Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Ας απαντήσει και κάποιος που το έχει κάνει η γνωρίζει

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη, τι παει να πεί ''θα ειναι κατι στα μετρα του αμαξιου'' ?Για παπουτσι μιλάτε?

Δηλαδή η KMD αντλία δεν ειναι στα μετρα του αμαξιού?

Και αντε και την αλλαξες την αντλιά με προγραμμα κονσέρβα.Πώς θα την εκμεταλευτείς αν δεν κανεις reprogramm να εκμεταλευτείς την μεγαλυτερη παροχη που θα εχεις?Θα ανεβάζει μεγαλύτερη πιεση καυσιμου ,αλλα το μείγμα θα παραμενει ''φτωχό'' εφόσον τόσο ζητάει το προγραμμα....

Αυτα εχουν νόημα μονο για custom προγραμματα.....

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη, τι παει να πεί ''θα ειναι κατι στα μετρα του αμαξιου'' ?Για παπουτσι μιλάτε?

Δηλαδή η KMD αντλία δεν ειναι στα μετρα του αμαξιού?

Και αντε και την αλλαξες την αντλιά με προγραμμα κονσέρβα.Πώς θα την εκμεταλευτείς αν δεν κανεις reprogramm να εκμεταλευτείς την μεγαλυτερη παροχη που θα εχεις?Θα ανεβάζει μεγαλύτερη πιεση καυσιμου ,αλλα το μείγμα θα παραμενει ''φτωχό'' εφόσον τόσο ζητάει το προγραμμα....

Αυτα εχουν νόημα μονο για custom προγραμματα.....

θα εκπλαγεις αν μαθεις πως τα οι νεες κονσερβες απο εταιρειες κολοσσους κανουν reprogram αυτοματα αναλογα με το καθε περιφερειακο που αλλαζεις (ειναι απλα χρονια μπροστα ) , τωρα τα λεγομενα updates stage 123456789 ειναι απλα θεμα marketing για να βγαζουν κανα χαρτζηλικι παραπανω ,,,,, να μην αναλυσουμε πως αρκετα custom ειναι κλεμμενοι σπασμενοι κωδικες copy paste απο κονσερβες closedeyes.gif

Link to comment
Share on other sites

θα εκπλαγεις αν μαθεις πως τα οι νεες κονσερβες απο εταιρειες κολοσσους κανουν reprogram αυτοματα αναλογα με το καθε περιφερειακο που αλλαζεις (ειναι απλα χρονια μπροστα ) , τωρα τα λεγομενα updates stage 123456789 ειναι απλα θεμα marketing για να βγαζουν κανα χαρτζηλικι παραπανω ,,,,, να μην αναλυσουμε πως αρκετα custom ειναι κλεμμενοι σπασμενοι κωδικες copy paste απο κονσερβες closedeyes.gif

ΑΡΑ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟς ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΜΑΜΑ ΑΠΟ GOLF 6 ΘΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕΙ...ΜΠΑΙΝΕΙ ΟΜΩς?

Link to comment
Share on other sites

θα εκπλαγεις αν μαθεις πως τα οι νεες κονσερβες απο εταιρειες κολοσσους κανουν reprogram αυτοματα αναλογα με το καθε περιφερειακο που αλλαζεις (ειναι απλα χρονια μπροστα ) , τωρα τα λεγομενα updates stage 123456789 ειναι απλα θεμα marketing για να βγαζουν κανα χαρτζηλικι παραπανω ,,,,, να μην αναλυσουμε πως αρκετα custom ειναι κλεμμενοι σπασμενοι κωδικες copy paste απο κονσερβες closedeyes.gif

ποιές ειναι οι εταιρίες ΚΟΛΟΣΟΙ???

και αφου κάνουν μόνες τους update γιατι και η revo ασχολειται με τη προοπτικη τοποθετησης aftermarket τρομπας, και αν το πετυχει και το κυκλοφορησει (μακαρι να γίνει) δεν θα το ονομάσει stage 3?

(διορθωστε με αν κάνω λάθος! και ρωταω με ολη την καλη διαθεση!)

