Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Έχεις αγγίξει τις καρδιές όλων μας και σε ευχαριστούμε που μας άνοιξες τα μάτια! Χωρίς εσένα δεν ξέρω αν θα είχε πιάσει πάτο το συγκεκριμένο τόπικ. Συνέχισε έτσι και εσύ και οι υπόλοιποι του "συναφιού" σου και θα ζήσουμε ακόμα μεγαλύτερες στιγμές. Προς το παρόν, τσίμπα ένα αγαλματίδιο, γιατί το κέρδισες με την αξία σου!!!

Και κάτι που θυμήθηκα, το GTI με την (ξ)αναμένη Κ04, θα το ξαναρυθμίσεις εσύ;

====

Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.

Πραγματικά τα χρειαζόμουν και μου έδωσες δυνάμεις για να συνεχίσω αυτόν τον αγώνα.

Αν έχεις κάποια απορία μη διστάζεις να την γράψεις - θα προσπαθίσω να την απαντήσω.

Σχετικά με το GTI - καλύτερα να ρωτήσεις τον ιδιοκτήτη του GTI.

Link to comment
Share on other sites

Στο Βιλαμπάχο που ήμουν πριν έρθω στην Βιλαρίμπα απαγορευόταν να είναι μέλη στο forum επαγγελματίες για ευνόητους λόγους.

Δεν θα κρίνω εγώ αν πρέπει να είναι μέλη ή όχι, για αυτό υπάρχουν administrators & mods. που συντάσουν τους κανόνες λειτουργίας του forum.

Εκείνο που είναι ίσως απαραίτητο να γίνει είναι μια ενότητα για "Επαγγελματίες" ή επικοινωνίας απλών μελών με "Επαγγελματίες" για απορίες - διευκρινίσεις κλπ που θα μπορούσε για παράδειγμα να φιλοξενείται στην παρακάτω υποενότητα :

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showforum=127

Πάντως από το συγκεκριμένο topic με τα 200άρια αφενός όταν αρχίζει ο διάλογος μεταξύ τους μπορεί να διαβάσει κανείς απίστευτες λεπτομέρειες και στοιχεία για τις αναβαθμίσεις αφετέρου όμως όταν οι τόνοι οξύνονται και αρχίζει η αντιπαράθεση καταντάει κουραστικό.

Εγώ πάντως δεν κρύβω ότι χωρίς να συγκρατώ ποιος είναι από που λόγω των nicknames προτιμώ αν κάνω κάποια αναβάθμιση να πάω στην ΑΒΤ ή στην SP POWER μόνο και μόνο επειδή δεν έχουν εκτεθεί στα μάτια μου.

Και με τον βελτιωτή φίλος δεν γίνεσαι. Πελάτης είσαι πας και ψωνίζεις και τελείωσε, και μετά πάλι αντιπροσωπεία ή όπου αλλού θέλεις να κάνεις συντήρηση για λάδια - φίλτρα και τίποτα παραπάνω.

Edited by J.P.
Link to comment
Share on other sites

καθόλου ,αλλά τι πρόγραμμα είναι αυτο το οποίο έβαλες?

Της overload. Αλλα δεν θελω να κανω διαφημιση. Αυτο που θελω να πω ειναι πως γενικα το προγραμμα κανει μεγαλη διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

====

Αν σε κουράζω - μι με διαβάζεις - τράβα στο επόμενο πόστ. Τα forum δεν είναι μόνο για να χαϊδευετε τα αυτάκια σας και δεν είναι όλοι "βάζω ρέβο και μιλάω στα φόρουμ μόνο για το ποιό φίλτρο να βάλω". Είναι και αυτοί που βάζουν στους σούπερ-γκουρού και έχουν προβλήματα και προσπαθούν μέσω forum να πιέσουν τους γκουρού να τα λύσουν τα προβλήματα. Όσοι μιλάνε. Γιατί είναι και άλλοι που μόνο με ΠΜ μιλάνε με τους ανταγωνιστές λέγοντας παράπωνα για δισλειτουργίες. Και για απάντηση που ακούνε δημόσια είναι 1000 παραμύθια που ουσιαστικά λένε "μα ΔΕΝ πρέπει να δουλεύει το αυτοκίνητο, μα ΠΡΕΠΕΙ να κάνει κοψίματα".

Οπότε να αφήσουμε τα περί ντροπής για κανένα άλλο θέμα.

+1

Γιατι οταν ξεκινας κατι πρεπει να το τελειωνεις και αν το αφησεις στη μεση βγαινεις εσυ λαθος.

