Jump to content
_notis

Golf V - Vi

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους.

Διαβάζοντας τα topic και βλέποντας ίσως οχι τόσο αντικειμενικά καθώτι είμαι κάτοχος vi και χωρίς βέβαια να θέλω να θίξω τους κατόχους του v πιστεύετε οτι το vi είναι λιγότερο όμορφο απο το v ?

Προσωπική άποψη είναι οτι το 6αρι είναι καλύτερο εμφανισιακά απο το 5αρι αν και συγκρατημένη η "αλλαγή" που υπέστει παρόλαυτα νομίζω οτι το 6αρι είναι πολύ όμορφο (πολύ όμορφο ίσως και πιο όμορφο). Βέβαια μιλάω για πιο απλές εκδόσεις οχι gti h r32 h r20 .

Οσο αφορά τα φανάρια που διαβάζω νομίζω και τα μπροστινά είναι πιο όμορφα αλλα και τα πίσω ταιριάζουν περισσότερο στο στυλ που αρέσει σε εμμένα λίγο πιο αγριεμένα , καθώς και η γραμμή των προφυλακτήρων την θεωρώ πιο αγριεμμένη απο του v.

Δεν θα αναφερθώ στο εσωτερικό γιατι δεν είναι θέμα προς συζήτηση μιλάω καθαρά για την εξωτερική εμφάνιση.

Βεβαίως και το 5αρι είναι πολύ όμορφο δεν θέλω να δημιουργήσω κόντρες κτλ αλλα δεν νομίζω οτι η vw έκανε λάθος στην κατασκευή του vi αντιθέτως μάλιστα μήπως κάποιοι το κατηγορούν άδικα? δεν το έχουν συνηθίσει ακόμα?

Ανοίγω το τόπικ για καθαρά ανταλλαγή απόψεων .

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα ,

Αν και μεγάλος υποστηριχτής του golf 6 από την στιγμή που βγήκε , προσωπική μου άποψη είναι ότι το golf 5 ακόμη και στις απλές εκδόσεις είναι πολύ πιο όμορφο απ' ότι το golf 6 . Και αυτό γιατί βλέποντας ένα golf 6 μου βγάζει μια εικόνα ενός απλού αυτοκινήτου Golf χωρίς να μου θυμίζει τίποτα σε προηγούμενες γενιές , ιστορίες κλπ .Δεν λέω οτι δεν μου αρέσει σαν αμάξι ή σαν Golf αλλα οτι εχει μεγάλη διαφορά στο πως αισθάνεσαι οταν βλεπεις ενα 5αρι και ενα 6αρι στον δρομο . Εάν όμως δεις το 6 με το bodykit της vw τότε πραγματικά αλλάζεις γνώμη . Το αρχικό θέμα με το 6 ήταν και θα είναι το πίσω μέρος . Έχουν απλώσει πολύ τα φανάρια με αποτέλεσμα να φαίνεται μικρότερο το πίσω μέρος . Επίσης τοποθέτησαν φανάρια του touareg και βλέποντας το σου έρχεται στο μυαλό ότι αυτοί που το σχεδίαζαν βαριόντουσαν να σχεδιάσουν άλλα ξεχωριστά φανάρια για το αμάξι και μάλιστα ένα αμάξι με ιστορία . Έτσι θεωρώ το golf 6 υποβαθμισμένο σε σχέση με το 5 και αν σκεφτεί κανείς ότι είχε στα σχέδια της να παράγει και το Scirocco . Έτσι διαχώρισε τους μελλοντικούς κατόχους golf σε συγκρατημένους(golf 6) και μη(Scirocco) . Έχοντας ξεκινήσει μια παραγωγή δυο αυτοκίνητων σχεδόν ταυτόχρονα και με γνώμονα να μην χτυπήσει το golf 6 το scirocco στις πωλήσεις το μόνο που κατάφεραν είναι να υποβαθμίσουν ένα αμάξι με ιστορία και πολλούς λάτρεις ανά τον κόσμο . Δεν σκέφτηκαν όμως μήπως τελικά έγινε το ανάποδο και τελικά το Scirocco χτύπησε και υποβάθμισε το golf 6 ?

