Jump to content
apostolis-tsi

Tsi ΜΕ Κ03 ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΑΠΟ Gti

Recommended Posts

Ναι αλλά για πόσο καιρό δούλευε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με τέτοιο AFR; Δεν φαντάζομαι να κάνατε 10.000χλμ με τέτοιο σετάπ για να μπορείς να ισχυριστείς ότι δεν έπαθε τίποτα. Εκτός και αν δεν παθαίνει τίποτα με ένα πάτημα, άντε 2. Το κακό όμως είναι ότι το μέταλλο έχει μνήμη και δεν ξεχνάει. Και να φανταστώ ότι το συγκεκριμένο setup το έχετε δει να δουλεύει σε μαμά τουρμπίνα και όχι σε μεγαλύτερη. Έχει κάποια διαφορά.

Δεν ηταν δικο μας αυτοκινητο βρε Γιωργο! Δεν παραδιδω ποτε αυτοκινητο με 13.7:1 AFR! Ηταν με διαφορετικο προγραμμα το οποιο για μηνες δεν επαθε τιποτα (επαθε μια και καλη αλλα απο τρακαρισμα...).

Αυτό, βάσει της παραπάνω ανάλυσης, οδηγεί με λογική αναγκαιότητα στο συμπέρασμα ότι οι μηχανικοί/σχεδιαστές του VAG είναι ηλίθιοι και οι υπεύθυνοι παραγωγής/υποστήριξης απολύτως αυτοκτονικοί ... Έτσι, αντί απλά να βιδώσουν ένα μεγαλύτερο τούρμπο και ιντερκούλερ στο μοτέρ του GTI (αφού αυτό αντέχει μέχρι το εμπειρικά διαπιστωμένο όριο των ~350ίππων) και να το βάλουν στα S3/Cupra, επέλεξαν να αυξήσουν τα κόστη R&D, παραγωγής και υποστήριξης, εισάγοντας μια περιττή πολυτυπία στο σύστημα ...

Καθε μηχανολογικη κατασκευη συνοδευεται παντα απο αποιον συντελεστη ασφαλειας. Το εργοστασιο ειναι υποχρεωμενο , λογω του μεγαλου πληθους αυτοκινητων παραγωγης, να αφησει μεγαλο συντελεστη ασφαλειας, για να μην οδηγηθει σε οικονομικη καταστροφη.

Αυτο που κανει ο καθε tuner ειναι να εκμεταλλευεται τη διαφορα του σημειου που το αφηνει ο κατασκευαστης με το σημειο που πρακτικα ακομα αντεχει. Αλλες φορες υπαρχει μεγαλο περιθωριο, ενω αλλες φορες οχι... Τα τεχνικα που εγραψα παραπανω δεν νομιζω οτι χριαζονταν, αλλα οσοι ενδιαφερεστε να μαθετε προσπαθηστε να τα κατανοησετε, χρησιμα ειναι (αυτα δεν αναφεονται με καμια δοση υπεροψιας, καμια φορα στο γραπτο λογο παρεξηγεισαι).

Τελος, ξαναεπαναλαμβανω οτι το μοτερ δεν σπαει απο δυναμη, δεν μπορεις να λες οτι δεν αντεχει στα 250 αλογα και αντεχει στα 200. Αυτο ειναι ακυρο σαν προταση, σχετικο βεβαια ειναι οτι οι παραγοντες της ισχυος, η θερμοκρασια, η πολυστροφια και η ροπη επηρεαζουν την αξιοπιστια.

Δεν μπορω να εξηγησω κατι αλλο, τα υπολοιπα στην πραξη!

μπορεί στα υπόλοιπα να έχεις δίκιο γιατι δεν κατάλαβα και πολλά,εδώ όμως έχεις πολύ άδικο.

Καταρχάς ένα 2.0L για να φτάσει 260 φτάνει ΜΟΝΟ με πρόγραμμα και αν θυμάμαι καλά τόσο το δίνεις και εσύ. οπότε 31000+700=31700Ε μπορεί να μην έχει καλύτερες καμπύλες απο το 1.4 με τα 260 αλλα σιγουρα θα έχει 10+ κιλα ροπής διαφορά.και έχεις το κεφάλη σου υσηχο.

23.500+εξάτμιση 800+ i/c 400 + πρόγραμμα 700 + turbina 1000 + χταπόδι 700+εργασία τουλάχιστον 500Ε(το λιγότερο και σίγουρα παραπάνω) βγαίνου 27600 και σίγουρα όλο και κατι άλλο θα χρειαστή.και όλα αυτα για να πάς 260 άλογα με ροπή 30!!!!

Και φυσικά όταν το έχεις πειράξει τόσο πολύ το αμάξι αμφιβαλω κατα πόσο μπορεί να υπάρχει μετα η εγγύηση.Και δεν μιλάω μόνο για το θέμα μοτέρ του στυλ έσπασε δεν πειράζει θα στο πληρώσουμε αλλα εγγύηση για μικροπράγματα του στυλ χάλασε η ηλιοροφή το σασμάν ο κλιματισμός διάφορα τέτοια και τότε είμαι σίγουρος ότι δεν θα περάσουν τίποτα στην εγγύηση εκτός και αν πέσουν τηλέφωνα απο γνωστούς ;)

Και φυσικά μην ξεχνάμε οτι η δύναμη για ένα τέτοιο 1.4 tsi θα είναι πάνω απο τις 3500+...

Οπότε όλα αυτα για να κερδίσης μια διαφορά 3000Ε+ δεν νομίζω οτι αξίζει.

Για 3000 δεν αξιζει, για 7000 αξιζει ομως... θα σου πω σε 1 μηνα αν οντως αξιζει, Γιωργο.

