Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/29/2020 in all areas

  1. [emoji16] Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    8 points
  2. Τελευταιες αλλαγες εκτος ζαντων..
    7 points
  3. Ίσως το πιο πολυπόθητο retrofit και δεν είναι άλλο απο την αντικατάσταση των εργοστασιακών φαναριών αλογόνου με τα κορυφαία σε επίπεδο φωτισμού και εμφάνισης τα λεγόμενα led-mid. Είναι αλήθεια ότι θέλει προχωρημένο επίπεδο γνώσεων καθώς και έρευνας ώστε να μελετήσεις καλά τα διαγράμματα και να βρεις και τα ανταλλακτικά που απαιτούνται για ένα εγχείρημα που λίγοι εώς πολύ λίγοι έχουν καταφέρει. Η μελέτη που έχει ρίξει εδώ και αρκετό καιρό ο φίλος Ηλίας ήταν πολύ σημαντική αλλά τίποτα μα τίποτα δεν θα ήταν εφικτό και στην εργοστασιακή μορφή αφού όλα μπήκαν και περάστηκαν όπως αν ήταν τοποθετημένα εξ αρχής από τον έναν και μοναδικό φίλο μου Βασίλη τα λόγια είναι περιττά ότι και να πω είναι λίγο ειλικρινά ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια που κινηθήκαμε σαν ομάδα. Η κωδικοποίηση απαιτεί ειδικές γνώσεις και έγινε remotely. Στο ψητό ,ολοκαίνουρια φανάρια (κούτα) μετά από αρκετό ψάξιμο , ολοκαίνουριος εγκέφαλος BCM για να μπορεί να υποστηρίξει led φαναρια, εγκέφαλος FCM για τα φαναρια αλλα και τοποθετηση body position sensor G76 στο πισω αριστερό ψαλίδι ώστε με το βάρος πίσω να ρυθμίζεται αναλογα το ύψος της δεσμης. Παραθέτω φωτογραφίες από την τοποθέτηση αλλά και ανταλλακτικά (αρκετά ακόμα) που χρησιμοποιήσαμε αυτό που δεν μπορώ να δείξω είναι η τρομερή και ποιοτική δουλειά σε όλα τα επίπεδα. Και για τον επίλογο να αναφέρω ότι ΑΛΛΑΞΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΟΛΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ δεν υπάρχει οπτικά καμία μα καμία σχέση και επιτέλους τα φανάρια το έκαναν να δείξει πολύ όμορφο και να είναι συνέχεια του υπόλοιπου (άλλαξα και την γρίλια που είναι συνέχεια των φώτων)που πραγματικά τα αλογόνου ήταν πάνω του κάτι ξένο άχαρα & μονότονα θα τα χαρακτήριζα οπτικα μιας άλλης εποχής πώς να το πώ , και κλείνω με... ... με το φως τους η νύχτα μέρα ότι πιο φωτεινό έχω δει και σε συνεργασία με την κάμερα οι συνεχείς ρυθμίσεις τους το να έχεις αυτοκίνητα μπροστά σου στα 10 μέτρα να μην καταλαβαίνουν ότι έχεις μεγάλη σκάλα και να έχεις κάνει γύρω τους την νύχτα μέρα πραγματικά με ξεπερνάει... βλέπει αυτοκίνητο και το κάνει τετραγωνάκι (παραθέτω βίντεο) αλλά άμα δεν το δεις ο ίδιος δεν μπορείς να πιστέψεις τι κάνουν αυτά τα φώτα. Ευχαριστώ και πάλι αυτούς που με βοήθησαν και μου έδωσαν χαρά που λέγεται η χαρά της δημιουργίας αφού κάτσαμε ωραία οργανωμένα στο χώρο μου και φέραμε εις πέρας ένα δύσκολο project που όπως είπα λίγοι έχουν καταφέρει.