Εντελώς φιλικά ,

Speedy

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

απλα το 6 βγηκε γιατι το 5 ειχεμ εγαλο κοστος κατασκευης και πολυ χρονο κατασκευης.

οποτε κανανε μικρες εκπτωσεις στην ποιοτητα ωστε να μειωσουν το κοστος εκτος αν κανεις πιστευει πως μειωσαν το κοστος με καλυτερο αμαξι!

θελανε να μπορουνε να κατασκευαζουνε φτηνα μεχρι το 2012 που θα ερθει το 7 που ηδη το εχουν βγαλει για δοκιμες.

Link to comment
Share on other sites

προσωπική μου άποψη είναι ότι το golf 5 ακόμη και στις απλές εκδόσεις είναι πολύ πιο όμορφο απ' ότι το golf 6 .

Εγω θα διαφωνισω.

Ενα γκολφ 6 ειναι πιο ωραιο απο ενα normal 5αρι αλλα ενα 5αρι gt-sport ειναι πιο ωραιο απο ενα 6αρι σε οποιαδηποτε εκδοση του. :)

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι δεν το βλέπεται σωστά. Το 5 με το 6 έχουν την ίδια ακριβώς γραμμή με μία τεράστια όμως διαφορά το 5 ήταν με καμπύλες από την μούρη μέχρι πίσω σε αντίθεση με το 6 που είναι όλο με γωνίες. Είναι καθαρά θέμα γούστου προσωπικά πιστευώ ότι και τα δύο είναι πολύ ωραία αμάξια.

Βέβαια επειδή είμαι φαν του ρητού η γυναίκα έχει τις καμπύλες και το αμάξι τις γωνίες πήρα το 6 :)

Όσον αφορά το εσωτερικό χωρίς καμία παρεξήγηση το 6 δείχνει πολύ πιο ωραίο και ίσως λίγο πιο ποιοτικό από το 5.

Αυτό τουλάχιστον μου είπαν δύο φίλοι στην δουλέιά που έχουν το 5.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας . Εμενα η γνωμη μου ειναι οτι το 6 ειναι πιο ωραιο απο το 5 .. σαν συνολο μιλαω..

Τωρα δεν καταλαβενω γιατι ολοι κολανε στο οτι εχει τα φωτα του touareg..Δεν ειναι οτι δεν τους αρεσουν.. απλα ειναι με την λογικη οπως λενε καποιοι οτι ¨βαριοντουσαν να σχεδιασουν φωτα...¨ ξενερωνουν..

Δεν ειναι αντιγραφη το αμαξι ειναι ενα αυθεντικοτατο Golf 6 που σου δινει μια ΥΠΕΡΟΧΗ αισθηση οταν εισαι μεσα..

Τωρα ειδα και την φωτο του 7... Ε σαν κουνουπι το εκαναν... οσο πανε του τραβανε την μουρη!

Υ.Γ Το 4ρι ειναι το αγαπημενο μου!

Link to comment
Share on other sites

απλα το 6 βγηκε γιατι το 5 ειχεμ εγαλο κοστος κατασκευης και πολυ χρονο κατασκευης.

οποτε κανανε μικρες εκπτωσεις στην ποιοτητα ωστε να μειωσουν το κοστος εκτος αν κανεις πιστευει πως μειωσαν το κοστος με καλυτερο αμαξι!

θελανε να μπορουνε να κατασκευαζουνε φτηνα μεχρι το 2012 που θα ερθει το 7 που ηδη το εχουν βγαλει για δοκιμες.

Ναι εγω πιστευω οτι μπορεις να μειωσεις το κοστος κατασκευης και ταυτοχρονα να φτιαξεις καλυτερο αυτοκινητο.Διοτι ο τομεας της ποιοτητας ειναι ΕΝΑΣ απο τους τομοεις στους οποιους μπορεις να επεμβεις ωστε να μειωσεις το κοστος κατασκευης ενος προιοντος.

