε ένα φορουμ που δεν είναι άλλος από την προσέγγιση νέων πελατών

Δεν έχω βάλει ακόμα προγραμμα και όλη αυτή η αντιπαράθεση μάλλον με αποθαρυνει από αυτό παρά με βοηθάει . Θα με βοηθαγε όμως να βλέπω πιο συχνά δυναμομετρησεις δικές σου όπως και άλλων βελτιωτων.

Κατα βάση ένα φόρουμ για αυτοκίνητα έχει βασικά αντρικό κοινό οπότε και κανένα ανέβασμα συμπίεσης δεν πείραζει αλλά ρε φίλε μου με μετρο

Ολα αυτά που γράφω ισχύουν για όλους τους συμμετέχοντες στην αντιπαράθεση , απευθύνομαι όμως σε εσένα γιατί δεν θα ξεχάσω ότι είσαι ο μοναδικός που έθεσε θέμα ασφαλείας (δείκτης ταχύτητας ελαστικών ) σε παλιοτερο ποστ το οποίο με κάνει να σε βλέπω θετικά

(αστείο για να πέσουν οι στροφές) το επόμενο σεμινάριο μάρκετινγκ θα στο χρεωσω....

Edited by Stamos T
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω βάλει ακόμα προγραμμα και όλη αυτή η αντιπαράθεση μάλλον με αποθαρυνει από αυτό παρά με βοηθάει . Θα με βοηθαγε όμως να βλέπω πιο συχνά δυναμομετρησεις δικές σου όπως και άλλων βελτιωτων.

πεστα μπας και κανουνε καμια συζητηση...

καλο και αγιο το φορουμ, αλλα αυτο το κουτσομπολιο χαλαει ολα τα ποστ...

Link to comment
Share on other sites

πεστα μπας και κανουνε καμια συζητηση...

καλο και αγιο το φορουμ, αλλα αυτο το κουτσομπολιο χαλαει ολα τα ποστ...

Πές τα χρυσόστομε!!!

Έχουν βαλθεί οι ανταγωνιστές να μου καταστρέψουν το topic!

Ας έρθει κανένας αρχιmoderetoras να καθαρίσει λίγο το τοπίο.

Μιλάμε για βελτιωμένα tsi και μερικοί εδω γουστάρουμε να βλέπουμε κάποιον να πηγαίνει μπροστά και να κάνει κάτι καινούργιο...ενα σκαλί παραπάνω.

Μας προκαλεί θαυμασμό και όχι ζήλεια.

Μας δίνει το κίνητρο να κάνουμε ακόμη ένα βήμα, να γίνουμε καλύτεροι.

Να κάνουμε ανθρώπους να μας υποστηρίξουν γιατί σπάσαμε το κεφάλι μας ρε πούστη και το αξίζουμε.

Δε θέλουμε ανθρώπους να μας υποστηρίξουν γιατί ξεμπροστιάσαμε το συνάδελφο μας. Γιατί δε μπορούμε να βρούμε κάτι καινούργιο και ασχολούμαστε με τις ατέλειες του άλλου.

Αυτή τη στιγμή έχετε μαζευτεί 3-4 και ο καθένας ψάχνει αφορμή πώς θα εκμεταλλευτεί τις τυχόν μαλακείες του άλλου.

"Έμπορα" αν έχεις κάτι καλό να παρουσιάσεις, ευπρόσδεκτο. Εδώ είμαι "κέρδισε" με, έχω αλλάξει ήδη 2 προγράμματα.

Αν είσαι εδώ για να θάψεις το συνάδελφο σου φεύγα, τραβήξου αλλού...αν έχεις μάθει να δουλεύεις έτσι, το κλείσαμε το μαγαζί.

Και αν προκαλεί αυτό το post αφορμή να ξεκινήσει πάλι μια τεράστια ΠΑΤΑΤΑ, καλύτερα να κλείσει.

Εγώ τις απορίες μου τις έχω λύσει και ευχαριστώ όσους μπήκαν στον κόπο να βοηθήσουν.

Link to comment
Share on other sites

Μετά το 1ο στάδιο μερικές φορές έρχεται το επόμενο...

.....της καταστροφής (για να μαθαίνουν οι πιτσιρικάδες) & ανεβάζω 1η φορά τις pics :

http://img28.imageshack.us/i/dsc01232.jpg/

http://img80.imageshack.us/i/dsc01236a.jpg/

http://img2.imageshack.us/i/dsc01238ad.jpg/

http://img84.imageshack.us/i/dsc01239hl.jpg/

http://img18.imageshack.us/i/dsc01231e.jpg/

Ο σωστός δρόμος είναι μεγαλύτερο μοτέρ κατευθείαν για τους μη ικανοποιημένους ή για να είμαστε πιο σωστοί μεγαλύτερο μοντέλο π.χ. GTI.