Ο καθένας κοιτάει το συμφέρον του....όποιος κατάλαβε κατάλαβε

Συμφερον μου παντως να ξερεις δεν ειναι τα turbo kit, γιατι δεν πουλαω τετοια. Προγραμματα φτιαχνω.

Το να φτιαξω τα BT TSI ομως το βρισκω τοσο ενδιαφερον, οσο και οταν εφτιαξα το S3 :) BT με 20G/KMD/etc.

Ειναι ωραιο να κανεις καινουρια πραγματα και γι αυτο το λογο αποφασισα το πρωτο να ειναι και χορηγια μου, για να μην παρω καποιον στο λαιμο μου (αλλωστε δεν ειναι και βεβαιο οι ολα θα ειναι ροδινα στο τεχνικο κομματι...)

Edited by PAGOURISTAS
Merge posts
Link to comment
Share on other sites

Συμφερον μου παντως να ξερεις δεν ειναι τα turbo kit, γιατι δεν πουλαω τετοια. Προγραμματα φτιαχνω.

Το να φτιαξω τα BT TSI ομως το βρισκω τοσο ενδιαφερον, οσο και οταν εφτιαξα το S3 :) BT με 20G/KMD/etc.

Δεν διαφωνούμε αλλά αφού το είπες και αυτά ποιός θα τα προγραμματίσει??

Ειναι ωραιο να κανεις καινουρια πραγματα και γι αυτο το λογο αποφασισα το πρωτο να ειναι και χορηγια μου, για να μην παρω καποιον στο λαιμο μου (αλλωστε δεν ειναι και βεβαιο οι ολα θα ειναι ροδινα στο τεχνικο κομματι...)

Εδώ είναι η διαφωνία μας....Με το πρώτο post αφήνεις να εννοηθεί ότι το TSi τα έχει χαλαρά τα 260 (με τα παρελκόμενα) ενώ ο ίδιος τώρα λες ότι φοβάσαι να μην πάρεις και κανέναν στο λαιμό σου...

Καλή επιτυχία στο project!

Edited by Black V GTi
Link to comment
Share on other sites

Δεν ηταν δικο μας αυτοκινητο βρε Γιωργο! Δεν παραδιδω ποτε αυτοκινητο με 13.7:1 AFR! Ηταν με διαφορετικο προγραμμα το οποιο για μηνες δεν επαθε τιποτα (επαθε μια και καλη αλλα απο τρακαρισμα...).

Μπορεις να μας πεις με ποιο προγραμμα δουλευει το TSI με ΑFR 13.7:1 ?

Link to comment
Share on other sites

@golf-agu

ΚατΆαρχήν, για να μην παρεξηγηθώ, θεωρώ εξΆορισμού οποιαδήποτε απόπειρα ανάπτυξης σχετικής με το αυτοκίνητο τεχνογνωσίας στο ρημαδιασμένο τόπο μας αξιέπαινη, και το γεγονός ότι άνθρωποι με πρακτική εμπειρία στο χώρο της βελτίωσης παίρνουν το ρίσκο να εκτεθούν γράφοντας σε web forums, θετική.

Η ένσταση μου αφορούσε στις αναγωγές/συγκρίσεις μεταξύ μοτέρ TSI/GTI και στα – ασύμβατα με την πολιτική του ίδιου του κατασκευαστή - συμπεράσματα που αυτές κατέληγαν. Η παραδοχή άλλωστε ότι η VAG δουλεύει με σαφώς αυξημένους συντελεστές ασφαλείας σε σχέση με τον οποιοδήποτε βελτιωτικό οίκο για να αποφύγει το worst case scenario ουσιαστικά συμφωνεί με αυτό.

Το θέμα είναι κατά πόσο ο καθένας προσωπικά είναι πρόθυμος να ρισκάρει ή όχι, και σε ποιο βαθμό - αφού η εξεύρεση της χρυσής τομής και του σημείου ισορροπίας μεταξύ επιδόσεων/αξιοπιστίας για τόσο εκτεταμένες μετατροπές, σε τόσο μικρό δείγμα αυτοκινήτων, βρίσκεται βαθιά μέσα στη ζώνη του λυκόφωτος (και συνήθως γίνεται εις βάρος των πρωτοπόρων …).

Προσωπικά το ενδεχόμενο μετατροπής ενός 1.4 TSI σε τουμπανιασμένο φρανκεστάιν, θα το εξέταζα μόνο ως ενδιαφέρων επιστημονικό πείραμα για πιτσιρικάδες με πολύ ελεύθερο χρόνο ή ως project car και demo platform για επαγγελματίες του χώρου της βελτίωσης.

Link to comment
Share on other sites

Το να φτιαξω τα BT TSI ομως το βρισκω τοσο ενδιαφερον, οσο και οταν εφτιαξα το S3 :) BT με 20G/KMD/etc.

Tο οποίο ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ project μετά απο ένα μήνα ο ιδιοκτήτης έχει βάλει για πούλημα...... ;) ;) ;):lol:

Ρε Κρίτωνα στο έχω ξαναπεί αντί να λές για χορηγίες και άλλα τέτοια ωραία και ρομαντικά και φουσκώνεις; τα μυαλά των παιδιών( των οποίων παιδιών προσπαθούμε εμείς να προστατέψουμε τις περιουσίες τους και γινόμαστε ΚΑΚΟΙ ΚΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ) , πήγαινε αγόρασε ενα TSI φτιάξτο ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟ KAI ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ και κάντο Demo Car της εταιρείας σου, στου κασίδι το κεφάλι θα μάθεις???????

