Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Φίλε μου όμως τις τιμές τις διαμορφώνουν τα τμήματα marketing. Και σίγουρα δεν είναι τυχαίο ότι έχουν βγει με την συγκεκριμένη τιμή.

Υποτυπωδώς μία μεγάλη και σοβαρή εταιρεία έχει διεξάγει έρευνες καταναλωτή και στην κρίσιμη ερώτηση του "purchase order" οι απαντήσεις ήταν τόσες (σε απόλυτο νούμερο και σε ποσοστό %) που τους οδήγησαν στην απόφαση να βγουν στα 1.500 ευρώ για το προιόν τους. Δεν νομίζω ότι ο αποφασισμένος για βελτίωση είναι τόσο "price sensitive" καταναλωτής αλλά κατά κύριο λόγο καταναλωτής έτοιμος για σπατάλη.

Επίσης οι συμμετοχές σε DTM κλπ με τις κατάλληλες below & above the line ενέργειες είναι έξυπνα στημένες ώστε να βοηθούν στο branding building της ABT.

Όλα αυτά εξαργυρώνονται στο τέλος και δεν περιμένουν την Ελλάδα για να φέρουν το budget τους. Έχουν στοχεύσει σε πιο ώριμες αγορές και με καταναλωτές υψηλότερης αγοραστικής δύναμης.

Πάντως οι λογικές τιμές για προγράμματα νομίζω ότι είναι στα 300-400 για custom & 700-900 για επώνυμο.

Τις τιμές τις λες αυθαίρετα?

Από που το 300 και το 700?

Αν αξίζει η ΑΒΤ , θα είναι μόνο αν βγάλει και ένα επίσημο χαρτί που να λέει τις εγγύηση παρέχει.

Αν παρέχει εγγύηση μηχανική για ένα 60,000 με πλήρη κάλυψη κινητήρα εγκεφάλου τότε να δώσεις 1500.

Αν καλύπτει μόνο εγκέφαλο , υπάρχουν αντίστοιχες προσφορές.

Link to comment
Share on other sites

Τις τιμές τις λες αυθαίρετα?

Από που το 300 και το 700?

Αν αξίζει η ΑΒΤ , θα είναι μόνο αν βγάλει και ένα επίσημο χαρτί που να λέει τις εγγύηση παρέχει.

Αν παρέχει εγγύηση μηχανική για ένα 60,000 με πλήρη κάλυψη κινητήρα εγκεφάλου τότε να δώσεις 1500.

Αν καλύπτει μόνο εγκέφαλο , υπάρχουν αντίστοιχες προσφορές.

Από plex tuning & revo αντίστοιχα.

2 χρόνια εγγύηση δίνουν και η ΜΤΜ και η ΑΒΤ, τις καλύψεις δεν τις γνωρίζω, από άλλο ξένο οίκο ήξερα ότι ήταν 10.000 το ποσό (με τιμή 650 ευρώ για το πρόγραμμα).

Τι εννοείς αν καλύπτει μόνο εγκέφαλο??????

Link to comment
Share on other sites

Για ακόμη μια φορά θα επικαλεσθώ τη σοβαρότητα των Γερμανών κι ένα κομπιουτεράκι για τις πράξεις:

http://www.mtm-online.de/en/products/mtm-guarantee

Υπολόγισε πόσο θα κοστίσει η κάλυψη κινητήρα για ένα χρόνο.

Δές και στο

http://www.abt-sportsline.de/en/tuning/sho...igerung-3055-1/

ότι δεν αναφέρεται πουθενά η μαγική λέξη "guarantee", παρά μόνο οι λέξεις "terms and conditions" στο φυλλάδιο της βελτίωσης.