    7 points
  4. Άλλος ένας καραγκιόζης που σχολιάζει εδώ μέσα και έχει απαιτήσεις να μη σχολιασουμε αδιαφορώντας για το καρκίνο που βγάζει αρκεί να περνάει ΚΤΕΟ και να τραβάει στην ανηφόρα. Αντί να κάνετε αυτόν ban θα προειδοποιησετε εμένα?
    7 points
  5. Επισήμως πλέον το Amarok ήρθε στην κατοχή μου!!! Έκδοση Canyon 2,0λ του 2016 με τα 180 άλογα, αυτόματο 8αρι κιβώτιο (της ZF, όχι DSG που φοράνε σε όλα τα αμάξια του ομίλου) και 4Motion.
    6 points
  6. Μια "καλλιτεχνικη" κ απο το δικο μου!!
    6 points
  7. Με το ωραιότερο φόντο.. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    6 points
  8. λίγο ακόμα να χιόνιζε και ίσως να σκεπαζόταν όλο. σαν ιγκλού έγινε το passat
    6 points
  9. Αυτό είναι Για τα πολλά χιόνια [emoji1787][emoji1787][emoji1787] Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    6 points
  10. Χρόνια πολλά με υγεία σε όλο τον κόσμο...Καλή πρωτοχρονιά να έχουμε.
    6 points
  11. Εγώ το δικό μου θα το αφήνω στον ήλιο. Να πάει να γ@μηθεί αν και δεν το ξεχρέωσα. Κάπου ξεχάσαμε ότι τα αυτοκίνητα είναι για να μας εξυπηρετούν και γίναμε οι ίδιοι δούλοι των αυτοκινήτων.
    5 points
  12. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά! Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    5 points
  13. Χρόνια πολλά Χριστός ανέστη! Υγεία σε όλους και στις οικογένειες σας.
    5 points
  14. Χρόνια πολλά καλή ανάσταση σε όλους! Sent from my iPhone using Tapatalk
    5 points
  15. Χρονια πολλά, Καλό Πάσχα σε όλα τα μελη και φίλους του Vwclub! Και το σημαντικότερο, τσουγκρίσματα μόνο με αυγά! Sent from my iPhone using Tapatalk
    5 points
  16. Το αυτοκινητο το πηρα μεταχειρισμενο ενος χρονου , εψαχνα το συγκεκριμενο μοτερ (1.6tdi) οποτε ηδη ειχε σταματησει να πωλειται καινουριο και σε εκδοση μονο R line παντα. Οποτε το πηρα ετοιμο ,σαφως αν αγοραζα/αγορασω καινουριο θα φροντιζα αν ειχα δυνατοτητα να βαλω καποια πραγματα που επιθυμω. Δεν ξεπερασα τις αρχικες τιμες με πολυ προσεκτικες αγορες παντα και επισης καποια πραγματα δεν υπαρχει καν δυνατοτητα να μπουν απο το εργοστασιο οπως οι φωτιζομενες χειρολαβες , τα welcome lights στις πορτες κλπ. Τελος ειναι οπως εγραψα και η χαρα της δημιουργιας δλδ καλο το ετοιμο τα σκας και τελειωνεις αλλα το να ψαχνεις να διαβαζεις διαγραμματα το πως γινεται και να μπαινεις σε αυτη την λογικη νομιζω δεν συγκρινεται απο αποψη ευχαριστησης σαφως παντα δεν πηγαινουν ολα οπως τα σχεδιαζεις αλλα επαναλαμβανω με πολυ προσεκτικη μελετη και φυσικα να πιανουν τα χερια σου μπορεις να κανεις πολλα.
    5 points
  17. O 1.4 TDI προέρχεται από τον υπερκυβισμό του 1.2 TDI. Ο κινητήρας έσβηνε στις χαμηλές στροφές. Η VW θυμάμαι συμβούλευε τους οδηγούς να κρατάνε ψηλά τις στροφές για να μην σβήνει. Στο τέλος έκανε ανάκληση για αλλαγή βολάν και ημιαξόνιου, αλλά και πάλι υπήρχαν θέματα. Είναι άλλη μια πονεμένη ιστορία. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με αυτόν τον κινητήρα θα κάνει παρεμβάσεις εις βάρος της υγείας του πληθυσμού και του περιβάλλοντος.