Link to comment
Share on other sites

Peolinio, ο μόνος τρόπος να εκμεταλευτεί ενα προγραμμα μια αναβαθμισμενη αντλια υψηλής, είναι να είναι λάθος ρυθμισμένο εξαρχης.

Για παράδειγμα, αν ένα πρόγραμμα είναι ρυθμισμένο εντός των ορίων της μαμα αντλίας και ζητάει λόγους AFR που μπορεί να τους καλύψει η μαμα αντλία, δεν θα κερδίσει τιποτα απο μια after market αντλία.

Αν όμως οι στόχοι του προγράμματος είναι τέτοιοι που η μαμα αντλία δεν μπορεί να παρέχει το απαραίτητο καύσιμο για να επιτευχθούν, τότε βάζοντας την αφτερ μαρκετ αυτοματως θα στρωσουν ολα. Φυσικά αυτό σημαίνει ότι το πρόγραμμα ήταν λάθος για το αρχικό set up και είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα είχε κοψίματα στις χαμηλομεσαίες και ίσως και safe mode.

Link to comment
Share on other sites

Peolinio, ο μόνος τρόπος να εκμεταλευτεί ενα προγραμμα μια αναβαθμισμενη αντλια υψηλής, είναι να είναι λάθος ρυθμισμένο εξαρχης.

Για παράδειγμα, αν ένα πρόγραμμα είναι ρυθμισμένο εντός των ορίων της μαμα αντλίας και ζητάει λόγους AFR που μπορεί να τους καλύψει η μαμα αντλία, δεν θα κερδίσει τιποτα απο μια after market αντλία.

Αν όμως οι στόχοι του προγράμματος είναι τέτοιοι που η μαμα αντλία δεν μπορεί να παρέχει το απαραίτητο καύσιμο για να επιτευχθούν, τότε βάζοντας την αφτερ μαρκετ αυτοματως θα στρωσουν ολα. Φυσικά αυτό σημαίνει ότι το πρόγραμμα ήταν λάθος για το αρχικό set up και είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα είχε κοψίματα στις χαμηλομεσαίες και ίσως και safe mode.

Ακριβώς αυτό!

+1

Link to comment
Share on other sites

μιλησα για νεα γενια προγραμματων που σου δινουν την αναλογη αποδοση ειτε βαλεις 95αρα ειτε 100αρα ειτε αλλαξεις περιφερειακα ....Το μελλον ερχεται και δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα , μιλαμε για εταιρειες με R&D και μπατζετ εκατομμυριων whistling.gif

Link to comment
Share on other sites

μιλησα για νεα γενια προγραμματων που σου δινουν την αναλογη αποδοση ειτε βαλεις 95αρα ειτε 100αρα ειτε αλλαξεις περιφερειακα ....Το μελλον ερχεται και δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα , μιλαμε για εταιρειες με R&D και μπατζετ εκατομμυριων whistling.gif

¶λλο να εκμεταλευτεί το πρόγραμμα βενζίνη διαφορετικών οκτανίων ή μια πιο ελεύθερη εισαγωγη και αλλο μία after market αντλία υψηλής.

Στην πρώτη περίπτωση μπορεί το πρόγραμμα να ζητάει τέτοιο αβανς που με την 95αρα έχει καποιες διορθώσεις ενω με την 100αρα καθολου ή λιγότερες και ετσι έχει καλύτερη απόδοση. ή να εχει τέτοια ζητούμενη πίεση που με το μαμα φίλτρο να μην μπορεί να την πιάσει ενώ με μία ελεύθερη εισαγωγή να την πλησιάζει περισσότερο.

Σε αυτά συμφωνώ αν και δε νομίζω ότι είναι αποκλειστική τεχνογνωσία των μεγάλων εταιρειών του εξωτερικού.

Η αντλία υψηλής είναι άλλο θέμα όμως.

Link to comment
Share on other sites

¶λλο να εκμεταλευτεί το πρόγραμμα βενζίνη διαφορετικών οκτανίων ή μια πιο ελεύθερη εισαγωγη και αλλο μία after market αντλία υψηλής.