Link to comment
Share on other sites

Tο οποίο ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ project μετά απο ένα μήνα ο ιδιοκτήτης έχει βάλει για πούλημα...... :);) ;) ;)

Ρε Κρίτωνα στο έχω ξαναπεί αντί να λές για χορηγίες και άλλα τέτοια ωραία και ρομαντικά και φουσκώνεις; τα μυαλά των παιδιών( των οποίων παιδιών προσπαθούμε εμείς να προστατέψουμε τις περιουσίες τους και γινόμαστε ΚΑΚΟΙ ΚΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ) , πήγαινε αγόρασε ενα TSI φτιάξτο ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟ KAI ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ και κάντο Demo Car της εταιρείας σου, στου κασίδι το κεφάλι θα μάθεις???????

Αν θελει καποιος να πουλησει το S3 του και παρει Porsche και να το τουμπανιασει ειναι δικαιωμα του. Ουτε τιποτα επαθε το S3 τους τελευταιους 4 μηνες και 20000χλμ που ειναι στους δρομους, ενω οταν ανοιξε με S3 Revo STG2, που πριν πηγαινε κοπια, ηταν 1μιση κολωνα μπροστα. Aν θες να δεις πως δουλευει ενα S3 με 400+ΗΡ μπορεις να πας μια βολτουλα να δεις πως πηγαινουν τα 2λιτρα TFSI με τα μισα χρηματα απο αυτα που εδωσες, που και παλι επαναλαμβανω καλα εκανες και εδωσες ενα σκασμο χρηματα εκει που τα εδωσες , αφου ειναι δικαιωμα σου και ο καθενας τα ξοδευει εκει που του αρεσει...

Παμε παρακατω... το "σκαλωμα" σου που ακριβως ειναι δεν εχω καταλαβει? Θα σου χαλασω κανενα αυτοκινητο σου? Εσενα χαλασε, στο πληρωσανε ο Γκρατσιας - ΜΤΜ (κατι που δεν κανανε στην περιπτωση του φιλου απο τα Γιαννενα με το Cupra, και ετρεξες να το αναφερεις. Ενιωσες δικαιωμενος που σου φερθηκαν διαφορετικα στην αντιστοιχη περιπτωση μαλλον...) και εβγαλες το κοστος των μετατροπων σου (οσο ενα μεταχειρισμενο TSI)... ασε τους αλλους να αποφασισουν για την τυχη των αυτοκινητων τους, προστατες δεν χρειαζονται. Αλλωστε, δεν νομιζω να εχει σπασει και κανενα δικο μου μεχρι τωρα... Αν δεν ημουν σχεδον σιγουρος δεν θα εβαζα το χερι στην τσεπη μου. Γιατι Γιαννη, στο ξαναλεω, τις ΜΕΚ δεν τις εμαθα στου κασιδη το κεφαλι, αλλα στο πολυτεχνειο! Και ειναι πρακτικα αδυνατο να ειμαι ιδιοκτητης ολων των μοτερ οταν θελω να εξελιξω κατι.

Τεσπα , δεν εχει νοημα η αντιπαραθεση με ατομα που εχω γνωρισει και εχουμε πιει και καφε μαζι... Οι απαντησεις μου στο τοπικ αυτο θα αναφερονται μονο στο τεχνικο θεμα των turbo kit. Τα υπολοιπα ειναι απλα ανουσια και θα αποδειχτουν μεσα σε 1 μηνα αν εναι εγκυρα ή οχι.

Link to comment
Share on other sites

Tο οποίο ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ project μετά απο ένα μήνα ο ιδιοκτήτης έχει βάλει για πούλημα...... <_< <_< <_< <_<

Ρε Κρίτωνα στο έχω ξαναπεί αντί να λές για χορηγίες και άλλα τέτοια ωραία και ρομαντικά και φουσκώνεις; τα μυαλά των παιδιών( των οποίων παιδιών προσπαθούμε εμείς να προστατέψουμε τις περιουσίες τους και γινόμαστε ΚΑΚΟΙ ΚΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ) , πήγαινε αγόρασε ενα TSI φτιάξτο ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟ KAI ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ και κάντο Demo Car της εταιρείας σου, στου κασίδι το κεφάλι θα μάθεις???????

1ον.για ποιο λογο πουλιεται ενα αμαξι το ξερει μονο ο ιδιοκτητης του και κανενας αλλος,ας μην προτρεχουμε λοιπον αν δεν ξερουμε.

2ον.το να επιλεγει καποιος κατοχος tsi ή οποιουδηποτε αλλου αυτοκινητου να γινει το αμαξι του project car,μιας και τετοια βελτιωση δεν εχει ξανα γινει(τουλαχιστον στο ελλαντα) στο συγκεκριμενο αυτοκινητο,εχει διπλο οφελος.ωφελειται και ο ιδιοκτητης,αφου το αμαξι του θα φτιαχτει με λεφτα-ψεμματα,αλλα και ο εκαστοτε tuner οπου θα πειραματιστει στο εν λογω αυτοκινητο.ειναι επιλογη του ιδιοκτητη να γινει αυτο,να μπει σε αυτη τη διαδικασια.δεν πιεζει κανεις κανεναν.οσο για τα φουσκωματα που λες στα μυαλα των παιδιων που εσεις οι μεγαλοι ερχεστε να μας ανοιξεται τα ματια :D ,θελω να σε πληροφορησω μονο ενα πραγμα,το μονο που φουσκωνει καλα ο κριτων,ειναι την τουρμπινα και γενικοτερα το μοτερ.τιποτε αλλο.και μην ακουσω παλι οτι τον διαφημιζουμε και αηδιες,ολα αποδεικνυονται στη πραξη,τοσο στο δικο μου αμαξι,που καποιοι απο εδω ξερετε πολυ καλα τι εναι και πως δουλευει,οσο και σε πολλα αλλα!για να μην ξεφευγουμε ομως,ας περιμενουμε να δουμε τι θα γινει με αυτο το εγχειρημα και βλεπουμε...

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να μας πεις με ποιο προγραμμα δουλευει το TSI με ΑFR 13.7:1 ?