    5 points
  18. Κάποιοι δυστυχώς , ακόμα δεν έχουν καταλάβει ότι έκαναν ΛΆΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΉ ΚΙΝΗΤΉΡΑ. και τώρα ζητάνε και τα ρέστα από τους υπόλοιπους.... Είναι γνωστό ότι η αφαίρεση του DPF είναι ποινικό αδίκημα. ΠΚ386 ΚΑΙ ΠΚ273 https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/n-4619-2019/arthro-386-poinikos-kodikas-nomos-4619-2019-apati https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/pk/arthro-273-poinikos-kodikas-koinos-epikindyni-vlavi https://www.tosynergeio.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=1892:dpf
    5 points
  19. Το haldex σου είναι πέμπτης γενιάς. Αλλάζεις μόνο λάδια καθότι δεν υπάρχει φίλτρο. Μετα το άδειασμα του παλιού λαδιου, απ ότι κατάλαβα δε βγάλατε αντλία Haldex. Κάτι τέτοιο μπορεί και να μην ηταν απαραίτητο ειδικά αν το λάδι βγήκε σχετικά καθαρό. Η τάπα αποστράγγισης, σύμφωνα με τη VW πρέπει να είναι καινούργια και πρέπει να βιδωθεί με δυναμόκλειδο στα 32Nm. Όταν γεμίζουμε προσέχουμε 2 πράγματα: -το αυτοκίνητο να είναι επίπεδο για τηρείται σωστά η στάθμη στο θαλαμο του haldex. -το νέο λάδι να έχει θερμοκρασία από 20 ως 40 βαθμούς κελσίου. Αυτή την εποχή μάλλον το λάδι σας ήταν λίγο πιο κρύο, οπότε πριν τη σύριγγα θα έπρεπε να το ζεστάνετε λίγο, βυθίζοντας με προσοχή το σφραγισμένο δοχείο σε λίγο ζεστό νερό. Κανονικά μετά το πρώτο γέμισμα, όταν δηλαδή γίνει υπερχείλιση από την είσοδο του λαδιού, πρέπει να βιδωθεί η παλιά τάπα πλήρωσης πρόχειρα και να λειτουργήσει ο κινητήρας για 1 περίπου λεπτό. Έπειτα θα πρέπει να γίνει και δεύτερο γέμισμα, πάλι μέχρι να ξεχειλίσει. Είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί άλλο λίγο λάδι, περίπου 20-70 ml. Κατόπιν βιδώνεται η καινούρια τάπα πλήρωσης (η VW λέει να βάζουμε καινούρια σε κάθε αλλαγή) και σφίγγεται στα 15Nm. Γίνεται μια βόλτα και τυπικός έλεγχος για διαρροές.
    5 points
  20. https://www.dotz-wheels.com/EN/wheels/spa-dark αυτή τη ζάντα έβαλα τελικά. Ήμουν τυχερός γιατί βρήκα στην τις https://www.dotz-wheels.com/EN/wheels/suzuka-black που ηθελα στην αρχή. Κάναμε δοκιμή αλλά δεν άρεσαν πάνω στο κόκκινο t roc μου. Οπότε διάλεξα αυτές. Μου αρέσουν πολύ. αχαχαχχααχ
    5 points
  21. Καλημέρα σε όλους. Ήρθε κ μένα το μικρό μου....
    5 points
  22. Δεν γνωριζω. Θεωρω πως θα ειναι δυσκολο αλλα αν βρεις καποιον πολυ καλο στπ wrapping θα μπορεσει να το κανει. Ελπιζω να σε καλυψω με αυτες που εχουν πολυ πρωινο φωτισμο, αν και ειναι απλυτο, μολις το ειχα παραλαβει απο τον φανοποιο.
    5 points
  23. Όποιος φύγει απ' το μαντρί, τον τρώει ο λύκος.