Αλλοι τομεις θα μπορουσαν να ειναι η μειωση του ανθρωπινου δυναμικου και αντικατασταση του με μηχανηματα, η χρηση νεων τεχνολογιων σε αντιθεση με συμβατικες , οι επεμβασεις στην διαδικασια κατασκευης ωστε αυτη να ολοκληρωνεται πιο γρηγορα κλπ. Εγω προσωπικα διαφωνω καθετα στο οτι μειωσαν την ποιοτητα του αυτοκινητου.Διοτι το να μειωνεις την ποιοτητα σε ενα προιον μπορει απο τη μια να μειωσει το κοστος κατασκευης αλλα απο την αλλη θα μειωσει και τις πωλησεις, ειδικα οταν προκειται για μια εταιρεια που εχει καλο ονομα σε αυτον τον τομεα.Πού εχεις παρατηρησει μειωση της ποιοτητας σε σχεση με το 5αρι;Διοτι εγω απο τις δυο φορες που εχει τυχει να το δω σε αντιπροσωπεια θεωρω με μια πρωτη ματια την ποιοτητα την εχει ανεβασει.Και ποια ποιοτητα βλεπει κανεις με την πρωτη ματια;Ποια αλλη απο αυτη του εσωτερικου.εκει λοιπον ειναι προφανες οτι η ποιοτητα ειναι αναβαθμισμενη σε σχεση με το 5αρι.Πολυ καλη ποιοτητα του ταμπλω (δειχνει καλυτερη ή εφαμιλη με του V ) και μαλακα πλαστικα ακομα και στις πορτες σε αντιθεση με το 5αρι που εχει ποιοτικα μεν αλλα σκληρα πλαστικα.Απο την αλλη υπαρχουν και οι τομοεις που δεν φαινονται οπως ειναι αυτη του μηχανικου συνολου,πατωμα αναρτησεις κλπ.Εκει δανειζεται μεγαλο ποσοστο απο το 5αρι.Ιδιο πατωμα, ιδιες αναρτησεις και μηχανικα, ναι μεν χρησιμοποιουν τους ιδιους κινητηρες αλλα απ'όσο γνωριζω η Vw εχει κανει καποιες επεμβασεις ωστε να αυξησει την αξιοπιστια του Tsi.Αυτο το διαβασα σε καποιο λινκ περιοδικου που ποσταρε ενας συμφορουμιτης εδω μεσα αλλα οσο κ αν εψαξα να το βρω δε μπορεσα.Δε θυμαμαι κ σε ποια κατηγορια το ειχε ποσταρει.

Και μιας και το θεμα μας ειναι η εμφανιση που ειναι θεμα υποκειμενικο, να πω οτι δυσκολευομαι να επιλεξω.Αναμεσα στη μασκα του gt sport και του 6 δυσκολευομαι να διαλεξω.Σε θεμα εσωτερικου μου αρεσει η ανεβασμενη ποιοτητα και ο νεος σχεδιασμος του καντραν αλλα σε σχεδιαση ταμπλω και αεραγωγων προτιμω το 5.Στο πισω μερος προτιμω το 5αρι.Αν αγοραζα παντως τωρα αυτοκινητο θα επελεγα το 6αρι επειδη ειναι κατι νεο κι επιπλεον δεν εχει κατι που να με χαλαει ιδιαιτερα ωστε να αποφασιζα να μην το παρω.

Link to comment
Share on other sites

Ναι εγω πιστευω οτι μπορεις να μειωσεις το κοστος κατασκευης και ταυτοχρονα να φτιαξεις καλυτερο αυτοκινητο.Διοτι ο τομεας της ποιοτητας ειναι ΕΝΑΣ απο τους τομοεις στους οποιους μπορεις να επεμβεις ωστε να μειωσεις το κοστος κατασκευης ενος προιοντος.