Bασιλη δεν νομιζω οτι εχει νοημα η δυσφημιση καποιας εταιριας, που θα προκυψει, αλλα το γεγονος οτι το μοτερ ακομα και με τετοια ρυθμιση δεν επαθε κατι, τουλαχιστον για το διαστημα που λειτουργησε (3 μηνες , απ οσο θυμαμαι).

Link to comment
Share on other sites

τα TSI με προγραμμα πανε 220 + με μια εξατμιση GTI mk5 και 0 περιφεριακα.

για να μην ακουγοντε βλακειες για 180-190 αλογα..

με αγαπη Numb

Μισό γιατί θα ξεχάσω ότι ήξερα μέχρι τώρα....Θες να μου πείς ότι με Πρόγραμμα-Εξάτμιση παίρνεις 80+ άλογα;;;;; :D

Τι λέτε ρε παιδιά,ποιός τα λέει αυτά;;;;;; <_< <_< <_<

Link to comment
Share on other sites

Τι λέτε ρε παιδιά,ποιός τα λέει αυτά;;;;;; :D<_<<_<
Απλά οι δυναμομετρήσεις οι οποίες μόνο με πρόγραμμα δίνουν 200+ άλογα. Με εξάτμιση - intercooler και πρόγραμμα που να δουλεύει στο όριο τη τουρμπίνα φλερτάρει με τα 220 άλογα.

Αν κάνεις μια βόλτα από το site της revo και άλλων οίκων βελτίωσης θα σου λυθεί η απορία <_<

Link to comment
Share on other sites

στο όριο τη τουρμπίνα

Α,αυτό πές μου....Να υποθέσω ότι δεν γράφουν μετά από πόσο καιρό "παίρνεις στο χέρι" τουρμπίνα και πολλαπλή(στην καλύτερη περίπτωση) ε;;;;; <_<:lol: :lol:

Γιατί κι εγώ αν πάω στο όριο την τουρμπίνα μου βγάζω 260-φεύγα άλογα....Για κανα μήνα...Μετά όμως.... :D<_< <_<

Για να πιάσεις αυτά τα άλογα,χωρίς να κινδυνεύει το μοτέρ,πρέπει να βάλεις κι άλλα πράγματα...Με ένα πρόγραμμα δεν κάνεις τίποτα...

Μπέκ π.χ. δεν θα βάλεις;;;;Γιατί άν περιμένεις με το ίδιο μείγμα που δούλευε "μαμά" να δουλέψει και στα 220+ είσαι πολύ γελασμενος.Χώρια που η τουρμπίνα δεν θα αντέξει τόση πίεση...

¶ρα πάς και για τουρμπίνα....Δεν συνεχίζω γιατί θα βγούν κι άλλα.... <_<

Edited by PerisVT
Link to comment
Share on other sites

Μισό γιατί θα ξεχάσω ότι ήξερα μέχρι τώρα....Θες να μου πείς ότι με Πρόγραμμα-Εξάτμιση παίρνεις 80+ άλογα;;;;; :D

Τι λέτε ρε παιδιά,ποιός τα λέει αυτά;;;;;; <_< <_< <_<

60+ είναι όχι 80+

Link to comment
Share on other sites

60+ είναι όχι 80+

O φίλος στον οποίο πήγαινε η απάντηση έλεγε για 220+ άλογα...Γι' αυτό και το 80+ :)

Link to comment
Share on other sites

Στα 20 άλογα κόλισες εσύ?

http://www.revotechnik.com/products/softwa....aspx?pvID=1055 205+

Σχεδόν όλοι με πρόγραμμα έχουν μετρήσει περιπου 210

Αντί να αμφισβητείς πράγματα χωρίς να ξέρεις ψάξε τίποτα στο Google, κακό δεν σου κάνει.

Link to comment
Share on other sites

Αν θελει καποιος να πουλησει το S3 του και παρει Porsche και να το τουμπανιασει ειναι δικαιωμα του. Ουτε τιποτα επαθε το S3 τους τελευταιους 4 μηνες και 20000χλμ που ειναι στους δρομους, ενω οταν ανοιξε με S3 Revo STG2, που πριν πηγαινε κοπια, ηταν 1μιση κολωνα μπροστα. Aν θες να δεις πως δουλευει ενα S3 με 400+ΗΡ μπορεις να πας μια βολτουλα να δεις πως πηγαινουν τα 2λιτρα TFSI με τα μισα χρηματα απο αυτα που εδωσες, που και παλι επαναλαμβανω καλα εκανες και εδωσες ενα σκασμο χρηματα εκει που τα εδωσες , αφου ειναι δικαιωμα σου και ο καθενας τα ξοδευει εκει που του αρεσει...

Παμε παρακατω... το "σκαλωμα" σου που ακριβως ειναι δεν εχω καταλαβει? Θα σου χαλασω κανενα αυτοκινητο σου? Εσενα χαλασε, στο πληρωσανε ο Γκρατσιας - ΜΤΜ (κατι που δεν κανανε στην περιπτωση του φιλου απο τα Γιαννενα με το Cupra, και ετρεξες να το αναφερεις. Ενιωσες δικαιωμενος που σου φερθηκαν διαφορετικα στην αντιστοιχη περιπτωση μαλλον...) και εβγαλες το κοστος των μετατροπων σου (οσο ενα μεταχειρισμενο TSI)... ασε τους αλλους να αποφασισουν για την τυχη των αυτοκινητων τους, προστατες δεν χρειαζονται. Αλλωστε, δεν νομιζω να εχει σπασει και κανενα δικο μου μεχρι τωρα... Αν δεν ημουν σχεδον σιγουρος δεν θα εβαζα το χερι στην τσεπη μου. Γιατι Γιαννη, στο ξαναλεω, τις ΜΕΚ δεν τις εμαθα στου κασιδη το κεφαλι, αλλα στο πολυτεχνειο! Και ειναι πρακτικα αδυνατο να ειμαι ιδιοκτητης ολων των μοτερ οταν θελω να εξελιξω κατι.