Δυστυχως ομως το θεμα μερικες φορες γινεται πολυ επιστημονικο και αντε να βγαλεις ακρη ποιος εχει δικιο ...

Βεβαια πιστευω οτι ο πελατης που δεν εχει πτυχιο μηχανολογιας θελει ενα αυτοκινητο χωρις προβληματα...

Και αυτο που δεν εχει προβληματα και ειναι και δυνατο να θεωρει και καλυτερο ...

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω να πω, πως ειναι λάθος η λογική στη οποία όλοι μπαινουμε (βάζω και τον εαυτο μου μέσα) είμαστε ιδιότες κ πληρώνουμε ενα προιον που μας υπόσχοντε ''κάτι''... ειναι λάθος να προσπαθούμε να μάθουμε να προγραμματίζουμε ή να διορθώνουμε βλάβες και να συζητάμε διάφορες ορολογίες λες και τα έχουμε σπουδάσει...δε λεω ειναι ενδιαφέρον να μαθαινουμε πράγματα άλλα οπως και να εχει ο ''επαγγελματίας'' γνωρίζει κατι παραπανω κ σιγουρα μπορει να μας κοροιδεψει...αν γνωρίζαμε παραπανω πράγματα απο το προγραμματιστη μας θα τα προγραμματίζαμε μόνοι μας...

Τελος παντων αυτο που θέλω να πω ειναι πως αν καποιος επαγγελματιας θελει να μας κοροιδεψει με ορολογιες και αναλυσεις μπορει να το κάνει ευκόλα... και εχουμε καταντησει ολοι μενα vag-com στο χέρι να σβήνουμε τα σφάλματα απο τις λάθος ρυθμίσεις!Θαπρεπε οι απαιτησεις μας απο τους προγραμματιστες να ειναι πιο απλες...δεν με νοιαζει να μου πεις τι AFR δουλευω και όλα τα αλλα... πολυ απλα...θελω να πραγματοποιησεις αυτα που μου υπόσχεσαι (δλδ τις επιδοσεις) και να μην εχει το αμαξι μου πρόβλημα στο μέλλον (δλδ αξιοπιστιά κ απροβληματιστη λειτουργία) και να είσαι παρον αν κατι σε χρειαστω στο μέλλον (δλδ να απαντας στα τηλ) τόσο ΑΠΛΑ :rolleyes:

(Απο την αλλη, ο διαλογος μεταξυ των επαγγελματιων εμενα δεν μου φαίνετε βαρετος ή εκνευριστικος...απεναντιας μπορεις να βγάλεις χρησιμα συμπερασματα για το τι θα επιλέξεις!!!)

Link to comment
Share on other sites

Μονο θετικα μπορουν να βγουν απο αυτες τις 'κοντρες' για οποιον φυσικα ενδιαφερεται.

Αν και, επειδη ευτυχως ξερω τα παιδια, δεν πιστευω οτι η ολη κατασταση ειναι οσο πολεμικη φαινεται.

Αλλοιμονο αν δεν υπηρχε δισταση αποψεων. Αντιπαραθεση υπαρχει σχετικα με το τι πρεσβευει ο καθενας.Οσοι παρακολουθουν το θεμα απο την αρχη σιγουρα εχουν κερδισει αρκετα οσον αφορα την αγορα της 'βελτιωσης'.

Εφοσον δε απο οτι βλεπω δεν υπαρχει υβρεολογια και τα ακολουθα της ειναι καθ'ολα ενημερωτικο και καθολου κουραστικο.

Μερικες φορες ακομα και απο εναν ασχετο μπορεις να κερδισεις κατι, ποσο μαλλον απο καποιον που ασχολειται περισσοτερο.

Για οποιον δεν ενδιαφερεται απλα πας παρακατω, δεν δινεις σημασια και αν θελεις ποσταρεις ενα δικο σου προβλημα σχετικο, διαφορετικα αν μονο παρακολουθεις δεν εχεις και σοβαρο πατημα στο να αποτρεπεις αλλους να ποσταρουν ποσο μαλλον να χαρακτηριζεις τα ποσταρισματα τους.

Φιλικα παντα για οσους ενδιαφερονται και χωρις να εχω κανενα 'αμεσο' οφελος.

Link to comment
Share on other sites

+1

Γιατι οταν ξεκινας κατι πρεπει να το τελειωνεις και αν το αφησεις στη μεση βγαινεις εσυ λαθος.

Δυστυχως ομως το θεμα μερικες φορες γινεται πολυ επιστημονικο και αντε να βγαλεις ακρη ποιος εχει δικιο ...