Από τη στιγμή που τάδε έφη εκεί, στη Γερμανία, μέρος πολιτισμένο με νόμους αυστηρούς, τί σε κάνει να πιστεύεις ότι υπάρχει έστω και μία εταιρεία που

να μπορεί με 650Ε στην Ελλάδα να παρέχει εγγύηση για τα μηχανολογικά μέρη για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα ή αριθμό χιλιομέτρων;

Link to comment
Share on other sites

Από plex tuning & revo αντίστοιχα.

2 χρόνια εγγύηση δίνουν και η ΜΤΜ και η ΑΒΤ, τις καλύψεις δεν τις γνωρίζω, από άλλο ξένο οίκο ήξερα ότι ήταν 10.000 το ποσό (με τιμή 650 ευρώ για το πρόγραμμα).

Τι εννοείς αν καλύπτει μόνο εγκέφαλο??????

99% των εταιριων που έχουμε αναφέρει, προσφέρουν εγγύηση ΜΟΝΟ στον εγκέφαλο.

Εφόσον δεν γνωρίζεις τις καλύψεις , καλό είναι να κάνεις μια σωστή έρευνα αγοράς πρώτα.

Link to comment
Share on other sites

99% των εταιριων που έχουμε αναφέρει, προσφέρουν εγγύηση ΜΟΝΟ στον εγκέφαλο.

Εφόσον δεν γνωρίζεις τις καλύψεις , καλό είναι να κάνεις μια σωστή έρευνα αγοράς πρώτα.

Δηλαδή τι εγγύηση παρέχουν 500 ευρώ που έχει ο εγκέφαλος??

Ε τότε ο καθένας είναι άξιος της τύχης του αν βάλει πρόγραμμα.

Δεν με ενδιαφέρει η έρευνα αγοράς αφενός γιατί είμαι στην εγγύηση κ αφετέρου γιατί έχω το 160άρι και είναι μια χαρά. Από το post του κατόχου Golf 5 GT δεν είδα ότι έχει ενθουσιαστεί και πολύ με τις διαφορές.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή τι εγγύηση παρέχουν 500 ευρώ που έχει ο εγκέφαλος??

Ε τότε ο καθένας είναι άξιος της τύχης του αν βάλει πρόγραμμα.

Δεν με ενδιαφέρει η έρευνα αγοράς αφενός γιατί είμαι στην εγγύηση κ αφετέρου γιατί έχω το 160άρι και είναι μια χαρά. Από το post του κατόχου Golf 5 GT δεν είδα ότι έχει ενθουσιαστεί και πολύ με τις διαφορές.

Όπως απάντησε και ο Salex αν θες πληρώνεις το τίμημα.

Τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως γράφει ο φίλος με το Gt.

Gt και Tsi με πρόγραμμα κάνει πλάκα σε GT μανίσιο.

Γενικά στο χώρο της βελτίωσης, παίρνεις το ρίσκο... Πόσο θα είναι αυτό,

είναι δική σου επιλογή. (Ποσοστό βελτίωσης και επιλογή βελτιωτικών λύσεων)

Link to comment
Share on other sites

Μπηκα στο site της OVERLOAD και λεει οτι καταργει:

- Κατάργηση της N75

- Κατάργηση του συστήματος SAIR

- Κατάργηση MAF

-Κατάργηση της N249

Aυτο ειναι καλο ??? Οι αλλοι tuners τα καταργουν κ αυτοι??

Link to comment
Share on other sites

Μπηκα στο site της OVERLOAD και λεει οτι καταργει:

- Κατάργηση της N75

- Κατάργηση του συστήματος SAIR

- Κατάργηση MAF

-Κατάργηση της N249

Aυτο ειναι καλο ??? Οι αλλοι tuners τα καταργουν κ αυτοι??

Διάβασε λίγο καλύτερα:

Επιπλέον, η σε βάθος γνώση της λειτουργίας της ECU καθώς και πρόσβαση στον κώδικα της, μας επιτρέπει επεμβάσεις σε οποία σημεία επιθυμεί ο πελάτης η ο βελτιωτής του:

Κοινώς ΑΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ, οχι με το ζόρι......