    5 points
  24. Καλησπέρα σε όλους, είμαι ο Ηλίας από Πάτρα. Είμαι κάτοχος ενός Golf Mk4 1.6 16v (BCB) Generation του 2001 από το 2007 με 235.000χλμ. Το φόρουμ το είχα επισκεφθεί αρκετές φορές στο παρελθόν μα έφτιαξα τώρα λογαριασμό και είμαι και επίσημα μέλος. Ορίστε και το Golfακι μου.
    4 points
  25. @vastil Στο kit της vialle, αν αναφέρεσαι, υλοποιεί τα όσα προσφέρει, λειτουργεί σωστά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις, αλλά κοστίζει και έχει το ρίσκο του στο μοτέρ. Λειτουργεί σε αυτοκίνητα χωρίς βελτίωση και λειτουργία σε νορμάλ συνθήκες (όχι σκισίματα και να του βγάζεις το λάδι). Με 13-15Κ βρίσκεις μεταχειρισμένο Polo φυσικό αέριο πλέον, δεν αξίζει να πάρεις το Gti και να βάλεις υγραέριο.
    4 points
  26. Καλημέρα!! Ο φίλος το αμάξι το βρήκε, και συγκεκριμένα βρέθηκε στην Κομοτηνή!!! Θέλω να ευχαριστήσω τους διαχειριστές για το βήμα που μου δόθηκε για το συγκεκριμένο θέμα και το ενδιαφέρον και την ανάδειξη του, και σαφος όλα τα μέλη για το ενδιαφέρον ! Αφού βρέθηκε πάλι καλά!
    4 points
  27. Καλησπέρα! Σήμερα παρέλαβα μια πολύ πρωτοποριακή τάπα για το δοχείο τον Υαλοκαθαριστηρων μου. Εκανε περίπου 10-15μερες για να έρθει Ελλάδα. Είναι επίσημο ανταλλακτικό από SKODA το όποιο είναι για μοντέλα FABIA SCALA KAMIQ. Αλλά βέβαια ταιριάζει και σε μοντέλα VW αλλά και σε άλλα μοντέλα του Group vag Σε passat Β7 ταίριαξε ωραία. Φωτογραφία δεν βάζω γιατί δεν έχει καποιο νόημα. Άλλα θα βάλω video για να δείτε πως είναι και το πως λειτουργεί η συγκεκριμένη τάπα. Για όποιον ενδιαφέρεται ο επισήμως κωδικός SKODA είναι ο εξής. 000 096 706 Αλλά υπάρχει και ένας ακόμα κωδικός ο οποίος πρέπει να είναι VW γιατί είναι στο εσωτρικο μέρος της τάπας. Και ο οποίος είναι ο εξής. 6V0 955 485 Το κόστος για 2 τάπες που αγόρασα είναι στα 9.85€ (αν τα υπολόγισα σωστά βγαίνει 4,92€ το ένα ) Εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω την SKODA Σφακιανάκης οποία με εξυπηρέτησε ΑΜΕΣΑ! και βέβαια δέχτηκε την παραγγελία μου ακομα και από το τηλέφωνο όταν μιλήσαμε την πρώτη φορά. Επίσης η τοποθέτηση είναι πανεύκολη! Όταν βγάλετε την παλιά σας τάπα, θα βγάλετε την σιτα που έχει το δοχείο σας και μετά θα βάλετε την τάπα αυτή. Αφού την τοποθετήσετε θα βάλετε και την σιτα στην θέση της.
    4 points
  28. Φορεμένα εδώ και αρκετό καιρό, είπα να γράψω 2λογάκια.. Αναλυτικά για όποιον θέλει να αγοράσει, φαίνονται τα part numbers της Skoda και τα μοντέλα αναλυτικά. Κόστος:4Ε/τεμ Οι οδηγίες τοποθέτησης - εγκατάστασης περιλαμβάνονται στη συσκευασία: Αγόρασα αρκετές για να δοκιμάσω και εκτός Group και θα επανέλθω με φωτογραφίες
    4 points
  29. Αληθώς Ανέστη! Υγεία και χαρά σε όλο τον κόσμος. Άντε και του χρόνου στα χωριά μας!
