Jump to content
marios tsi

Volkwagen Polo Facelift

Recommended Posts

Posted

Δεν εχει τραγικες αλλαγες παντως. Εξωτερικα ειναι πιο ωραιος ο μπροστα προφυλακτηρας. Μεσα προτιμω το παλιο τιμονι.

Posted

Αυτο το πραγμα του group που μετα απο 2 χρονια κυκλοφοριας ενος μοντελου βγαζει facelift εκδοση...Πολυ μου τη σπαει!Παλιες καλες εποχες που καθε 7-8 χρονια αλλαζε το μοντελο!!!

 

Για τουλαχιστον 5 χρονια ειχες καινουργιο αυτοκινητο!Τωρα εισαι ο παλιος....μεσα σε 2-3 χρονακια!Ελεος...

 

Αλλα ας πω και τη γνωμη μου.Αν και δεν συμφωνω με facelift το εσωτερικο μου αρεσει!Εξω παλι...προτιμω το παλιο!

  • Like 2
Posted

εμένα δεν μου άρεσε ούτε το μέσα ούτε το έξω, σαν να έχασε από τον σπορ χαρακτήρα του (όσο διέθετε)

Posted (edited)

Πολύ θέλω να δω τιμή Καρεντα για αλλαγή αμορτισέρ σε πολο με ηλεκτρονικα ρυθμιζόμενη ανάρτηση...

Αν και πιστεύω ότι τρίχες μας πουλάνε όλοι τους με τα κουμπάκια για τις ρυθμίσεις τιμονιού και ανάρτησης.

Μπροστά δε μου αρεσει αυτη η ασημένια λωρίδα στο ίδιο σχήμα που έχουν βαλθεί να τη χρησιμοποιούν αρκετοι απο Clio RS ως Mercedes e class.Αλλα τα φουσκώματα διπλα στα προβολακια και το τελειωμα του πλαστικού κάνει τον προφυλακτήρα να μοιάζει αρκετά με του blue gt ή του gti.

Μέσα να πω την αληθεια η κεντρική κονσόλα δε μου αρεσει όπως δε μου αρεσε απο την πρώτη στιγμή όταν μπήκα στο γκολφ το 7αρι.Εχει πολύ κακή ευκρίνεια,πολλές λειτουργίες και εύκολο χειρισμό αλλα στην όψη,ιδιαίτερα στο πόλο,μου θυμίζει τα ηχοσυστηματα που τοποθετεί η VW σε αγορες όπως της Ινδίας.Ξερω,υπερβολικό,αλλα κάτι δε μου κολλάει.

Edited by marios tsi
Posted

Τσου!! Το εσωτερικό έχει αρχίσει να παραγίνεται ιαπωνικό - κορεάτικο. Νο Νο No. Κι ο προφυλακτήρας δεν... αυτή η μεσαία ρίγα... Σα γυναίκα που το έχει παρακάνει με το μακιγιάζ. Πολύ δήθεν...

Posted (edited)

Αυτο το πραγμα του group που μετα απο 2 χρονια κυκλοφοριας ενος μοντελου βγαζει facelift εκδοση...Πολυ μου τη σπαει!Παλιες καλες εποχες που καθε 7-8 χρονια αλλαζε το μοντελο!!!

 

Για τουλαχιστον 5 χρονια ειχες καινουργιο αυτοκινητο!Τωρα εισαι ο παλιος....μεσα σε 2-3 χρονακια!Ελεος...

 

Αλλα ας πω και τη γνωμη μου.Αν και δεν συμφωνω με facelift το εσωτερικο μου αρεσει!Εξω παλι...προτιμω το παλιο!

Κάποιο λάθος κάνεις το polo 6r όπως είναι μέχρι σήμερα έχει απο το 2009 στην αγορά . . . . . . . αρα κοντά 5 χρόνια . . . . . .  καλά είναι για facelift.

 

Φώτα αρκετά πιο όμορφα , προφυλακτήρας μπροστά μου αρέσει πολύ αν και θα ήθελα κάπως να είχε και αυτός μαχαιράκι μπροστά. 

Εσωτερικά πιστεύω πως αν δεν το δω απο κοντά δεν μπορώ να πω. Πάντως εγκρίνω . . . . .  :clapping:  :clapping:

Edited by ANDRITSOULAS
Posted

Οι μεγάλες διαφορές πάντως φαίνεται να είναι στις μηχανές:

 

"Κάτω από το καπό, το facelifted Polo θα έχει μία σειρά Euro6 κινητήρων που σύμφωνα με την Volkswagen, βελτιώνουν την οικονομία καυσίμου έως και 21% σε σύγκριση με τις παλιές μονάδες. Αναλυτικά, το νέο Polo θα προσφέρεται με επιλογή ανάμεσα σε δύο MPI κινητήρες 1 λίτρου με απόδοση 60 ή 75 ίππων, δύο τετρακύλινδρους TSI 1.2 λίτρων με απόδοση 90 ή 110 ίππων και τον γνώριμο 1400άρη TSI με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων και 10 άλογα επιπλέον (150 στο σύνολο). Το κορυφαίο Polo GTI θα είναι διαθέσιμο από το 2015 και το μόνο που αναφέρει το δελτίο τύπου γι’ αυτό είναι πως θα έχει περισσότερη ισχύ. Όσον αφορά στους diesels, η VW εξοπλίζει το Polo με δύο νέους τρικύλινδρους TDI κινητήρες 1.4 λίτρων με 75 ή 90 άλογα. Αυτοί οι κινητήρες αντικαθιστούν τους παλαιότερους 1.2 και 1.6 λίτρων."