Αλλοι τομεις θα μπορουσαν να ειναι η μειωση του ανθρωπινου δυναμικου και αντικατασταση του με μηχανηματα, η χρηση νεων τεχνολογιων σε αντιθεση με συμβατικες , οι επεμβασεις στην διαδικασια κατασκευης ωστε αυτη να ολοκληρωνεται πιο γρηγορα κλπ. Εγω προσωπικα διαφωνω καθετα στο οτι μειωσαν την ποιοτητα του αυτοκινητου.Διοτι το να μειωνεις την ποιοτητα σε ενα προιον μπορει απο τη μια να μειωσει το κοστος κατασκευης αλλα απο την αλλη θα μειωσει και τις πωλησεις, ειδικα οταν προκειται για μια εταιρεια που εχει καλο ονομα σε αυτον τον τομεα.Πού εχεις παρατηρησει μειωση της ποιοτητας σε σχεση με το 5αρι;Διοτι εγω απο τις δυο φορες που εχει τυχει να το δω σε αντιπροσωπεια θεωρω με μια πρωτη ματια την ποιοτητα την εχει ανεβασει.Και ποια ποιοτητα βλεπει κανεις με την πρωτη ματια;Ποια αλλη απο αυτη του εσωτερικου.εκει λοιπον ειναι προφανες οτι η ποιοτητα ειναι αναβαθμισμενη σε σχεση με το 5αρι.Πολυ καλη ποιοτητα του ταμπλω (δειχνει καλυτερη ή εφαμιλη με του V ) και μαλακα πλαστικα ακομα και στις πορτες σε αντιθεση με το 5αρι που εχει ποιοτικα μεν αλλα σκληρα πλαστικα.Απο την αλλη υπαρχουν και οι τομοεις που δεν φαινονται οπως ειναι αυτη του μηχανικου συνολου,πατωμα αναρτησεις κλπ.Εκει δανειζεται μεγαλο ποσοστο απο το 5αρι.Ιδιο πατωμα, ιδιες αναρτησεις και μηχανικα, ναι μεν χρησιμοποιουν τους ιδιους κινητηρες αλλα απ'όσο γνωριζω η Vw εχει κανει καποιες επεμβασεις ωστε να αυξησει την αξιοπιστια του Tsi.Αυτο το διαβασα σε καποιο λινκ περιοδικου που ποσταρε ενας συμφορουμιτης εδω μεσα αλλα οσο κ αν εψαξα να το βρω δε μπορεσα.Δε θυμαμαι κ σε ποια κατηγορια το ειχε ποσταρει.

Και μιας και το θεμα μας ειναι η εμφανιση που ειναι θεμα υποκειμενικο, να πω οτι δυσκολευομαι να επιλεξω.Αναμεσα στη μασκα του gt sport και του 6 δυσκολευομαι να διαλεξω.Σε θεμα εσωτερικου μου αρεσει η ανεβασμενη ποιοτητα και ο νεος σχεδιασμος του καντραν αλλα σε σχεδιαση ταμπλω και αεραγωγων προτιμω το 5.Στο πισω μερος προτιμω το 5αρι.Αν αγοραζα παντως τωρα αυτοκινητο θα επελεγα το 6αρι επειδη ειναι κατι νεο κι επιπλεον δεν εχει κατι που να με χαλαει ιδιαιτερα ωστε να αποφασιζα να μην το παρω.