Βεβαια πιστευω οτι ο πελατης που δεν εχει πτυχιο μηχανολογιας θελει ενα αυτοκινητο χωρις προβληματα...

Και αυτο που δεν εχει προβληματα και ειναι και δυνατο να θεωρει και καλυτερο ...

====

Επιστιμονικό το κάνει, πολλές φορές σκόπιμα, αυτός που θέλει να μη τον καταλάβουν οι υπόλοιποι.

Καλώς η κακώς, περισσότεροι "μη επιστήμονες", όταν διαβάζουν κάποιον να γράφει "επιστημονικά", τον θεωρούν σωστό defacto. Έτσι είναι ο άνθρωπος. Αυτό εκμεταλλέυονται πολλές φορές οι ημιμαθείς (ο μονόφθαλμος είναι βασηλιάς στον κόσμο των τυφλών). Εγώ πάντα προσπαθώ να γράφω με πιο "απλά" λόγια, όταν "ξεφεύγω" όμως, όποιος θέλει διευκρίνηση σε αυτά που γράφω, μπορεί πάντα να με ρωτήσει, πράγμα που κάνει αρκετός κόσμος με ΠΜ.

Όσοι δεν έχουν την υπομονή ή κουράζονται να διαβάζουν αυτά που γράφω μπορεί απλώς να αγνωούν τα ποστς μου.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη που επεμβαίνω. Το συμπέρασμα είναι οτι έχουμε δύο περιπτώσεις:

1. Πείραγματα με καμιά ουσιαστική διαφορά απο το μαμά πρόγραμμα, μόνο ψεύτικα νούμερα απο μαιμουδιάρικες μεθόδους μέτρησης.

2. Πείραγματα με αυξημένη δύναμη και safe mode κάθε τόσο.

Λάθος;

Πάντως απο ότι κατάλαβα αν έχει κάποιος σκοπό να του περάσει πρόγραμμα καλό είναι να το βαψεί πρώτα μπλέ να είναι έτοιμο.

Golf 1.4 TSi 140, Μάιος 2007, 95άρα V-Power, 60-160χαω με αλλαγές: Μαμά ~23sec. Tσιπαρισμένο από την Overload ~15sec - στο δρόμο διαφορά 260+ μέτρων. Το αυτοκίνητο δουλεύει με την οριστική έκδοση του προγράμματος του ΤουρμποΛαγού για 30.000 χλμ με 95άρα βενζίνη, και ατελείωτο ξέσκισμα, χωρίς εμφανή προβλήματα μέχρι στιγμής.

Και ένα γενικότερο σχόλιο, ώς μη ειδικού αλλά απλού χομπίστα, επειδή κουράστηκαν τα ματάκια μου να διαβάζω για DIN-70020, EEC mega_shok.gif/1269, ISO-14396 & SAE-J1349 πρότυπα και διορθώσεις ...

Έχω δεί με τα τεράστια & υπέροχα μάτια μου διαφορές από run-σε-run της τάξης του 5% του ίδιου αυτοκινήτου (ατμοσφαιρικού μάλιστα) κατά την διάρκεια μιάς και μόνον συνεδρίας δυναμομέτρησης με όλες τις εξωτερικές συνθήκες σταθερές (φορτία δυναμομέτρου, χειριστής κτλ κτλ) σε θεωρούμενο αυστηρό και με επαναλήψιμα αποτελέσματα δυναμόμετρο (Δημητριάδης Mustang). Έχω δεί αποκλίσεις 10% μεταξύ 2 διαφορετικών δυναμομέτρων για ένα συγκεκριμένο όχημα Α και αποκλίσεις 20% για ένα συγκεκριμένο όχημα Β μεταξύ των ΙΔΙΩΝ 2 δυναμομέτρων (συνεπώς δεν μπορεί να προσδιοριστεί ένας εναίος συντελεστής απόκλισης που θα επέτρεπε να γίνονται αναγωγές μεταξύ διαφορετικών δυναμομέτρων και να παράγονται έτσι "συγκρίσιμα" αποτελέσματα). Έχω δεί αποκλίσεις της τάξης του +10% στο ίδιο αυτοκίνητο από το ίδιο δυναμόμετρο με απλές αλλαγές στις πιέσεις ελαστικών και στην ευθυγράμιση (με το ίδιο τεπόζιτο καυσίμου και τον ίδιο χειριστή).