Στην πρώτη περίπτωση μπορεί το πρόγραμμα να ζητάει τέτοιο αβανς που με την 95αρα έχει καποιες διορθώσεις ενω με την 100αρα καθολου ή λιγότερες και ετσι έχει καλύτερη απόδοση. ή να εχει τέτοια ζητούμενη πίεση που με το μαμα φίλτρο να μην μπορεί να την πιάσει ενώ με μία ελεύθερη εισαγωγή να την πλησιάζει περισσότερο.

Σε αυτά συμφωνώ αν και δε νομίζω ότι είναι αποκλειστική τεχνογνωσία των μεγάλων εταιρειών του εξωτερικού.

Η αντλία υψηλής είναι άλλο θέμα όμως.

Ακριβώς!

Δεν ξέρω ποιός έχει προυπολογισμό εκατομυρρίων, ωστόσο όταν πρωτοτοποθετήσαμε αναβαθμισμένη αντλία υψηλής πίεση σε 1.4 TSI πριν από σχεδόν 2 χρόνια

οι περισσότεροι νόμιζαν ότι είναι σκέτη τρέλλα.

Βέβαια ας θυμηθούμε ότι όταν ξεκινήσαμε να ρυθμίζουμε τέτοια αυτοκίνητα οι κολοσσοί χρειάστηκαν άλλο έναν ολόκληρο χρόνο μέχρι να αποκτήσουν λύση για τον προγραμματισμό κι εκείνοι.

Κάποιος έγραφε τότε ότι δεν χρειάζονται αναβαθμισμένες αντλίες στα 1.4 TSI, άλλος ότι είναι θέμα ρύθμισης από τον εγκέφαλο (κλασσικά).

Η πραγματικότητα όμως ήταν διαφορετική. Υπήρξε και υπάρχει τεράστια διαφορά σε όσους βάζουν τέτοια αντλία γιατί λύνεται το μηχανολογικό

πρόβλημα της παροχής καυσίμου.

Ο μόνος λόγος για να μη βάλει κανείς είναι η αναβαθμισμένη αντλία από το Golf 6 1.4 TSI που έχει μεγαλύτερη παροχή από τις προηγούμενες και δεν χρειάζεται αναβάθμιση.

Στο Μηχανολογικό κόσμο δεν υπάρχουν Δαβίδ και Γολιάθ, κολοσσοί και νάνοι.

Υπάρχουν βίδες, μέταλλα, τουρμπίνες και ανταλλακτικά που χρειάζονται ρύθμιση με τα αντίστοιχα εργαλεία.

Ο εγκέφαλος είναι η ρύθμιση. Αν λείπει όμως μια βίδα δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.

Αυτή είναι η αντλία υψηλής πίεσης βενζίνης, εφόσον θέλουμε να έχουμε μεγάλη ροπή στις μεσαίες στροφές.

Link to comment
Share on other sites

Οι κολοσοι την ειχαν την λυση πολυ πιο μπροστα απο εσας να εισαι σε αυτο σιγουρος απλα δεν βγαζεις ενα προγραμμα χωρις δοκιμες πρωτα σε οτι αμαξι και να μπει ,μεσα σε αυτο το χρονο αναμονης γινετε τελειοποιηση του προγραμματος σπαζωντας και δοκιμαζοντας δεκαδες αμαξια , και δηλαδη σημασια για την ιστορια ΤΙ εχει ποιος θα το βγαλει πρωτος η ποιος θα κανει πορεια πρωταθλιτισμου?

Τεσπα ξεφυγαμε ξανα , ας μην αποκλειουμε πραγμματα για το μελλον εκει θελω να μεινω

Link to comment
Share on other sites

εγω θα ελεγα (ειδικα σε αυτη την περιοδο,της ''κρισης'') χαρακτηρισμοι τυπου... ''κολοσσοί'' και ''μπατζετ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ'' ειναι απο υπερβολικοι εως αστειοι (γνωμη μου και πειτε μου αμα κάνω λάθος) εδω την ίδια τη vw δεν την χαρακτηριζεις έτσι!