Τεσπα , δεν εχει νοημα η αντιπαραθεση με ατομα που εχω γνωρισει και εχουμε πιει και καφε μαζι... Οι απαντησεις μου στο τοπικ αυτο θα αναφερονται μονο στο τεχνικο θεμα των turbo kit. Τα υπολοιπα ειναι απλα ανουσια και θα αποδειχτουν μεσα σε 1 μηνα αν εναι εγκυρα ή οχι.

Από κάτω προς τα πάνω. Έχουμε πιει και θα πιούμε και άλλους καφέδες. Δεν αλλάζει κάτι μια κουβέντα που κάνουμε.

Ρε συ Κρίτωνα, σοβαρά τώρα, τι πίστευες ότι θα έκανε μια εταιρία σαν την ΜΤΜ; Εγώ προσωπικά αυτήν την εταιρεία δεν την έχω σε εκτίμηση, αλλά με το ατυχές συμβάν του Γιάννη, μπορώ να πω ότι ανέβηκε πολλά σκαλιά στην εκτίμηση μου. Όχι αρκετά για να την συμπαθίσω, αλλά κάμποσα γιατί άλλο να λες ότι έχεις εγγύηση και άλλο να το βλέπεις με τα μάτια σου. Εσύ μπορείς να αποζημιώσεις χτύπα ξύλο κούφια η ώρα που το ακούει, έναν κάτοχο TSI αν πάθει οτιδήποτε το αμάξι του; Και αν φταις εσύ, ίσως μπορέσεις και το κάνεις. Αν φταίει εκείνος για τον α, β λόγο, θα του πεις τι; Ότι εκείνος έφταιγε και το χάλασε; Ή θα του πεις ότι άντεχε μεν, αλλά όχι στα δικά του χέρια. Shit happens και όταν συμβαίνουν, πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι. Έτσι δεν είναι; Το παν είναι η πρόληψη.

Εσύ ξέρεις τι κάνεις, οι άλλοι το ξέρουν; Έχουν κατανοήσει τις αλλαγές και τα ρίσκα που θα πάρουν; Σε αυτό αναφερόταν ο Γιάννης όταν έλεγε για προστασία. Γιατί θεωρώ απίθανο να έχεις κάτσει και να έχεις εξηγήσει στην περίπτωση του Αποστόλη συγκεκριμένα ότι αν κάτι πάει στραβά, στην καλύτερη αλλάζουμε περιφερειακά, στην μέση μοτέρ και στην χειρότερη έχουμε insert coin...

Το παιδί, έχει ενθουσιαστεί πολύ με το αμάξι του. Και εγώ θα είχα ενθουσιαστεί στη θέση του. Αλλά ο ενθουσιασμός είναι κακός σύμβουλος. Ειδικά για κάποιον που δεν ξέρει από βελτίωση και τον χώρο στον οποίο μπαίνει. Και αμφιβάλλω αν και οι υπόλοιποι που έχουν προβεί σε κάποιο είδους βελτίωσης, ανεξαρτήτως μοντέλου, ξέρουν κάτι και αν πόσο αυτό το κάτι είναι αρκετό. Με το διάβασμα αποκτάς γενικές θεωρητικές γνώσεις. Με την εφαρμογή και την πράξη, πέρνεις ακριβά μαθήματα...

Εμείς για αυτό κράζουμε. Δεν έχουμε πρόβλημα να γεμίσει όλη η Ελλάδα από TSI me 260 άλογα. Στο λέει κάποιος που από επιλογή του έχει κρατήσει το GTI μαμά. Ούτε τα δικά μας λεφτά πέρνεις, ούτε τίποτα. Απλά η όλη αυτή ημιμάθεια, δεν είναι καλή και βγάζει έξω την εικόνα του εκμεταλευτή προγραμματιστή, που έχει βρει τα TSI και τα οικονομάει. Και αυτό δεν ισχύει αποκλειστικά σε σένα. Οι περίσσοτεροι, αυτήν την εικόνα βγάζουν. Και για να κλείσω, μετά από πόσο καιρό που θα φτιαχτεί του Αποστόλη, θα αρχίσεις να βάζεις το κιτ και σε άλλους; Γιατί το ξέρω και το ξέρεις ότι όταν θα βγει το αμάξι, οι περισσότεροι θα θέλουν άμεσα να το βάλουν.

Τέλος, να τονίσω το εξής. Ότι λέω το λέω χύμα γιατί έτσι το σκέφτομαι και έτσι είμαι. Δεν το λέω με κακία ούτε θέλω να κάνω κακό στον Κρίτωνα ούτε σε κανέναν. Πιστεύω ότι η κουβέντα χωρίς υπονοούμενα και υπεκφυγές είναι η καλύτερη και μόνο έτσι μπορεί να βγει κάτι καλό από την όλη ιστορία. Α! Και εγώ στον Κρίτωνα θα βάλω πρόγραμμα κατά 90% όταν με το καλό το αποφασίσω γιατί τον εμπιστεύομαι.

Edited by Geopan
Link to comment
Share on other sites

Ναι. Αυτό είναι αλήθεια. Αλλά τότε, ξέραμε ότι υπάρχουν αυτοκίνητα με αυτό το setup και ήταν κάπως καλύτερα τα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Λαμβάνοντας ως αρχή τους πολύ χρήσιμους προβληματισμούς που γράφτηκαν στις προηγούμενες σελίδες, επιτρέψτε μου να προσθέσω και την ταπεινή μου γνώμη επί του θέματος.