Link to comment
Share on other sites

Μπηκα στο site της OVERLOAD και λεει οτι καταργει:

- Κατάργηση της N75

- Κατάργηση του συστήματος SAIR

- Κατάργηση MAF

-Κατάργηση της N249

Aυτο ειναι καλο ??? Οι αλλοι tuners τα καταργουν κ αυτοι??

μαλλον αυτα αναφεροντα για Big turbo software και οχι για τα απλα προγραμματα που περνανε.

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση - απορία :

Πριν 2,5 χρόνια φίλος αγόρασε Passat 1,6 FSI από Παζαρόπουλο. Μέσα στα extra που έβαλε (ξένον, μάσκα χρωμίου, 17άρες κλπ) έβαλε και πρόγραμμα από την αντιπροσωπεία, αναβάθμισης του κινητήρα από τα 115 στα 130 άλογα (το παρέλαβε δηλ. καινούριο με το πρόγραμμα περασμένο).

Το εν λόγω πρόγραμμα γνωρίζει κανείς ποιανής εταιρείας είναι????

(Sorry για το off topic).

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και απο μενα ,λοιπον τελικα αυτο το κλαμπ των 200+ ειναι που ωραιο σε σημειο που δεν το καταλαβαινα πριν,απο τι ομως??το πιο θετικο που εχει ειναι η αισθηση του τεμπελη!!!βαζεις μια τεταρτη-πεμπτη σχεση και ξεχνας να αλλαξεις ταχυτητα.ωραιο πραγμα!!!το αυτοκινητακι το πηγα στην overloand και το παρεδωσα στα παιδια εκει για τα περαιτερω..να πω οτι τι δικο μου λογω μετατροπης ειχε καποια χουσουρια με τα καλωδια που επιτελους λυθηκαν και τελος καλο ολα καλα,επισης να πω οτι η βοηθεια που πηρα και ελαβα απτα παιδια(κωστα-γιαννη-κυριλλος) ειναι απεριγραπτη και φανταστικη.ειμαι ενας πολυ ευχαριστημενος ιδιοκτητης ενος γκολφ 4 οπου πλεον το χαμογελο :lol: παει να γινει μονιμο πλεον μετα τα χαδια των παιδιων στο αμαξι(αυτο ειναι που μετραει κιολας στο κατω κατω)..πιστευω πως θα πρεπει να λεμε και τα καλα που συνανταμε και για αυτο και εγω περιγραφω το οτι πραγματικα ημουν και τυχερος που συναντησα τα παιδια αυτα και ειχαν μερακι και ορεξη να σχοληθουν με την περιπτωση μου και να αναδειξουν το ταπεινο γκολφακι σε γκολφ με δοντια πλεον...ευχαριστω και παλι!!!! :thumbsup::D:D και πιστεψτε με πραγματικα δεν βρισκεις τετοιους ανθρωπους που να εχουν ορεξη και μερακι να ασχοληθουν και με τα πιο περιπλοκα απο ενα φλασαρισμα και εφυγες...