Edited by J.P.
Link to comment
Share on other sites

Το προγραμμα ειναι τελειο ? :lol: , μπα Νικο ... "στεγνο" ειναι με αυταναφλεξεις . Απλα εχουν φτιαχτει 1000 , δεν εχει χαλασει κανενα και βγαζουν δυναμη , κατα τα αλλα ειναι "μαπα" ... !!!

Οταν εσεις γραφατε τα ιδια για τα revo, τοτε ηταν "η φωνη της αληθειας" και τωρα αυτα που γραφει ο λαγος ειναι "παραπληροφορηση";

Μπραβο........Keep Walking.

Μονο ενα πραγμα θα σας πω:

Ολοι κρινονται σε βαθος χρονου και οχι με το δυνατοτερο ή μακρυτερο.

Εαν αλλα λες σημερα και αλλα λες αυριο, αλλα υποσχεσαι και αλλα κανεις, αν μη τι αλλο χανεις εντελως την οποια αξιοπιστεια πουλας....

Αν και λιγο ασχετο (πολυ λιγο), θα ηθελα να αναφερω μια εμπειρια που βιωνω συχνα, η οποια ομως εχει λαβει καπως μεγαλες διαστασεις τους τελευταιους 1-2 μηνες (συμπτωματικα φανταζομαι) και μου εχει κανει τεραστια εντυπωση. (τα γνωριζαμε βεβαια, αλλα τωρα μας επεσαν μαζεμενα)

Ξερω πως δε θα αρεσει καθολου σε καποιους, καθως κανει ζημια σε αυτο που "πουλανε", αλλα δεν παυει να ειναι η πικρη αληθεια και θα πρεπει να αντιμετωπιστει γιατι ο συγκεκριμενος χωρος της βελτιωσης ειχε και εχει μεγαλη "μουργα".

Του τελευταιους λοιπον μηνες μας εχουν ερθει αρκετα αυτοκινητα (πανω απο 20-25 και αναμεσα τους και μερικα περιπολικα της ΕΛ.ΑΣ. :lol: ), τα περισσοτερα 20vt, οπου ολα εχουν δυσλειτουργιες μικρες ή μεγαλες.

Ολα αυτα τα αυτοκινητα, μας εχουν ερθει ειτε απο ιδιωτες, ειτε απο εξουσιοδοτημενα σερβις του γκρουπ και μαλιστα μερικες φορες, οχι συνεργαζομενα μας. (!!!!)

Ολα εχουν το ιδιο προβλημα: κανει κομπιασματα ή δε φουσκωνει η τουρμπινα ή κρεμαει ή ή ή, με την επισημανση ομως πως "καποτε ειχε περαστει προγραμμα" απο τον πασιγνωστο (τοτε) "Μητσο τον ταναλια" ή τον "Χρηστο το ζιγλερι" ή "εκεινον τον καλο πισω απο τη Φρατζη".

Σαφως και ειναι εξαιρετικα δυσκολο (πιστευω) να "χαλασει" ενα προγραμμα, αλλα ολοι αυτοι οι κατοχοι βιωνουν την εξης αντιμετωπιση ή περιφρονηση μερικες φορες: "καντο μαμα μεγαλε και φερτο να δουμε τι τρεχει".

Ολα αυτα τα αυτοκινητα, ειχαν καποτε φτιαχτει απο "διασημους" και "γνωστες" του tuning εκεινη την εποχη και σημερα οι ιδιοι ανθρωποι χαρακτηριζονται "λαμογια" ή εχουν χαθει απο προσωπου γης.

Τους περισσοτερους τους γνωριζω/-α/-ετε απο τοτε, προσωπικα ηξερα μεσες-ακρες πως ακριβως εκαναν το "παιχνιδι" κι ομως τοτε εκεινοι οι ανθρωποι χαρακτηριζονταν "Θεοι" για τα δεδομενα της εποχης.