    4 points
  30. VW Tiguan R-Line 1.6tdi 2019 Ξεκινάμε με chiptuning
    4 points
  31. Καλήν Ανάσταση και καλό Πάσχα σε όλους μας με υγεία, με την ευχή ν' αφήσουμε πίσω μας ο, τι μας έχει κρατήσει μακρυά σε φυσικό και ψυχολογικο επίπεδο! Πάσχα καλό κι ειρηνικό, με τις μηχανές μας να ζεσταίνονται ξανά... Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    4 points
  32. Door handle with led light Ένα πραγματικά πολύ δύσκολο αλλά πολύ όμορφο retrofit με ενα εξίσου πολύ διακριτικό αποτέλεσμα είναι αυτό και μιλάω πάντα για τα original illuminated χερούλια που μπαίνουν εργοστασιακά σε tiguan και προορίζονται για την αγορά της κίνας και μόνο δυστηχώς. Φυσικά τίποτα δεν θα ήταν εφικτό χωρίς το μαστόρι και δεν είναι άλλος από τον φίλο μου Βασίλη Ο πωλητής των parts φερέγγυος και πολύ αξιόπιστος εδώ https://www.aliexpress.com/item/32969076064.html... Δύσκολο διότι πρέπει να αφαιρεθούν όλα τα πάνελ από όλες τι πόρτες και τα μαρσπιέ μπροστά και πίσω οδηγού συνοδηγού φυσικά μιας και η καλωδίωση περνάει εργοστασιακά πάντα από την φισα της μπροστά πόρτας αφού έχει περαστεί το κάθε χερούλι το οποίο πλέον πάνω τους έχει ρεύμα για το led και μπαίνει μέσα στο αυτοκίνητο τρέχει στο μασπιέ και βγαίνει πάλι εργοστασιακά από την πίσω φίσα ώστε να τοποθετηθεί και εκεί η αντίστοιχη φωτειζομενη χειρολαβή. Ρεύμα περνούμε από μπροστά βάση διαγράμματος από το ίδιο σημείο που πέρνει και το φωτάκια του καθρέπτη και γείωση από όπου μας είναι πιο εύκολο (έχει πολλές) έτσι με το άνοιγμα των led του καθρέπτη ανάβουν τα φωτειζόμενα χερούλια και είναι πραγματικά πολύ όμορφο αποτέλεσμα. Τα χερούλια απλά χρειάστηκε να βαφτούν στο χρώμα του αυτοκινήτου. Επαναλαμβάνω μιλάμε για original VW ανταλλακτικά και μόνο. Επισυνάπτω διάγραμμα και φωτογραφίες άν και είναι δύσκολο να αποτυπωθεί το ambient στα χερούλια. Η καλωδίωση μαζί με τα χερούλια ήρθε πλήρης με τα απαραίτητα.
    4 points
  33. Χρόνια πολλά, καλά Χριστούγεννα σε όλους σας! VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater
    4 points
  34. Καλά Χριστούγεννα σε όλα τα μέλη του Vwclub, τις οικογένειες, τους φίλους και τους γνωστούς Ας είναι το Ξεκίνημα της Νέας Χρονιάς αφετηρία μίας δημιουργικής εποχής. Χρόνια πολλά!
    4 points
  35. χρόνια πολλά και καλή ανάρρωση στους ασθενείς
    4 points
  36. καλημέρα σε όλους...!!! καλά Χριστούγεννα με υγεία και ευτυχία σε όλο τον κόσμο. και του χρόνο τέτοια μέρα στα χωριά μας!
    4 points
  37. Eυχές για καλά Χριστούγεννα με υγεία και επιστροφή στη κανονικότητα. Καλη χρονιά σε όλα τα μελη και τους φίλους της Λέσχης!