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και απο μενα ,λοιπον τελικα αυτο το κλαμπ των 200+ ειναι που ωραιο σε σημειο που δεν το καταλαβαινα πριν,απο τι ομως??το πιο θετικο που εχει ειναι η αισθηση του τεμπελη!!!βαζεις μια τεταρτη-πεμπτη σχεση και ξεχνας να αλλαξεις ταχυτητα.ωραιο πραγμα!!!το αυτοκινητακι το πηγα στην overloand και το παρεδωσα στα παιδια εκει για τα περαιτερω..να πω οτι τι δικο μου λογω μετατροπης ειχε καποια χουσουρια με τα καλωδια που επιτελους λυθηκαν και τελος καλο ολα καλα,επισης να πω οτι η βοηθεια που πηρα και ελαβα απτα παιδια(κωστα-γιαννη-κυριλλος) ειναι απεριγραπτη και φανταστικη.ειμαι ενας πολυ ευχαριστημενος ιδιοκτητης ενος γκολφ 4 οπου πλεον το χαμογελο :lol: παει να γινει μονιμο πλεον μετα τα χαδια των παιδιων στο αμαξι(αυτο ειναι που μετραει κιολας στο κατω κατω)..πιστευω πως θα πρεπει να λεμε και τα καλα που συνανταμε και για αυτο και εγω περιγραφω το οτι πραγματικα ημουν και τυχερος που συναντησα τα παιδια αυτα και ειχαν μερακι και ορεξη να σχοληθουν με την περιπτωση μου και να αναδειξουν το ταπεινο γκολφακι σε γκολφ με δοντια πλεον...ευχαριστω και παλι!!!! :thumbsup::D:D και πιστεψτε με πραγματικα δεν βρισκεις τετοιους ανθρωπους που να εχουν ορεξη και μερακι να ασχοληθουν και με τα πιο περιπλοκα απο ενα φλασαρισμα και εφυγες...

τι κινητηρα φοράς και στα πόσα άλογα πήγε?Εχεις turbo?

Edited by rallakias
Link to comment
Share on other sites

εννοειται!!!!εχει και παρουσουσιαση χρονια τωρα το αμαξακι μου εδω μεσα....το ποσα αλογα ειναι παντα σχετικο,το θεμα ειναι να εισαι happy...

Link to comment
Share on other sites

Όπως απάντησε και ο Salex αν θες πληρώνεις το τίμημα.

Τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως γράφει ο φίλος με το Gt.

Gt και Tsi με πρόγραμμα κάνει πλάκα σε GT μανίσιο.

Γενικά στο χώρο της βελτίωσης, παίρνεις το ρίσκο... Πόσο θα είναι αυτό,

είναι δική σου επιλογή. (Ποσοστό βελτίωσης και επιλογή βελτιωτικών λύσεων)

Με τον Salex την ίδια άποψη έχουμε για την ΑΒΤ αν προσέξεις τα post.

Το θέμα όμως δεν είναι για τον κάτοχο 5/GT/170 ή 6/TSI/160 πόσο βελτιώθηκε ένα TSI 122 αλλά πόσο θα βελτιωθεί το δικό του. Και εννοώ ότι στο 122 ενδεχομένως υπάρχουν μεγαλύτερα περιθώρια και η διαφορά είναι εμφανής, στα 160 - 170 δεν φαίνεται να κερδίζει κάποιος κάτι σπουδαίο.

Και φανερά ο φίλος STAMOS T. εκτός μιας βελτίωσης ψηλά (που δεν είναι πολύ χρήσιμη) μέχρι 3500-4000 το αμάξι αναφέρει πως είναι το ίδιο.

Πάντα αναφερόμαστε για μέχρι ΦΠΕ κατάσταση, όχι για αλλαγή τουρμπίνας, πιστόνια και rock καταστάσεις.

Πάντως για την ΑΒΤ επειδή είχα περάσει από Σπάτα για τις πεταλιέρες και το λεβιεδάκι τους μια χαρά είναι τα παιδιά.

Link to comment
Share on other sites

Κοιτά, το να λέει κάποιος ότι δεν είναι έτσι όπως το περιγράφω αλλά κάπως αλλιώς ( για την τοποθέτηση revo σε gt) είναι τουλάχιστον κουτο από την άποψη ότι η περιγραφή η δικιά μου ταυτίζεται και με την άποψη του βελτιωτη που τελείως τίμια έτσι μου το περιέγραψε και αυτός «το gt είναι πουσαρισμενο από μόνο του και από μια ονομαστική δύναμη 170 άλογα που τις περισσότερες φορές μεταφράζεται σε 180 άλογα θα πας στα 200-205 πραγματικά. ¶ρα η διάφορα που θα δεις θα είναι 20 άλογα και όχι 40-50 η 60 άλογα όπως ένας κάτοχος tsi.» Αυτό που νιώθω ότι η αντιμετώπιση που είχα ήταν από τις πιο τιμιες και ειλικρινής που έχω εισπράξει γύρω από το αυτοκίνητο.