Οι φουκαραδες που αγορασαν αυτα τα αυτοκινητα μεταχειρισμενα ή απλα η οικονομικη τους κατασταση δεν τους επετρεψε να αλλαξουν το αυτοκινητο μετα απο 150-250.000χλμ, σημερα βρισκονται ερμαια στα νυχια του καθε μηχανικου, ο οποιος τους λεει: "καντο μαμα μεγαλε και φερτο να δουμε τι τρεχει". (και αφου πρωτα τους εχουν παρει αρκετες εκατονταδες ευρω μεχρι να βρουν τι φταιει)

Κακα τα ψεμματα, λιγα εχουν αλλαξει απο τοτε.

Ειδικα με τη σημερινη κοινωνια της ανοιχτης, ελευθερης πληροφορησης και με την τσαμπα διαφημηση του ιντερνετ, ευκολα καποιος κανει δωρο 2-3 προγραμματα σε μερικους κολλητους του και μετα απο 50-100 ποστ, γινεται και "διασημος", με "πολλα χρονια στο χωρο", με "μεγαλα δειγματα γραφης" κ.λ.π., ενω τον ακολουθουν και οι περγαμηνες πως "εχει ρυθμισει και το Κοζγουορθ του 'λαμακια', που εκανε 11αρια στα ντραγκστερ".

Ξυπνατε!

Λιγοι ειναι οι πραγματικοι επαγγελματιες του χωρου και ελαχιστοι αυτοι που κανουν πραγματικη βελτιωση, υπολογιζοντας πως δεν παιζουν Playstation με ενα λαπτοπ, αλλα σκαλιζουν μια ξενη περιουσια που -στην καλυτερη περιπτωση- κοστιζει μερικες δεκαδες χιλιαδες ευρω.

Πολυ πιθανων οι περισσοτεροι απο αυτους που σημερα χαρακτηριζονται "αστερια", αυριο να εχουν αλλαξει τηλεφωνο και βεβαια η οποια μορφη τεχνικης υποστηριξης, να εχει παει στον καδο των αχρηστων.

Για ολους εσας λοιπον που σημερα κανετε την πλακα σας, προσεξτε πολυ καλα σε ποιους απευθυνεστε και τι backround εχουν σαν υποδομες.

Πολλοι απο αυτους, σημερα ειναι, αυριο τους κυνηγανε, σε καθε περιπτωση ομως εσεις θα εχετε μεινει με ενα "χαρβαλο", το οποιο επειδη τρυπησε ενα σωληνακι και ρεταρει, καποιος μηχανικος θα σας λεει "καντο μαμα μεγαλε και φερτο να δουμε τι τρεχει".

Κι εκει τη λυση θα σας τη δωσει μια ΜΤΜ ή μια ΑΒΤ ή μια revo και οχι καποιος που λεγετε "Χρηστος ο ταναλιας", γιατι πολυ πιθανων να εχει χαθει καπου βαθια στην αφανεια...

Food for thought?

Καλο βραδυ σε ολους.

Link to comment
Share on other sites

Μετά το 1ο στάδιο μερικές έρχεται το επόμενο...

.....της καταστροφής (για να μαθαίνουν οι πιτσιρικάδες) & ανεβάζω 1η φορά τις pics :

Ο σωστός δρόμος είναι μεγαλύτερο μοτέρ κατευθείαν για τους μη ικανοποιημένους ή για να είμαστε πιο σωστοί μεγαλύτερο μοντέλο π.χ. GTI.

Όχι άνθρωπε..el katastrof!!!Καλό κουράγιο. Αφού είδες και αυτό...δε θές τίποτα άλλο!

Όσο για το τελευταίο που είπες, η βελτίωση είναι μεγάλη ψώρα δεν καταπολεμάται :lol:

Link to comment
Share on other sites

φιλε jp μπορεις να μας πεις κ τον λογο της καταστροφης;

για να μαθω και εγω ο πιτσιρικας;

(χωρις ιχνος ειρωνιας)

Link to comment
Share on other sites

...................................................................

....................................

Food for thought?

Καλο βραδυ σε ολους.

Μπά φίλε....ήρθες σε λάθος περίοδο.

Ξεκινάμε νηστεία...τέλος το brainstorming!

Edited by bbp
Link to comment
Share on other sites

φιλε jp μπορεις να μας πεις κ τον λογο της καταστροφης;

για να μαθω και εγω ο πιτσιρικας;

(χωρις ιχνος ειρωνιας)

Λάθος μίγμα δηλ. τα μπεκ ψεκάζανε ότι γουστάρανε κοινώς...

...Η ζημιά που είδες έγινε στα 20.000 χλμ, το δε αυτοκινητάκι μου για 3,5 χρόνια μέχρι να συναντήσω τον "περίφημο" βελτιωτή ήταν μια χαρά.