Συνεπώς, το ψάξιμο των πχ 10 ίππων απόκλισης είναι απολύτως μάταιο κατά την γνώμη μου ΑΚΟΜΑ και άν συζητάμε για το ίδιο δυναμόμετρο και χειριστή.

Όσο για την αξιοπιστία των WideBand λ που χρησιμοποιούνται στις δυναμομετρήσεις και με το πώς τοποθετούνται σε σχέση με τις συστάσεις του κατασκευαστή αφήστε το καλύτερα - έτυχε μια φορά να συγκρίνω τα αποτελέσματα ενός Wideband UEGO λ της Bosch με αυτό που μέτραγε εργαστηριακός A/F Analyzer με τον αισθητήρα στεγανά τοποθετημένο στην θέση του εργοστασιακού λ μετά τον καταλύτη και τράβαγα τα μαλλιά μου ...

Edited by garfield
Link to comment
Share on other sites

Και κάτι που θυμήθηκα, το GTI με την (ξ)αναμένη Κ04, θα το ξαναρυθμίσεις εσύ;

Σχετικά με το GTI - καλύτερα να ρωτήσεις τον ιδιοκτήτη του GTI.

Μιάς και είμαι ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου Golf GTI ... να απαντήσω στο φίλο Geopan.

ΝΑΙ

Την Overload και τον turborabbit θα εμπιστευτώ ... άν χρειαστεί να ξαναρυθμίσω το αυτοκίνητό μου.

Πιστεύω να σε κάλυψα.

Σε ευχαριστώ πολύ για τον ενδιαφέρον που δείχνεις για το αυτοκίνητο μου.

Θα σε παρακαλέσω όμως να μήν ξανα-ασχοληθείς με αυτό.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις αγγίξει τις καρδιές όλων μας και σε ευχαριστούμε που μας άνοιξες τα μάτια! Χωρίς εσένα δεν ξέρω αν θα είχε πιάσει πάτο το συγκεκριμένο τόπικ. Συνέχισε έτσι και εσύ και οι υπόλοιποι του "συναφιού" σου και θα ζήσουμε ακόμα μεγαλύτερες στιγμές. Προς το παρόν, τσίμπα ένα αγαλματίδιο, γιατί το κέρδισες με την αξία σου!!!

Κι ομως φιλτατε Geopan εισαι πολυ λαθος και κακως βλεπεις ετσι το ολο θεμα...

Χωρις να θελω να παρω το μερος κανενος και να φανει σαν ατυπη συμμαχια κατα καποιου/ων, υπαρχουν καποιοι οι οποιοι κατ'εξακολουθηση γραφουν παντελως ανακριβη πραγματα, εχοντας λαθος δεδομενα και γραφοντας κατεβατα με δυσνοητους ορους για το ευρη κοινο, με μονο σκοπο την δημιουργια εντυπωσεων.

Το χειροτερο ομως για μενα (και για εσας κυριως) δεν ειναι αυτο.

Το χειροτερο ειναι πως αυτες οι αποψεις αλλαζουν απο τη μια μερα στην αλλη και ποτε δεν γραφεται η αληθεια.

Πιστεψε με ο μεγαλος χαμενος ειναι ο τελικος καταναλωτης και οχι η ταδε ή η δεινα εταιρια... thumbsdown.gif

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτο το topic καλο ειναι να γραφονται αποψεις - σχολια - παρατηρησεις - αποριες κ οχι να γινεται διαμαχη κ διαλογος με 2 ατομα γιατι οι υπολοιποι δεν φταινε σε τπτ

οταν βεβαια γινεται διαλογος για τεχνικα θεματα το παραπανω δεν αποφευγεται

ενα γρηγορο παραδειγμα για να γινω σαφης--->gtse + turborabbit απο την στιγμη που δεν μιλατε για τεχνικα θεματα ας το αφησετε το θεμα εκει

επανερχομαστε λοιπον στο θεμα βελτιωση για κινητηρες TSI

Link to comment
Share on other sites

Τελικά με μπερδέψατε βρε ευλογημένοι.

Για να μη μπερδεύεστε ούτε κι εσείς, μπείτε και δείτε ακριβώς τί συμβαίνει: http://www.etuners.gr/?s=14&b=VW

Υπάρχουν ένα κάρο βελτιώσεις που είναι απροβλημάτιστες και λειτουργούν ακριβώς όπως περιγράφονται εκεί μέσα. Με τις τεχνικές προδιαγραφές που έχουμε σε κάθε βελτίωση,

όχι με ό,τι κ@υλώσει του καθενός να κάνει στο αυτοκίνητό του.