και οταν πας σε μια άλλη εταιρια ΄΄κολοσσό'' την ABT και δεν ξερει πόσα άλογα θα βγαλει το αμαξι σου,αν θα ανοιχτει ο εγκεφαλος ή οχι,και σου λεει να παει ο εγκέφαλος στη Γερμανία και το κόστος θα ειναι 1200Ε και θα εχεις αμαξι σε καμια βδομάδα... την χαρακτηρίζεις κάπως αλλιώς...(όχι πάντως κολοσσό)και παρουσιαζει εκεινο τον καιρο και το αμάξι της στο power!

και να επιστρέψω στο θέμα μας, όποιος επιβεβαιώνεται για τα γραφόμενα του,αυτός που δεν έχουν σπασει αμάξια και λειτουργούν απροβλημάτιστα, αυτον θα εμπιστευόμαστε και θα προτιμάμε (δεν μιλάω υπέρ κανενός) και πάλι δεν ειναι καλο να δίνουμε βαριους χαρακτηρισμούς αφου αυτο πληρώθηκαν να κάνουν, δεν μας το έκαναν δώρο ούτε τζάμπα!

Link to comment
Share on other sites

εγω θα ελεγα (ειδικα σε αυτη την περιοδο,της ''κρισης'') χαρακτηρισμοι τυπου... ''κολοσσοί'' και ''μπατζετ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ'' ειναι απο υπερβολικοι εως αστειοι (γνωμη μου και πειτε μου αμα κάνω λάθος) εδω την ίδια τη vw δεν την χαρακτηριζεις έτσι!

και οταν πας σε μια άλλη εταιρια ΄΄κολοσσό'' την ABT και δεν ξερει πόσα άλογα θα βγαλει το αμαξι σου,αν θα ανοιχτει ο εγκεφαλος ή οχι,και σου λεει να παει ο εγκέφαλος στη Γερμανία και το κόστος θα ειναι 1200Ε και θα εχεις αμαξι σε καμια βδομάδα... την χαρακτηρίζεις κάπως αλλιώς...(όχι πάντως κολοσσό)και παρουσιαζει εκεινο τον καιρο και το αμάξι της στο power!

και να επιστρέψω στο θέμα μας, όποιος επιβεβαιώνεται για τα γραφόμενα του,αυτός που δεν έχουν σπασει αμάξια και λειτουργούν απροβλημάτιστα, αυτον θα εμπιστευόμαστε και θα προτιμάμε (δεν μιλάω υπέρ κανενός) και πάλι δεν ειναι καλο να δίνουμε βαριους χαρακτηρισμούς αφου αυτο πληρώθηκαν να κάνουν, δεν μας το έκαναν δώρο ούτε τζάμπα!

Ποια εταιρεία κάνει αυτά τα θαύματα να πάω και το δικό μου?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παλι νομίζω ότι οι after market αντλίες ήρθαν να καλυψουν τα μικρολαθακια που έχουν τα custom προγράμματα. Εγώ πάντως με revo , ελεύθερο φιλτρο εξατμιση Απο gti και μπουζι Bosch δεν ξέρω πως είναι το safe mode

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παλι νομίζω ότι οι after market αντλίες ήρθαν να καλυψουν τα μικρολαθακια που έχουν τα custom προγράμματα. Εγώ πάντως με revo , ελεύθερο φιλτρο εξατμιση Απο gti και μπουζι Bosch δεν ξέρω πως είναι το safe mode

οι after market αντλίες ήρθαν να καλύψουν την απαίτηση για ξεζούμισμα της τουρμπίνας και την παραγωγή όσο το δυνατόν μεγαλύτερης μέγιστης ροπής στις χαμηλομεσαίες. Αν με μαμα αντλία αφήσεις την τουρμπίνα να ανεβάσει όσο πίεση μπορεί στις χαμηλομεσαιες, είναι τόσος ο εισερχόμενος αέρας που η αντλία δεν μπορεί να δώσει το απαραιτητο καυσιμο ώστε το μίγμα να έχει σωστό AFR. Έτσι, οι λύσεις είναι δύο. Είτε είσαι άπληστος και ζητάς όσο αέρα μπορεί να δώσει η τουρμπίνα και συμβιβάζεσαι με κοψίματα, safe modes κτλ, είτε περιορίζεις λίγο την πίεση στις χαμηλομεσαίες ώστε να επαρκεί το καύσιμο της μαμα αντλίας. Στις υψηλές δεν υπάρχει πρόβλημα και το καύσιμο επαρκεί για την εξάντληση των δυνατοτήτων της μαμα τουρμπίνας ακόμα και με τη μαμα αντλία.