    4 points
  38. Η ευχή μου είναι να υποδεχθουμε τη νέα χρονιά σοφοτεροι από την εμπειρία που αποκόμισαμε μέχρι σήμερα και να μη παραδώσουμε τα όπλα, για να μας βρει η επιστροφή στη κανονικότητα με τη διάθεση να ζούμε τη κάθε στιγμή, όπως μας αξίζει! Καλη χρονιά με υγεία σε όλα τα μελη και τους φίλους της Λέσχης! Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    4 points
  39. Μερικες φωτο μετά απο το βαψιμο που εγινε σε καποια σημεια. Δεν εχει ολοκληρωθει ακομα..
    4 points
  40. Υπομονή και αγάπη θέλει, όλα στο μυαλό μας είναι και η κλεισούρα είναι ευκαιρία να μάθουμε καλύτερα να προσφέρουμε στους ανθρώπους που έχουμε δίπλα μας, να εξασκήσουμε στην υπομονή μας και γιατί όχι να προσευχόμαστε περισσότερο. Και η αρετή εξάσκηση θέλει και εκπαίδευση. Και όταν γίνουμε καλύτεροι κάνουμε και τους άλλους καλύτερους γύρω μας χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Μην τσακωνεστε αν κάνουν ανοησίες οι φίλοι σας και συγγενείς σας, συμβούλεψε μια φορά και αν επιμένουν αφήστε τους, θα το καταλάβουν μόνοι τους και δε θα χρειαστεί καν να τους πείτε "στα λεγα", ενώ αν είχατε λάθος εσείς θα το διαπιστώσετε σύντομα μόνος σας χωρίς φωνές και φασαρίες. Ας νικήσουμε το χειρότερο ελάττωμα μας, τον εγωισμό που μας τρώει τη ψυχή και μας κάνει να φερομαστε σαν ανόητοι. Sent from my A80Pro using Tapatalk
    4 points
  41. Καλησπέρα σας, Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου από την ΚΑΡΕΝΤΑ και την επέκταση εγγύησης. Θα παρακαλέσω τους admin να μην σβήσουν το ποστ γιατί το θέμα μας αφορά όλους. Όπως έχω αναφέρει σε προηγούμενα ποστ έχω κάνει επέκταση εγγύησης μέσω της Allianz. Δυστυχώς την χρειάστηκα. Έχω αλλάξει τούρμπο και όλα τα παρελκόμενα καθώς και διακόπτη του πάρκινγκ του αυτόματου κιβωτίου. Από την πρώτη στιγμή ζήτησα με καθαρά φιλική διάθεση και χωρίς καχυποψία τα παραστατικά των ανταλλακτικών. Εφόσον το συνεργείο δεν σου δίνει την δυνατότητα να είσαι μπροστά κατά την επισκευή ήθελα να είμαι ήσυχος οτι έχουν μπει τα ανταλλακτικά που πρέπει στο αυτοκίνητο. Το service της Καρέντα έβρισκε χίλιες δυο δικαιολογίες. Μετά από πάρα πολύ καιρό (1 χρόνο) και αφού είχα εξαντλήσει όλη μου την διπλωματία, απαίτησα να μου στείλουν τα παραστατικά ή έστω μια απόδειξη οτι μπήκαν ανταλλακτικά καινούργια. Το μόνο που μου έστειλαν ήταν μια βεβαίωση οτι έκαναν της τάδε εργασίες και οτι για αυτές έχω 2 χρόνια εγγύηση. Επειδή έχω εμπειρία και από άλλες αντιπροσωπίες και άλλες μάρκες, πάλι με επέκταση εγγύησης (bmw spanos). Όποτε άλλαζαν κάποιο ανταλακτικό μου έδιναν απόδειξη.Αν ήταν μέσω εγγύησης μου έδιναν απόδειξη με τον αριθμό του ανταλλακτικού και μηδενική αξία. Όλα ξεκάθαρα. Σε περίπτωση που η απόδειξη δεν ήταν στο όνομα μου, μου έδιναν φωτοτυπία την απόδειξη ή τιμολόγιο πιστωτικό με σβησμένο το όνομα του παραλήπτη ασφαλιστικής εταιρείας (λόγω προσωπικών δεδομένων). ΑΛΛΑ γνώριζα τον αριθμό παραστατικού και ήμουν 100% σίγουρος οτι το ανταλλακτικό που μπήκε στο αυτοκίνητο μου βγήκε από την αποθήκη του Σπανού και ήταν γνήσιο και καινούργιο. Στην ουσία η Καρεντα δεν μπορεί να μου αποδείξει τα αυτονόητα. Πολύ χάλια κουλτούρα. Κανένας σεβασμός στα χρήματα του πελάτη. Πραγματικά έχω πλέον σοβαρές αμφιβολίες για την προέλευση των ανταλλακτικών που μπήκαν κατά την επισκευή του αυτοκινήτου μου. Αλλά εκτός αυτού πιο πολύ με έχει πειράξει η αντιμετώπιση μου σαν πελάτης. Η κουλτούρα της εξαπάτησης της μαμάς VW ζει και βασιλεύει.