Από την αλλη όμως δεν θέλω να παρασυρω κάποιον με φανφαρωδεις περιγραφές γύρω από την αλλαγή του αυτοκινήτου μου

¶λλωστε αν θέλει κάποιος κατοχος gt να βάλει revo ας ερθει να πάμε μια βόλτα να βγάλει δικά του συμπεράσματα

εν ολίγοις το αυτοκίνητο φουσκωσε ψηλά έγινε ακόμα πιο καλοταξιδο και παραμένει gt και σε καμία περίπτωση δεν έγινε gti σαν φιλοσοφία

Οποίος θέλει βόλτα το λέει

υπ΄οψιν το μόνο που πιστεύω είναι οτι το δικό μου είναι το πιο καλοσυντηρημενο gt με ότι αυτό σημαίνει στην απόδοση του

Edited by Stamos T
Link to comment
Share on other sites

Eπειδη ειμαι απο τα Γιαννενα θα σου πω το εξης

Ειτε στα Γιαννενα το βαλεις ειτε στο Αγρινιο το ιδιο ειναι αφου και οι 2 αντιπροσωποιες VW ανηκουν στον ΚΑΨΙΩΧΑ και θα σου κανουν την ιδια δουλεια και φυσικα ειναι αντιπροσωπος και της REVO τωρα οσο αφορα στην τιμη θα σε στεναχωρησω νομιζω οτι παιζει πανω απο το χιλιαρικο ...

Φυσικα ο εισαγωγεας της REVO ειναι στην αθηνα...

Τωρα αν κανουν την ιδια δουλεια.. ? Θεωρητικα ναι ... Βεβαια πηγαινωντας στην CARGATE (αθηνα) θα εχεις καλυτερη και αμεση εξυπηρετηση και την τσεπη σου πιο γεματη ^_^

Λοιπόν να πω και εγώ που είμαι απο Αγρίνιο οτι ρώτησα στην τοπική αντιπροσωπεία του καψιώχα για REVO και η απάντηση του υπέυθυνου ήταν 850 ευρώ για αυτούς που έχουν πάρει απο εκεί το αμάξι και 100 για τους άλλους.

Link to comment
Share on other sites

Κοιτά, το να λέει κάποιος ότι δεν είναι έτσι όπως το περιγράφω αλλά κάπως αλλιώς ( για την τοποθέτηση revo σε gt) είναι τουλάχιστον κουτο από την άποψη ότι η περιγραφή η δικιά μου ταυτίζεται και με την άποψη του βελτιωτη που τελείως τίμια έτσι μου το περιέγραψε και αυτός «το gt είναι πουσαρισμενο από μόνο του και από μια ονομαστική δύναμη 170 άλογα που τις περισσότερες φορές μεταφράζεται σε 180 άλογα θα πας στα 200-205 πραγματικά. ¶ρα η διάφορα που θα δεις θα είναι 20 άλογα και όχι 40-50 η 60 άλογα όπως ένας κάτοχος tsi.» Αυτό που νιώθω ότι η αντιμετώπιση που είχα ήταν από τις πιο τιμιες και ειλικρινής που έχω εισπράξει γύρω από το αυτοκίνητο.