Η ιδέα της αναβάθμισης τουρμπίνας στα TSI/GT έπεσε μετά από αρκετό προβληματισμό για την πορεία των πραγμάτων, τόσο φορολογικά στην Ελλάδα όσο και από άποψη κατανάλωσης καυσίμου σε σχέση με τη μέγιστη δυνατή ιπποδύναμη που μπορεί να βγάλει ένας κινητήρας 1400 κυβικών με ασφάλεια. Δεν ήταν η ανάγκη να ξεχωρίσουμε, κάνοντας μια υπερβολική αναβάθμιση που δεν έχει ξαναγίνει στην Ευρώπη, ο λόγος που ξεκίνησε η μελέτη.

Θα ήταν το όνειρο πολλών οδηγών 1.4 να έχουν ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο 1400κυβικών με την αντίστοιχη φορολογία, ασφάλεια, σήμα και συντήρηση που να φτάνει τα 270 άλογα σε ισχύ; Σίγουρα ναι.

Πρωτού προχωρήσουμε στην υλοποίηση, πέραν της δυνατότητας πραγματοποίησης αυτής της αναβάθμισης, που το καταφέρνουμε και με το παραπάνω τόσο από πλευράς software όσο και από πλευράς hardware, αναρωτηθήκαμε για τους υπόλοιπους κινδύνους που ενέχει κάτι τέτοιο.

Ξεχάστε για λίγο τους προβληματισμούς σας για την αξιοπιστία, αυτό το κομμάτι το έχουμε ήδη ξεπεράσει για να πετύχουμε το σκοπό μας. Αυτό που μας απασχολεί είναι η μελέτη βιοσιμότητας ενός τέτοιου project κι εκεί χρειαζόμαστε την άποψή σας.

Ορίστε λοιπόν η οικονομοτεχνική λίστα ελέγχου με μερικές απαντήσεις που θεώρησα καλό να συμπεριλάβω:

-Θα φτάσουμε τα επίπεδα ισχύος ενός GTI πρώτου σταδίου με την αναβάθμιση σε μεγαλύτερη τουρμπίνα;

Οπωσδήποτε - αυτός είναι ο στόχος.

-Θα γίνει ποτέ ένα TSI/GT αντίστοιχο σε όλα του με ένα GTI;

Σίγουρα όχι μόνο με μια απλή αναβάθμιση τουρμπίνας/μπεκ.

-Τί χρειάζεται ένα TSI για να γίνει αντίστοιχο ενός GTI;

Χρειάζεται φρένα, αναρτήσεις, κιβώτιο ταχυτήτων και 600 ακόμη κυβικά εκατοστά (που δεν πρόκειται ποτέ να πάρει).

-Αν τα παραπάνω έξοδα αναβάθμισης αθροιστούν με την τιμή ενός μεταχειρισμένου TSI τότε φτάνουν πολύ κοντά στην τιμή ενός μεταχειρισμένου GTI; Δηλαδή μήπως αξίζει να πουλήσει κανείς το TSI/GT του και να αγοράσει ένα GTI;

Αυτό είναι το όριο που δεν πρέπει να ξεπεράσουμε γιατί θα σημαίνει ότι έχουμε κάνει μια τεράστια εμπορική πατάτα.

-Θα αντέχει η αναβάθμιση σε βάθος χρόνου αρκετά ώστε να μπορεί να υποκαταστήσει τα εργοστασιακά ανταλλακτικά;

Σε επίπεδο σχεδιασμού βελτίωσης έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε ο εξοπλισμός αναβάθμισης να αντέξει σε βάθος χρόνου. Κανείς όμως δε μπορεί να γνωρίζει μέχρι να έρθει η στιγμή των δοκιμών. Αν δούμε ότι για οποιοδήποτε λόγο δεν υπάρχει αξιοπιστία στην αναβάθμιση, τότε θα σταματήσει το project και θα ενημερωθούν άμεσα όλοι οι εμπλεκόμενοι ώστε να μην προχωρήσει περαιτέρω.

Όπως έγραψε ο ¶ρης (S8N), όταν γίνεται μελέτη για κάθε κατασκευή συμπεριλαμβάνουμε ένα συντελεστή ασφαλείας ώστε να είμαστε πάντοτε από την ασφαλή πλευρά και να κοιμόμαστε ήσυχοι τα βράδυα. Στους κινητήρες δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει εύκολα κάτι τέτοιο γιατί δεν έχουμε ποτέ πληροφόρηση από τις εταιρείες αυτοκινήτων για τις σχεδιαστικές προδιαγραφές τους. Έτσι κάθε φορά που κυκλοφορεί ένας νέος κινητήρας υπάρχει πλήθος παραπληροφόρησης για τα υλικά κατασκευής και την αντοχή του.

Θυμάστε όλοι τί υπερβολές ακούγονταν όταν πρωτοκυκλοφόρησαν τα πρώτα GT1.4. Όλοι έγιναν Κασσάνδρες μέχρι που μερικά χρόνια μετά ο κινητήρας εξακολουθεί να μας αφήνει άφωνους με την αξιοπιστία του. Εμείς όμως μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα παρακολουθώντας από κοντά και με εξαιρετική σχολαστικότητα ένα αρκετά μεγάλο πλήθος αυτοκινήτων που να μας εξασφαλίζει δυνατότητα πρόβλεψης της αξιοπιστίας. Ένα μόνο demo car ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ για να βγουν συμπεράσματα για όλα τα αυτοκίνητα με τέτοιο κινητήρα.

Από τις μέχρι τώρα δοκιμές που έχουμε κάνει με τον 1.4TSI, όλες οι ενδείξεις που έχουμε οδηγούν στο συμπέρασμα ότι έχουμε το περιθώριο να προχωρήσουμε σε αναβάθμιση μεγάλης τουρμπίνας χωρίς να θέσουμε σε κίνδυνο την αξιοπιστία του.