Η μείωση του κόστους ήρθε κυρίως από τη μείωση του χρόνου συναρμολόγησης. Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση λιγότερων εξαρτημάτων και την αντικατάσταση των βιδών με κλιπσ (στο 5άρι πολλά εξαρτήματα είναι βιδωτά). Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι π.χ το ταμπλώ του V που διαθέτει αεραγωγό στο πάνω μέρος που έχει καταργηθεί στο VI.Αυτό σημαίνει λιγότερα εξαρτήματα και άρα μικρότερο χρόνο συναρμολόγησης και χαμηλότερο κόστος υλικών.Το ίδιο έχουν κάνει και στο ταμπλώ του scirocco που κατά τα άλλα είναι σχεδόν ίδιο με του V.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα στην αρχη δεν μου αρεσε το vi οπως δεν μου αρεσε το v ουτε το iv....ομως με τον καιρο τα λατρεψα....Ετσι και τωρα με το vi καθε μερα και πιο πολύ αγαπώ την κ@λαρα του!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι το golf 6 ειναι πιο ομορφο απο 5αρι ειδικα μπροστα...είναι πιο 'αγριεμενο' sillyhorse1rb5.gif πιο στυλατο και 'Μακγιόρικο'...... Με περισσοτερες γραμμες και καμπυλες. worthy.gifworthy.gifworthy.gif

Link to comment
Share on other sites

[όνομα quote = 'ημερομηνία SPYROS81' = '10 Νοέμβριος του 2009 - timestamp 23:55:23 'post = '1257890123' = '346248 ']

Πιστευω οτι το γκολφ 6 ειναι πιο ομορφο απο 5αρι ειδικα μπροστα ... αγριεμενο είναι πιο ': sillyhorse1rb5: πιο στυλατο και "Μακγιόρικο'...... Με περισσοτερες γραμμες και καμπυλες. : άξιος:: άξιος:: άξιος:

[/ quote]

Είναι τόσο όμορφο που το αντέγραψαν και στο νέο POLO. Και όχι μόνον.Ελλειψη φαντασίας σε όλο της το μεγαλείο.

Link to comment
Share on other sites

Το 6Αρι ειναι το ποιο ηχομωνομενο και ποιο ποιοτικο Golf ever .Δεν τριζει δεν ακουγεται και η ποιοτητα του ειναι αξιολογη μεχρι και στα μη φανερα σημεια . Μου αρεσει πλςον περισσοτερο απο το 5 .Και εχω παρατηρησει οτι εχει καλυτερη ποιοτητα κυλησης.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα μου αρεσει η Carla Bruni

εμενα η mila jovovich...

συμφωνω και με τους 2 .......

sillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gif

κατι αλλο.αν δεν κανω λαθος σε 1 χρονο βγαινει το 7.....γιατι???κατι παιζει με το 6.......γιατι δεν εχει πωλησεις οσες το 5 οταν πρωτοβγηκε....???

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Περι ορεξεως....Κολοκυθοπιτα...

Κατ εμε ειναι το πιο ομορφο golf(vi) που εχει βγει ποτε!!!!!Αν ξερεις βεβαια τι να περιμενεις απ το συγκεκριμενο αυτοκινητο...

Οσον αφορα την κυκλοφορια του vii σε εναν χρονο...δεν υπαρχει αυτο!

Φιλικα.

Link to comment
Share on other sites

Το 6Αρι ειναι το ποιο ηχομωνομενο και ποιο ποιοτικο Golf ever .Δεν τριζει δεν ακουγεται και η ποιοτητα του ειναι αξιολογη μεχρι και στα μη φανερα σημεια . Μου αρεσει πλςον περισσοτερο απο το 5 .Και εχω παρατηρησει οτι εχει καλυτερη ποιοτητα κυλησης.

Επετρεψε μου να σου πω οτι τουλαχιστον το GTI 6αρι εχει τα τριξιματακια του ! :whistling: αλλα δεν το μετανιωνω! tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω και με τους 2 .......

sillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gif

κατι αλλο.αν δεν κανω λαθος σε 1 χρονο βγαινει το 7.....γιατι???κατι παιζει με το 6.......γιατι δεν εχει πωλησεις οσες το 5 οταν πρωτοβγηκε....???

το 6 ειναι απλα facelift του 5 οποτε ειναι απολυτως λογικη η αλλαγη του συντομα οπως ανακοινωσε και η VW, to 2011.