Link to comment
Share on other sites

οι after market αντλίες ήρθαν να καλύψουν την απαίτηση για ξεζούμισμα της τουρμπίνας και την παραγωγή όσο το δυνατόν μεγαλύτερης μέγιστης ροπής στις χαμηλομεσαίες. Αν με μαμα αντλία αφήσεις την τουρμπίνα να ανεβάσει όσο πίεση μπορεί στις χαμηλομεσαιες, είναι τόσος ο εισερχόμενος αέρας που η αντλία δεν μπορεί να δώσει το απαραιτητο καυσιμο ώστε το μίγμα να έχει σωστό AFR. Έτσι, οι λύσεις είναι δύο. Είτε είσαι άπληστος και ζητάς όσο αέρα μπορεί να δώσει η τουρμπίνα και συμβιβάζεσαι με κοψίματα, safe modes κτλ, είτε περιορίζεις λίγο την πίεση στις χαμηλομεσαίες ώστε να επαρκεί το καύσιμο της μαμα αντλίας. Στις υψηλές δεν υπάρχει πρόβλημα και το καύσιμο επαρκεί για την εξάντληση των δυνατοτήτων της μαμα τουρμπίνας ακόμα και με τη μαμα αντλία.

παντως παιδια εγω ενα ξερω.χωρις να θελω να θιξω τα custom προγραμματα εγω με κονσερβουλα revo,εξατμιση ολοκληρη απο καραμπελα και εισαγωγη forge ημουν τουλαχιστον 3 αυτοκινητα μπροστα απο ολα τα tsi με custom προγραμματα.Αυτη η διαφορα δεν μπορει να καλυφθει ουτε με την αλλαγη αντλιας.οποτε ας μην υποτιμουμε καθολου τις κονσερβες.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς!

Δεν ξέρω ποιός έχει προυπολογισμό εκατομυρρίων, ωστόσο όταν πρωτοτοποθετήσαμε αναβαθμισμένη αντλία υψηλής πίεση σε 1.4 TSI πριν από σχεδόν 2 χρόνια

οι περισσότεροι νόμιζαν ότι είναι σκέτη τρέλλα.

Βέβαια ας θυμηθούμε ότι όταν ξεκινήσαμε να ρυθμίζουμε τέτοια αυτοκίνητα οι κολοσσοί χρειάστηκαν άλλο έναν ολόκληρο χρόνο μέχρι να αποκτήσουν λύση για τον προγραμματισμό κι εκείνοι.

Κάποιος έγραφε τότε ότι δεν χρειάζονται αναβαθμισμένες αντλίες στα 1.4 TSI, άλλος ότι είναι θέμα ρύθμισης από τον εγκέφαλο (κλασσικά).

Η πραγματικότητα όμως ήταν διαφορετική. Υπήρξε και υπάρχει τεράστια διαφορά σε όσους βάζουν τέτοια αντλία γιατί λύνεται το μηχανολογικό

πρόβλημα της παροχής καυσίμου.

Ο μόνος λόγος για να μη βάλει κανείς είναι η αναβαθμισμένη αντλία από το Golf 6 1.4 TSI που έχει μεγαλύτερη παροχή από τις προηγούμενες και δεν χρειάζεται αναβάθμιση.

Στο Μηχανολογικό κόσμο δεν υπάρχουν Δαβίδ και Γολιάθ, κολοσσοί και νάνοι.

Υπάρχουν βίδες, μέταλλα, τουρμπίνες και ανταλλακτικά που χρειάζονται ρύθμιση με τα αντίστοιχα εργαλεία.

Ο εγκέφαλος είναι η ρύθμιση. Αν λείπει όμως μια βίδα δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.

Αυτή είναι η αντλία υψηλής πίεσης βενζίνης, εφόσον θέλουμε να έχουμε μεγάλη ροπή στις μεσαίες στροφές.