Σας ρωτάω:

-Δεν κινδυνεύουν οι μπιέλες με 28 κιλά ροπής που βγάζει ένα πλήρες πρώτο σταδιό μας; Όχι! Τόση βγάζουν κάθε ημέρα και σε κάθε πάτημα τα περισσότερα από 10 GT που έχουμε φτιάξει από τότε που πρωτοεμφανίστηκαν (με MED9.5.10) και καμιά 20αριά με MED17.5.

-Μήπως κινδυνεύει ο κινητήρας από το 1.7bar overboost που μπορεί να σηκώσει ένα τέτοιο μοτέρ με 6η σε πάτημα ρεπρίζ; Καθόλου, συμβαίνει όλη την ώρα και τα μοτέρ δεν έχουν πάθει τίποτα τα τελευταία δύο χρόνια.

Food for thought... :o

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια γιατι υπαρχει τοση αρνηση στο να επιχειρηθει κατι και μαλιστα σε αλλου αυτοκινητο?

Το μονο που μπορει να προκυψει ειναι οφελος ειτε ετσι ειτε αλλοιως.

Εχουμε ξεχασει οτι το topic ειναι για βελτιωση (οπως αυτο μπορει να εννοηθει απο τον καθενα, ελευθεροι ειμαστε να κανουμε οτι θελουμε)? Αφου ξεπεραστηκε το 200 φυσικο ειναι αλλοι πιο ανησυχοι να πανε για παραπανω, με οτι συνεπαγεται (και στο κατω κατω δεν λενε οτι θα γινει σιγουρα και θα ειναι και αξιοπιστο). Τα 2λιτρα ετσι δεν προχωρησαν για να ειναι σημερα 350? Αν καποιος δεν καταλαβαινει βεβαια και το οποιο ρισκο συμπεριλαμβανεται σε καθε 'βελτιωση' τοτε μαλλον σε λαθος topic βρισκεται.

Να λεμε και μακαρι που υπαρχουν ανθρωποι να ασχολουνται υπευθυνα με την τρελα μας και να μην το βλεπουμε μονο σαν εμπορικη ωφελεια. Παλιοτερα τρεχαμε σε καθε Μητσο, τα παιρναμε στα χερια, λεγαμε και ευχαριστω, δεν τα θυμαστε οι παλιοτεροι? Αυτο που εχουμε σημερα ειναι οτι καλυτερο, γνωμες, αντιπαραθεσεις, αποτελεσματα, πειραματα κλπ ολα μπροστα μας, και παμε να τα κοψουμε?? Σιγουρα υπαρχει και οικονομικη ωφελεια (αλλοιμονο) αλλα δεν ειμαστε ολοι παιδακια που να μην καταλαβαινουμε πιο προηγειται ποιου. Και στο κατω κατω εμεις δουλευουμε τσαμπα?

Τωρα το θεμα της παραπληροφορησης σιγουρα μπορει να παιζει, αλλα γι'αυτο υπαρχουν ολες οι αποψεις στις κοντα 90 σελιδες μεχρι τωρα και οποιος θελει μακρυα απο τυχον προσωπικες αντιπαραθεσεις, μπορει να βγαλει το συμπερασμα του. Μπορει βεβαια να κανει λαθος αλλα τι να κανουμε, στη ζωη κανουμε πολλα λαθη, αρκει να ξερουμε οτι ηταν δικη μας επιλογη και να αναλαμβανουμε την οποια ευθυνη (και ΚΟΣΤΟΣ)διαφορετικα μακρυα απο την αρχη.

Το οτι δεν ειναι μονο 1,2 που ασχολουνται με την βελτιωση ειναι μονο θετικο γιατι ετσι ακουγονται και εφαρμοζονται διαφορετικα πραγματα.

Και η overload ετοιμαζει το κατι παραπανω απο 200, ειναι και αυτο κακο?

Κακο θα ειναι μονο αν αρχισουν να σπανε, γι'αυτο τι καλυτερο απο του να γινεται αλλου και εμεις να παιρνουμε τα μετρα μας!!.

Θεωρητικα μπορουμε να λεμε οτι θελουμε, θα σπασουν, θα κανουν κλπ και ισως ετσι γινει.

Αν ομως δεν επιχειρηθει πως θα ξερουμε?

Το να γινεται αντιπαραθεση στην θεωρια καλο ειναι αλλα μονο η πραξη τελικα δειχνει.

(Εδω σπανε μαμα εργαλεια, υπαρχει πιθανοτητα να μην σπασουν και φτειαγμενα?)

Μπρος στα καλλη ομως τι'ναι ο πονος!

Οποιος θελει να εχει γενια πρεπει να εχει και τα χτενια. (αρκετα με τις παροιμιες)

Και φυσικα καλη ειναι η κριτικη (αρνητικη/θετικη) γιατι μονο ετσι παλι μαθαινουμε/ενημερωνομαστε απο αυτους που ξερουν το κατι τις παραπανω, αρκει να μην εχει ως βαση την προσωπικη αντιπαραθεση και ωφελεια που επιμελως μπορει να κρυβεται και απο τις εκαστοτε αντιπαρατιθεμενες πλευρες.

Εκει θα πρεπει εμεις να κρινουμε, με τα οσα στοιχεια διαθετουμε, και να εχουμε την οποια προσωπικη μα αποψη.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια γιατι υπαρχει τοση αρνηση στο να επιχειρηθει κατι και μαλιστα σε αλλου αυτοκινητο?

Το μονο που μπορει να προκυψει ειναι οφελος ειτε ετσι ειτε αλλοιως.