    4 points
  42. Πιτσιλιστήρια (πιτισλήθρες κατ' άλλους!) Έτοιμα! Το όλο σκηνικό κράτησε περίπου 15 μέρες. Η αρχική ιδέα ήταν να βρω και να μαζέψω τα δεκάδες ψιλολόγια από ξένα ή εγχώρια μαγαζιά (ξένα: Autodoc και τέτοια παρόμοια, εγχώρια: από καταστήματα με γνήσια ανταλλακτικά). Το κόστος πλησίαζε τα 300 και βάλε! Χαζολογώντας στο καρ, βρήκα ένα προφυλακτήρα ίδιο με το δικό μου, αλλά ΜΕ πιτσιλιστήρια πάνω! Στην Πρέβεζα! Τον αγόρασα (100 ως εδώ). Στη συνέχεια λείπαν μια τρόμπα (το παγούρι μου έχει θέση για 2η τρόμπα και είναι και το μεγάλο των 5,5 λίτρων!), μια γωνίτσα να συνδεθεί η τρόμπα με τα υδραυλικά του προφυλακτήρα και μια τσιμούχα για την τρόμπα. (29 αυτά). Τέλος, τα ηλεκτρικά. Εδώ ψωνίσαμε Kufatec που φτιάχνει ένα σκασμό καλωδιώσεις για retrofit. (48 αυτά). Δόθηκε ο προφυλακτήρας στον ζωγράφο (και όχι... βαφέα!) εξουσιοδοτημένου SEAT γνωστού μου καταστήματος και 3 μέρες μετά τοποθέτηση. (80 η βαφή). Στην αρχή δεν παίξανε! Φτου! Ευτυχώς... βρήκα λύσεις στα VwVortex και δεν χρειάστηκε να ξαναβγεί ο προφυλακτήρας! Μια αλλαγή στην Κωδικοποίηση ήθελε! Αρχικά φοβήθηκα ότι μπορεί να ήταν βουλωμένα τα μπεκ! Ελάττωμα; Ναι το είπαν ΟΛΟΙ: Γίνεται κ@λ@ς το αμάξι, εδικά αν είναι φρεσκοπλυμένο! Υγεια! Τελικό κόστος? Μικρότερο από το αρχικά υπολογισθέν, συν την ευκολία της "έτοιμης" μισής υδραυλικής εγκατάστασης! http://steliosh.net/golf/lightswashers/index.html Σε τρία μέρη! Και Video φυσικά! https://youtu.be/Wh9sbn7a8RA
    4 points
  43. Με αφορμή όλους τους φίλους που έγραψαν πριν, ώστε να έχουμε τις πληροφορίες για τα λάδια που ζητάει το οποιοδήποτε μέλος, ξανά ποστάρω τις προδιαγραφές μαζί με την τελευταία, αυτή για τα νέα μοτέρ με ιδιαίτερα λεπτόρρευστα λάδια. Volkswagen Motor Oil Specifications VW 500.00 Volkswagen specification for multigrade engine oils for gasoline engines with SAE 5W-X/10W-X viscosity. This is an "old" oil specification and is applicable to engines built before model year 2000 (up to August 1999). Oils with an approval made post March 1997 were given an alternative, later VW specification. VW 501.01 Conventional motor oils suitable for some VW engines built before MY 2000. This is an “old” oil specification and is applicable to engines built before model year 2000 (up to August 1999). Oils with an approval made post March 1997 were given an alternative, later VW specification. VW 502.00 Oil for gasoline engines. Successor of VW 501.01 and VW 500.00 specification. Recommended for those which are subject to arduous conditions. It must not be used for any engines with variable service intervals or any which are referred to under other specifications. VW 503.00 Long-life gasoline engine oil for VW cars with WIV (system for