 

Πάντως εμένα μου αρέσει αρκετά το εσωτερικό, ειδικά στις 2 παρακάτω photos:

 

polo4small.jpg

 

polo5small.jpg

Posted
και εγώ πιστεύω πως έχασε πολύ από τον χαρακτήρα του με τις αλλαγές που έγιναν.

η μονη σοβαρή " αλλαγή " είναι ότι από ότι φαίνεται το GTI θα το βγάζουν και με manual gearbox, κάλλιο αργά παρά ποτέ ε? xD

  • Like 1
Posted

Μια σκέψη - πρόταση στην VW να βάλει τον 1.4 tdi ,πολύ καλή επιλογή, . . . . αλλά να βάλει τον τελευταίο 1.6 tdi (που φοράει και το golf) στα 130 - 140 hp και να το κάνει έκδοση GTD του polo . . . . .  :crazysmile:  :crazysmile:  :crazysmile:  :crazysmile:  :crazysmile:  :crazysmile:

Τουλάχιστον το 2017 που θα ξεκινήσουν το καινούργιο . . . . . .  :bling:

Posted

η προσωπικη μου αποψη ειναι,πως το υπαρχον πολο ειναι πιο δυναμικο-επιθετικο μπροστα...ιδιο πισω μερος με πολυ μικρη διαφορα στο φωτισμο των φαναριων...εσωτερικα απλα εναρμονιστηκε με το γκολφ 7,με λιγες παλι διαφορες,αν και η οψη το ηχοσυστηματος δε μου αρεσει και θα συμφωνησω με καποια παιδια πιο πανω που ειπαν πως φαινεται φτηνιαρικο..κατα τα αλλα,τα φαναρια με τα λεντ λογικα θα ειναι εξτρα παλι,οπως και καποιες εσωτερικες λεπτομερειες απο αυτα που εμφανιζονται στις παραπανω εικονες...για μενα το πιο σοβαρο ειναι οι νεοι κινητηρες,που εκτος των ντιζελ,μου εκανε πολυ καλη εντυπωση ο νεος 1,2 τσι με 110 αλογα και 16βαλβιδος..παντως πιστευω πως στο δρομο κανεις δεν προκειται να καταλαβει ευκολα πιο θα ειναι το φεισλιφτ και πιο οχι(εκτος απο αυτους που το ψυριζουν πολυ) 

Posted

Πολυ καιρο ειχα να γραψω...Ερωτηση. Σε εμας με το προ-facelift GTI οταν σε ενα χρονο βγει με τον ιδιο ακριβως κινητηρα το GTI με 192 αλογα θα μπορουμε να απαιτησουμε απο τον αντιπροσωπο να μας περασει τη χαρτογραφηση του facelift με τα 192? αφου τον ιδιο κινητηρα θα εχουν.

Posted

και το τσι με τα 90 αλογα τον ιδιο κινητηρα με αυτο με τα 105 εχει αλλα δεν το κανουν αυτο που λες..εγω το βλεπω δυσκολο να δεχονται να το κανουν..

Posted (edited)

Για τον κινητηρα του gti δεν εχουν πει κατι σιγουρο παντως! Ειχα διαβασει πως μπορει να φοραει τον 1.8 180hp του Α3 με αυξημενη, πιθανον, ιπποδυναμη.

Edited by Ilias_92
Posted

Ειχα διαβασει πως μπορει να φοραει τον 1.8 180hp του Α3 με αυξημενη, πιθανον, ιπποδυναμη.

 

+1 :acute:

Posted (edited)

 

Βλέπουμε τον αναβαθμισμένο 1.2 tsi με ιμάντα και μεταβλητό
 

Edited by marios tsi
Posted

Δηλαδή ο νέος TSI έχει ιμάντα τελικά ? Το δοκίμασε κανένας στον δρόμο σε όλες τις εκδόσεις του?:)
Αυτος ο 1.4 TDI. Σαν να σε κοιτάει γυναίκα με πονηρό βλέμμα και εσύ να είσαι με τα παιδιά και την γυναίκα σου πφφφφφφ

Posted

Χάλια μέσα και έξω!

Το τωρινό είναι πολύ πιο άγριο και κ@υλα!

Posted

Παρέλαβα τρίτη το 1.4 tdi και Σάββατο το πήρε η οδική να το πάει στην αντιπροσωπία με σφάλμα στο esc και στον αισθητήρα πίεσης ελαστικών. Ούτε 500 χλμ δεν είχα προλάβει να κάνω. Επειδή ήμουν εκτός Αθήνας το αυτοκίνητο δεν έχει φτάσει ακόμη οπότε δεν ξέρω και τι έχει

Posted

Καλοριζικο πολυ ωραιο μοτερακι !
Δοκιμασες να κανεις reset στον αισθητηρα πιεσης ελαστικων?

Posted

Καλορίζικο φίλε μου και ελπίζω να μην είναι τίποτα... Από εδώ και πέρα σου εύχομαι να βλέπει την αντιπροσωπεία μόνο για το service

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.