Μετά τα ξήλωσα όλα, τους έφτυσα, άλλαξα μοτερ (μου τα πήρανε 2η φορά) κ το πούλησα.

Η εγγύηση ήταν ψιλά γράμματα που ξέχασαν να μου αναφέρουν.

Αυτά... ...από το φημισμένο Γερμανικό πρόγραμμα!!

Καλό είναι να μην βλέπουμε μόνο το τυράκι (πρόγραμμα +20 άλογα) αλλά και την φάκα (3.000-5.000 για άλλο μοτέρ)

Link to comment
Share on other sites

κριμα.

δεν ξερω πως θα αντιδρουσα στη θεση σου.

μιας λοιπον και μιλαμε με στοιχεια πλεον και οχι αερολογιες του τυπου

του κολητου μου το αμαξι, του ξαδερφου μου , η του θειου μου εκαψε το συμπαν..

νομιζω πως δεν θα ηταν κακο να αναφερεις και το προγραμμα που φορουσες.

νομιζω δεν τιθεται θεμα δισφιμισης απλα μαλον θεμα ενημερωσης.

οπως και να το κανουμε δεν μπορεις να εμπιστευεσαι 20000 ευρο (τουλαχιστον)

σε καποι που εχει δωσει οχι και τοσο καλα διγματα γραφης.

φυσικα δεν κρινεται καποιος απο μια «κακη εκτιμιση» ουτε μπορεις να κρινεις εναν «επαγγελματια»

απο «ενα» περιστατικο.

απλα να ξερουμε τι παιζει και εμεις οι πιτσιρικαδες.

Edited by poenstar
Link to comment
Share on other sites

κριμα.

δεν ξερω πως θα αντιδρουσα στη θεση σου.

μιας λοιπον και μιλαμε με στοιχεια πλεον και οχι αερολογιες του τυπου

του κολητου μου το αμαξι, του ξαδερφου μου , η του θειου μου εκαψε το συμπαν..

νομιζω πως δεν θα ηταν κακο να αναφερεις και το προγραμμα που φορουσες.

νομιζω δεν τιθεται θεμα δισφιμισης απλα μαλον θεμα ενημερωσης.

οπως και να το κανουμε δεν μπορεις να εμπιστευεσαι 20000 ευρο (τουλαχιστον)

σε καποιν που εχει δωσει οχι και τοσο καλα διγματα γραφης.

φυσικα δεν κρινεται καποιος απο μια «κακη εκτιμιση» ουτε μπορεις να κρινεις εναν «επαγγελματια»

απο «ενα» περιστατικο.

απλα να ξερουμε τι παιζει και εμεις οι πιτσιρικαδες.

Υπάρχουν και σωστοί βελτιωτές, παλαιότερα πιτσιρικάς που είχα Punto είχα βάλει τα πάντα πάνω (χταπόδι, εξάτμιση, χοάνη, εκκεντροφόρους, μπουζί, μπουζοκαλώδια, πρόγραμμα κλπ) στην Weber στην Καλλιθέα και το αμάξι ήταν μια χαρά.

Παλαιότερα κ το τονίζω όμως, τα αυτοκίνητα και δη τα μοτέρ ήταν περισότερο καλοφτιαγμένα, σήμερα έχουν πιστόνια χαλβάδες, αλλά και ένα κάρο γκατζετάκια που σε κάνουν να μην ασχολείσαι με τα χαλβαδοπίστονα.

Όπως και να ΄χει όταν πειράξεις το μοτέρ παίζεις κορώνα - γράμματα την αντοχή του κ 100% επηρεάζεις την μακροζωία του.

Για αυτό επαναλαμβάνω ο σωστός δρόμος είναι αλλαγή με δυνατότερο μοντέλο. Τώρα όπως προείπε κάποιος η βελτίωση είναι μικρόβιο, στις ανίατες τέτοιες περιπτώσεις εύχομαι πραγματικά καλή τύχη (χωρίς ειρωνεία - το εννοώ).

Edited by J.P.
Link to comment
Share on other sites

@J.P. Εγώ επιμένω πως πρέπει να αναφέρεις το πρόγραμμα σου. Αν επιμένεις να μην το κάνεις τότε θα σε παρακαλούσα να μου το στείλεις σε pm.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

φιλε JP εχεις πι εμ.

αν και νομιζω πως σε λιγο θα μπλοκαρει το προφιλ σου και ισως μπλοκαρει και ο server με των αριθμο πμ που θα βλεπεις :lol:

γενικα με καλυψες απολυτα!

καληνυχτα σε ολους.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.