Από την αλλη όμως δεν θέλω να παρασυρω κάποιον με φανφαρωδεις περιγραφές γύρω από την αλλαγή του αυτοκινήτου μου

¶λλωστε αν θέλει κάποιος κατοχος gt να βάλει revo ας ερθει να πάμε μια βόλτα να βγάλει δικά του συμπεράσματα

εν ολίγοις το αυτοκίνητο φουσκωσε ψηλά έγινε ακόμα πιο καλοταξιδο και παραμένει gt και σε καμία περίπτωση δεν έγινε gti σαν φιλοσοφία

Οποίος θέλει βόλτα το λέει

υπ΄οψιν το μόνο που πιστεύω είναι οτι το δικό μου είναι το πιο καλοσυντηρημενο gt με ότι αυτό σημαίνει στην απόδοση του

Φυσικα και ετσι ειναι ... το GT παιζει μεταξυ 180-190 αλογα βαζωντας προγραμμα ανεβαινεις στα +20 αλογα η διαφορα που θα δεις λογικο ειναι να ειναι μικρη

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα και ετσι ειναι ... το GT παιζει μεταξυ 180-190 αλογα βαζωντας προγραμμα ανεβαινεις στα +20 αλογα η διαφορα που θα δεις λογικο ειναι να ειναι μικρη

είσαι πολύ λάθος. όλοι κοιτάνε το τελικό νούμερο. Κανένας δεν ασχολήθηκε με το κέρδος στις μεσαίες.

Και το έχω πεί πολλές φορές.

άλλο να είσαι στις 5.000 160 άλογα και άλλο 200 όταν έχεις πρόγραμμα

Edited by TwoFaCe
Link to comment
Share on other sites

είσαι πολύ λάθος. όλοι κοιτάνε το τελικό νούμερο. Κανένας δεν ασχολήθηκε με το κέρδος στις μεσαίες.

Και το έχω πεί πολλές φορές.

άλλο να είσαι στις 5.000 160 άλογα και άλλο 200 όταν έχεις πρόγραμμα

5.000 στροφες θεωρουντε μεσαιες ??

Γιατι σιγουρα με προγραμμα και αυτος με το GT σε αυτες τις στροφες σιγουρα βλεπει διαφορα ... αλλα και παλι δε νομιζω η διαφορα που βλεπει να ειναι 40 hp ...

Link to comment
Share on other sites

5.000 στροφες θεωρουντε μεσαιες ??

Γιατι σιγουρα με προγραμμα και αυτος με το GT σε αυτες τις στροφες σιγουρα βλεπει διαφορα ... αλλα και παλι δε νομιζω η διαφορα που βλεπει να ειναι 40 hp ...

Όταν ο κοφτης παει στις 7000+ τοτε μεχρι και τις 5000 τις λεμε μεσαίες αλλα ας μη φαγωνόμαστε για +-500 στροφες.

Το θέμα είναι πως όταν φουσκώνει καλά η τουρμπίνα μετά τις 4000 η διαφορά θα είναι μεγάλη και σε νούμερα αλλά κυρίως σε αίσθηση.

Edited by stef80
Link to comment
Share on other sites

παντως παιδια με gt 170ari που ειχα τρεξει πριν κανα χρονο και με 168 αλογα μετρημενα στο μαχα στα σπατα,

το φιλαρακι πρωτη φορα απο σταση και με ενεργοποιημενα ολα τα συστηματα δεν καταφερε να μου φυγει 1-2-3τριτη...απο σταση

ισα ισα που του εριξα ενα αμαξι συνολικα μεχρι τελος τριτης (160κλμ) (εγω γκολ4 gti 168ps ολα μαζι και αυτος μαμα 170(οπως λετε 180...+)

παμε δευτερη φορα,αυτην φορα παλι απο σταση

απενεργοποιημενα ολα τα συστηματα τουesp κα...

1 μαζι 2μαζι 3τριτη ξεκινησα και του εκανα διαφορα μισο αμαξι....(μπροστα εγω).εκει σταματησαμε...

τωρα για 180 αλογα θα με ειχε πατησει κατω τοτε αν εβγαινε και τοσα αλογα...λεω ετσι του φουστη...και αυτο ειχε και κομπρεσορα υποθετω!

σχετικα ειναι τα αλογα στο δρομο...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.