Επειδη ειχατε και εχετε κοψιματα στα 1,4, σημαινει πως ολοι εχουν;

Ηθελα να ξερα, δεν εχετε βαρεθει να γραφετε ψεμματα και ανακριβιες;

ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΛΙΑ ΣΤΑ 1,4, ΕΚΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΜΠΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ...

Και οποιος πιστευει το αντιθετο, ας μας φερει οποιο αυτοκινητο θελει, με εργοστασιακη αντλια, να το διαπιστωσει και ο ιδιος στην πραξη.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ειχατε και εχετε κοψιματα στα 1,4, σημαινει πως ολοι εχουν;

Ηθελα να ξερα, δεν εχετε βαρεθει να γραφετε ψεμματα και ανακριβιες;

ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΛΙΑ ΣΤΑ 1,4, ΕΚΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΜΠΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ...

Και οποιος πιστευει το αντιθετο, ας μας φερει οποιο αυτοκινητο θελει, με εργοστασιακη αντλια, να το διαπιστωσει και ο ιδιος στην πραξη.

Βρε Κωστα , δεν βαρεθηκες ... ? Ημαρτον καλοκαιριατικα , μες στον καυσωνα ... !

Προβλημα δεν υπαρχει , οταν εχεις overboost 1,45bar ... Αν θες να εχεις 1.8bar @ 5000σαλ , με πολυ καυσιμο κλπ , εχεις προβλημα με καθε κωδικα , για λογους που δεν χρειαζεται να ξαναναλυσουμε .

Δυσλειτουργιες εχουν τυχει σε διαφορα αυτοκινητα , που φοραγαν διαφορετικα προγραμματα , οπως και πολλα αλλα ειναι προγραμματισμενα , που ειναι και η συντρηπτικη πλειοψηφια και που δουλευουν σωστα . Δεν χρειαζεται να φερω κανενα παραδειγμα ... Απο κει και περα , ο "πολεμος εντυπωσεων" ειναι αχρηστος !

Link to comment
Share on other sites

Βρε Κωστα , δεν βαρεθηκες ... ? Ημαρτον καλοκαιριατικα , μες στον καυσωνα ... !

Δεν βαρεθηκα απλως, ΣΙΧΑΘΗΚΑ να διαβαζω ανακριβιες και ψεμματα.

Εαν σας ενοχλει, σταματηστε να τις γραφετε, γιατι μονο εσεις τις γραφετε...

Μηπως εσεις με τη ζεστη ανεβαζετε πιεση, κοβετε πολυ αβανς και ρεταρετε;

οταν εχεις overboost 1,45bar ... Αν θες να εχεις 1.8bar @ 5000σαλ , με πολυ καυσιμο κλπ

1,8bar @ 5000σαλ σε 1,4TSi....

ΕΛΕΟΣ πια με τις αρλουμπες.....

Link to comment
Share on other sites

Δεν βαρεθηκα απλως, ΣΙΧΑΘΗΚΑ να διαβαζω ανακριβιες και ψεμματα.

Εαν σας ενοχλει, σταματηστε να τις γραφετε, γιατι μονο εσεις τις γραφετε...

Μηπως εσεις με τη ζεστη ανεβαζετε πιεση, κοβετε πολυ αβανς και ρεταρετε;

1,8bar @ 5000σαλ σε 1,4TSi....

ΕΛΕΟΣ πια με τις αρλουμπες.....

1.9 μπαρ στις 4800 βασικα...!!!!

και δεν ειναι αρλουμπες...!!!!

Link to comment
Share on other sites

παντως παιδια εγω ενα ξερω.χωρις να θελω να θιξω τα custom προγραμματα εγω με κονσερβουλα revo,εξατμιση ολοκληρη απο καραμπελα και εισαγωγη forge ημουν τουλαχιστον 3 αυτοκινητα μπροστα απο ολα τα tsi με custom προγραμματα.Αυτη η διαφορα δεν μπορει να καλυφθει ουτε με την αλλαγη αντλιας.οποτε ας μην υποτιμουμε καθολου τις κονσερβες.

ολα???????

δεν νομιζω...!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.