Εχουμε ξεχασει οτι το topic ειναι για βελτιωση (οπως αυτο μπορει να εννοηθει απο τον καθενα, ελευθεροι ειμαστε να κανουμε οτι θελουμε)? Αφου ξεπεραστηκε το 200 φυσικο ειναι αλλοι πιο ανησυχοι να πανε για παραπανω, με οτι συνεπαγεται (και στο κατω κατω δεν λενε οτι θα γινει σιγουρα και θα ειναι και αξιοπιστο). Τα 2λιτρα ετσι δεν προχωρησαν για να ειναι σημερα 350? Αν καποιος δεν καταλαβαινει βεβαια και το οποιο ρισκο συμπεριλαμβανεται σε καθε 'βελτιωση' τοτε μαλλον σε λαθος topic βρισκεται.

Να λεμε και μακαρι που υπαρχουν ανθρωποι να ασχολουνται υπευθυνα με την τρελα μας και να μην το βλεπουμε μονο σαν εμπορικη ωφελεια. Παλιοτερα τρεχαμε σε καθε Μητσο, τα παιρναμε στα χερια, λεγαμε και ευχαριστω, δεν τα θυμαστε οι παλιοτεροι? Αυτο που εχουμε σημερα ειναι οτι καλυτερο, γνωμες, αντιπαραθεσεις, αποτελεσματα, πειραματα κλπ ολα μπροστα μας, και παμε να τα κοψουμε?? Σιγουρα υπαρχει και οικονομικη ωφελεια (αλλοιμονο) αλλα δεν ειμαστε ολοι παιδακια που να μην καταλαβαινουμε πιο προηγειται ποιου. Και στο κατω κατω εμεις δουλευουμε τσαμπα?

Τωρα το θεμα της παραπληροφορησης σιγουρα μπορει να παιζει, αλλα γι'αυτο υπαρχουν ολες οι αποψεις στις κοντα 90 σελιδες μεχρι τωρα και οποιος θελει μακρυα απο τυχον προσωπικες αντιπαραθεσεις, μπορει να βγαλει το συμπερασμα του. Μπορει βεβαια να κανει λαθος αλλα τι να κανουμε, στη ζωη κανουμε πολλα λαθη, αρκει να ξερουμε οτι ηταν δικη μας επιλογη και να αναλαμβανουμε την οποια ευθυνη (και ΚΟΣΤΟΣ)διαφορετικα μακρυα απο την αρχη.

Το οτι δεν ειναι μονο 1,2 που ασχολουνται με την βελτιωση ειναι μονο θετικο γιατι ετσι ακουγονται και εφαρμοζονται διαφορετικα πραγματα.

Και η overload ετοιμαζει το κατι παραπανω απο 200, ειναι και αυτο κακο?

Κακο θα ειναι μονο αν αρχισουν να σπανε, γι'αυτο τι καλυτερο απο του να γινεται αλλου και εμεις να παιρνουμε τα μετρα μας!!.

Θεωρητικα μπορουμε να λεμε οτι θελουμε, θα σπασουν, θα κανουν κλπ και ισως ετσι γινει.

Αν ομως δεν επιχειρηθει πως θα ξερουμε?

Το να γινεται αντιπαραθεση στην θεωρια καλο ειναι αλλα μονο η πραξη τελικα δειχνει.

(Εδω σπανε μαμα εργαλεια, υπαρχει πιθανοτητα να μην σπασουν και φτειαγμενα?)

Μπρος στα καλλη ομως τι'ναι ο πονος!

Οποιος θελει να εχει γενια πρεπει να εχει και τα χτενια. (αρκετα με τις παροιμιες)

Και φυσικα καλη ειναι η κριτικη (αρνητικη/θετικη) γιατι μονο ετσι παλι μαθαινουμε/ενημερωνομαστε απο αυτους που ξερουν το κατι τις παραπανω, αρκει να μην εχει ως βαση την προσωπικη αντιπαραθεση και ωφελεια που επιμελως μπορει να κρυβεται και απο τις εκαστοτε αντιπαρατιθεμενες πλευρες.

Εκει θα πρεπει εμεις να κρινουμε, με τα οσα στοιχεια διαθετουμε, και να εχουμε την οποια προσωπικη μα αποψη.

+1

Link to comment
Share on other sites

Παντως ρε σεις παιδια πρεπει ο Αποστολης να ειναι κατι σαν αγιος ή κατι...τετοια υπομονη οταν σου πηδαν το θεμα..!!ειλικρινα συγχαρητηρια!

Επισης μπραβο γιατι λειτουργησε και ψυχοθεραπευτικα για καποιους!ετσι να ξεσπασουμε λιγο γαμωτο!!τοσα προβληματα εχουμε!!

Ουτε 1 αναφορα δεν εγινε στ ονομα σου!!απλα επρεπε να τα πουμε ολ αυτα!!υπαρχουν προηγουμενα ειναι το λιγοτερο που μπορω να πω...

Κ κατι τελευταιο..ο αποστολης ξερουμε καλα που φτιαχνει το αμαξακι του κ γενικα ο,τι θελει θα κανει.ε,αυτος οπως και οι βελτιωτες του δεν μπορουν ν αρχισουν να λενε παπαδες γιατι θα θεωρηθει αν μη τι αλλο διαφημιση...αρα ακομη ενα μπραβο για την υπομονη του να μην μπορεις να μιλας...

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπαμε κάτι κακό για τον Αποστόλη ούτε και για κανέναν άλλον. Αυτή είναι κουβέντα και όχι αποστειρωμένες συζητήσεις που δεν έχουν ουσία.

Μακάρι βέβαια να απαντούσε και εδώ ο Αποστόλης, να δούμε και πως τα βλέπει εκείνος.

Καλή επιτυχία λοιπόν και αναμένουμε νέα.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι ο Αποστολης δεν γραφει πλεον σε αυτο το forum.Οποτε και να ηθελε δεν μπορει.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι ο Αποστολης δεν γραφει πλεον σε αυτο το forum.Οποτε και να ηθελε δεν μπορει.

γιατι το λες αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.