το 6 βγηκε απλα γιανα μειωθει το κοστος και ο χρονος κατασκευης του 5. το 5 πουλαγε σαν τρελο ,δεν ειχαν αλογο να το αλλαξουν , αλλα επειδη ειχε μεγαλο κοστος κατασκευης καθως ειχε τελεια ποιοτητα κατασκευης, πουλαγαν αλλα δεν εκρδιζαν πολλα , οποτε αποφασισαν να κανουν καποιους συμβιβασμους και να βγαλουν το 6 για 2-3 χρονια και ετσι αυτα τα χρονια να εχουν μεγαλυτερο κερδος. και φυσικα συνεχιζουν να ετοιμαζουν το 7 που θα το ονομαζαν 6 κανονικα.

το 6 φυσικα πουλαει και αυτο τρελα καθως golf ειναι και ισαξιο με το 5. το μονο τους λαθος ειναι το GTI 6 που παλι κανανε το λαθος που ειχαν κανει με το GTI 4. δεν ξεχωριζει οσο πρεπει απο το απλο 6αρι, οποτε δεν πουλαει οσο το 5αρι. και η αληθεια ειναι οτι το 6αρι GTI πουλαει αυτη τη στιγμη μονο εκμεταλευομενο την φημη του GTI 5.

και γιαυτο ηδη αποφασισαν να προβουν σε αλλαγη της απροσωπης μασκας του. παρε για παραδειγμα ποσοι με το απλ,ο 5αρι αλλαξαν μασκα κ εβαλαν την μασκα του GTI 5. αντιθετως κανεις δεν νοιαζεται να βαλει την μασκα του 6..

Link to comment
Share on other sites

το 6 ειναι απλα facelift του 5 οποτε ειναι απολυτως λογικη η αλλαγη του συντομα οπως ανακοινωσε και η VW, to 2011.

το 6 βγηκε απλα γιανα μειωθει το κοστος και ο χρονος κατασκευης του 5. το 5 πουλαγε σαν τρελο ,δεν ειχαν αλογο να το αλλαξουν , αλλα επειδη ειχε μεγαλο κοστος κατασκευης καθως ειχε τελεια ποιοτητα κατασκευης, πουλαγαν αλλα δεν εκρδιζαν πολλα , οποτε αποφασισαν να κανουν καποιους συμβιβασμους και να βγαλουν το 6 για 2-3 χρονια και ετσι αυτα τα χρονια να εχουν μεγαλυτερο κερδος. και φυσικα συνεχιζουν να ετοιμαζουν το 7 που θα το ονομαζαν 6 κανονικα.

το 6 φυσικα πουλαει και αυτο τρελα καθως golf ειναι και ισαξιο με το 5. το μονο τους λαθος ειναι το GTI 6 που παλι κανανε το λαθος που ειχαν κανει με το GTI 4. δεν ξεχωριζει οσο πρεπει απο το απλο 6αρι, οποτε δεν πουλαει οσο το 5αρι. και η αληθεια ειναι οτι το 6αρι GTI πουλαει αυτη τη στιγμη μονο εκμεταλευομενο την φημη του GTI 5.

και γιαυτο ηδη αποφασισαν να προβουν σε αλλαγη της απροσωπης μασκας του. παρε για παραδειγμα ποσοι με το απλ,ο 5αρι αλλαξαν μασκα κ εβαλαν την μασκα του GTI 5. αντιθετως κανεις δεν νοιαζεται να βαλει την μασκα του 6..

απλα ελεος ! copy paste τα ιδια πραγματα,καταντας κουραστικος

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα ήθελα απλώς να σημειώσω πως το Golf VI θα είναι και το τελευταίο, συλλεκτικό Golf αφού ως γνωστόν το Golf VII αναμένεται το... 2012. Επίσης θα συνιστούσα σε όσους σκοπεύουν να προβούν σε αγορά μετά τις 21/12/2010 να μη πληρώνουν για επέκταση εγγύησης αφού δε θα προλάβουν να τη χαρούν.