longer service intervals). Also meets ACEA A1, SAE 0W-30 or 5W-30 specification. VW 503.01 This specification is specifically for Audi RS4, Audi TT, S3 and Audi A8 6.0 V12 models with outputs of more than 180bhp, running with variable service intervals (30,000km or 2 years). Now superceeded by the VW 504.00 specification. VW 504.00 The VW 504 00 specification superceedes the VW 503 00 and VW 503.01 specifications. VW 504 00 oils are suitable for engines meeting the demands of Euro IV emissions standards. VW 505.00 Passenger car diesel engine oil specification, minimum performance level CCMC PD-2. Lists viscosities SAE 5W-50, 10W-50/60, 15W-40/50, 20W-40/50 requiring 13% max. evaporation loss and SAE 5W-30/40, 10W-30/40 requiring 15% max. evaporation loss. VW 505.01 Special engine oil for VW turbodiesel engines with pump-injector-unit and for the V8 Commonrail turbodiesel engines. Meets ACEA B4 SAE 5W-40 specification. VW 506.00 These oils are suitable for diesel engines with extended service intervals of up to 50,000km / 2 years. Not for use on engines with a single injector pump. Oil change is indicated by the electronic service indicator. Viscosity is SAE 0W30. VW 506.01 These oils are especially for "Pumpe-Düse" (unit injector or "PD" engines) running on extended service intervals (30,000 - 50,000km / 24 months). Oil change is indicated by the electronic service indicator. VW 507.00 Low SAPS oils suitable for Euro 4 engines and almost all VAG diesel engines from 2000 onwards with extended service intervals, unitary injector pumps and also Pumpe-Düse ("PD") engines. Excludes V10, R5 engines and VW Commercial vehicles without fitted DPF (diesel particulate filters) – these must use a 506 01 specification oil. VW 508.00/509.00 This specification combo (508.00 for petrol, 509.00 for diesel) requires a 0W20 viscosity, fuel economy oil with long life additives. These specifications are NOT backward compatible with the eariler VW specifications. Recommended for the new 2.0 TFSI 140 kW and 3.0 TDI CR 160 kW VW/Audi engines. Ακολουθεί ένα πινακάκι, με ένα "σχετικό" συγκριτικό τι χάνουμε-κερδίζουμε με τις επιλογές μας στα ήδη ορισμένα από τον κατασκευαστή περιθώρια επιλογών για τους κινητήρες μας
    4 points
  44. Δες τη σταθμη των υγρων πρωτα αν ειναι ενταξει και μετα πρεπει να δεις τη γραμμη που ξεκινα απο το τυμπανο του σεβρο και καταληγει πισω στο μοτερ. Καποια τσιμουχα η σωληνακι ειναι προβληματικο. Εχω αλλαξει και στο δικο μου και σε αλλα, με τον καιρο παλιωνουν Sent from my iPhone using Tapatalk Υγ. Στο over πανω αν ξεφυσα ειναι σιγουρη η διαρροη.
    4 points
  45. ολα γινονται και φτηνα.
    4 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.