Επίσης, το ομορφότερο και καλύτερο αυτοκίνητο που υπήρξε ποτέ σ' αυτή την κατηγορία ήταν και παραμένει το ανεπανάληπτο Auris. Τελεία και παύλα.

Link to comment
Share on other sites

Κάπου υπήρχε παρόμοιο θέμα νομίζω.

Έχοντας το golf V και παραγγέλλοντας το αφότου ανακοινώθηκε το 6, θα έλεγα τα εξής:

Το 6 δεν έχει ουσιαστικά πλεονεκτήματα έναντι του 5, αφού όπως είπαν τα παιδιά βγήκε για να καλύψει το κενό εως το 2012 και να περιορίσει το κόστος κατασκευής, ως εκτεταμένο facelift του V.

Όσον αφορά το εσωτερικό το 6 είναι ελαφρώς βελτιωμένο ποιοτικά και όσον αφορά την ηχομόνωση. Αυτή την ιδέα μου έδωσε. ιεροσυλία όμως κατά την άποψη μου απαιτεί ο λευκός φωτισμός στον πίνακα οργάνων.

Εξωτερικά το 6 μοιάζει σαν διάδοχος του 4 και όχι του 5. Ακόμα και οι gti εκδόσεις του απέχουν πολύ από το να χαρακτηριστούν "άγριες" πόσο μάλλον οι απλές. Οποιοσδήποτε συγκρίνει ένα 5 (ιδιαίτερα την gt sport έκδοση) και ένα 6 εξωτερικά, είναι προφανές ποιο θα προτιμήσει.

Link to comment
Share on other sites

Κάπου υπήρχε παρόμοιο θέμα νομίζω.

Έχοντας το golf V και παραγγέλλοντας το αφότου ανακοινώθηκε το 6, θα έλεγα τα εξής:

Το 6 δεν έχει ουσιαστικά πλεονεκτήματα έναντι του 5, αφού όπως είπαν τα παιδιά βγήκε για να καλύψει το κενό εως το 2012 και να περιορίσει το κόστος κατασκευής, ως εκτεταμένο facelift του V.

Όσον αφορά το εσωτερικό το 6 είναι ελαφρώς βελτιωμένο ποιοτικά και όσον αφορά την ηχομόνωση. Αυτή την ιδέα μου έδωσε. ιεροσυλία όμως κατά την άποψη μου απαιτεί ο λευκός φωτισμός στον πίνακα οργάνων.

Εξωτερικά το 6 μοιάζει σαν διάδοχος του 4 και όχι του 5. Ακόμα και οι gti εκδόσεις του απέχουν πολύ από το να χαρακτηριστούν "άγριες" πόσο μάλλον οι απλές. Οποιοσδήποτε συγκρίνει ένα 5 (ιδιαίτερα την gt sport έκδοση) και ένα 6 εξωτερικά, είναι προφανές ποιο θα προτιμήσει.

ακριβως ετσι ειναι.

συμφωνω

Link to comment
Share on other sites

Tο 6αρι το θεωρώ ολίγον τι γεροντίστικο και συντηρητικό.Δεν μου αρέσει η μάσκα του και ειδικά τα πίσω φώτα.Τα καλά του είναι το εσωτερικό του και τα 160 άλογα σε σχέση με το δικό μου golf V gtsport

Link to comment
Share on other sites

Tο 6αρι το θεωρώ ολίγον τι γεροντίστικο και συντηρητικό.Δεν μου αρέσει η μάσκα του και ειδικά τα πίσω φώτα.Τα καλά του είναι το εσωτερικό του και τα 160 άλογα σε σχέση με το δικό μου golf V gtsport

Γεροντιστικο το golf vi? thumbsdown.gif Mε την πιο αγριεμενη μάσκα σε σχεση με τα προηγουμενα?Δεν νομιζω να συμφωνουν πολυ σε αυτο..Ο καθενας εχει βεβαια την αποψη του και το γουστο του ελευθερα αλλα να πεις το 6αρι συντηρητικο ειναι too much! ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.