Λυπάμαι πολύ αν σας τα γράφουμε τεχνικά, αυτή όμως είναι η αλήθεια.

Δεν υπάρχει χρωματισμός στα τεχνικά άρθρα.

Αν δεν έχετε τις γνώσεις να αντιληφθείτε τί γράφουμε, επειδή δεν γνωρίζετε μηχανολογία ή δεν καταλαβαίνετε, πολύ ευχαρίστως να τα εξηγήσουμε σε απλά λόγια.

Το τραγικό της υπόθεσης είναι όταν σε αυτή τη θέση βρίσκονται ανταγωνιστές από το χώρο, που προσπαθούν να αντιληφθούν τί γράφουμε, όπου σε μια απέλπιδα προσπάθεια να σταματήσουμε, μας κατηγορούν για φανφαρολογία.

Ως πελάτες, ζητάτε ανθρώπους που να μπορείτε να εμπιστευτείτε τυφλά για να ρυθμίσετε τα αυτοκίνητά σας.

Από την άλλη, θέλετε να είναι ρυθμισμένα με βάση τις δικές σας προτιμήσεις - όχι τις προτιμήσεις των ανθρώπων που ψάχνατε να εμπιστευθείτε.

Μήπως αντιφάσκουμε;

Δε θα σταθώ καθόλου στο τεχνικό κομμάτι της υπόθεσης. Αυτό είναι το εύκολο, το έχουμε λύσει προ πολλού και δεν περιμένουμε να μάθουμε κάτι περισσότερο.

Θα σταθω όμως στο κομματι των δημοσίων σχέσεων. Στο κομμάτι της επικοινωνίας. Γιατί;

Γιατί είναι εύκολο να αποποιούμαστε ευθύνες τη στιγμή που ξέρουμε ότι είναι δικές μας.

Θέλουμε 95άρα βενζίνη, μπουζί κάθε 100.000χλμ, λάδια/φιλτρα ποτέ και μέγιστες επιδόσεις. Δεν γίνεται.

Κάθε βελτίωση έχει αυστηρές τεχνικές προδιαγραφές και περιορισμούς επίσης. Διαφορετικά -να είστε σίγουροι- θα την έκανε κι ο ίδιος ο κατασκευαστής.

Σωστό είναι να αποδίδονται τα του Καίσαρος τω Καίσαρι, όχι σε όποιον μας βολεύει κατά περίπτωση επειδή γλυτώνουμε το να έρθουμε προ των ευθυνών μας ως πελάτες.

Όχι τίποτε άλλο, με το να πετάμε λεμονόκουπες ο ένας στον άλλον χάνει την σοβαρότητά της όλη η συζήτηση, γιατί περί αυτού πρόκειται.

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

Stage 2 χωρίς σύστημα εξαγωγής γίνεται σε Golf VI?

Αν ναι πόσο εκτιμάται η απόδοση του, σε σχέση με 210 που είναι το stage 1 & 230 που είναι το stage2?

Εν ολίγοις, μπορεί ο αναπρογραμματισμός να συνδυαστεί με κιτ εισαγωγής και όχι φίλτρο στο φιλτροκούτι, ή τσάμπα πάει η επιπλέον ροή αέρα χωρίς επιπλέον (πιο ελεύθερη) εξαγωγή?

Link to comment
Share on other sites

Μιάς και είμαι ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου Golf GTI ... να απαντήσω στο φίλο Geopan.

ΝΑΙ

Την Overload και τον turborabbit θα εμπιστευτώ ... άν χρειαστεί να ξαναρυθμίσω το αυτοκίνητό μου.

Πιστεύω να σε κάλυψα.

Σε ευχαριστώ πολύ για τον ενδιαφέρον που δείχνεις για το αυτοκίνητο μου.

Θα σε παρακαλέσω όμως να μήν ξανα-ασχοληθείς με αυτό.

Ευχαριστώ.

Γιατί Τάσο; Σε πείραξε που απλά μαθεύτηκε η αλήθεια; Δεν έγραψα τίποτα παραπάνω πέρα από μία απλή αναφορά στο συμβάν.

Δεν δείχνω ενδιαφέρον ούτε για σένα, ούτε για το αυτοκίνητο σου. Απλά θεωρώ ότι όπως τότε στις αρχές, μιλούσες με τις ώρες για το αμάξι σου, το πρόγραμμα σου, την κάθοδο των ¶γγλων και άλλα πολλά, έτσι και τώρα, έπρεπε να γραφτεί και αυτό. Όχι όταν όλα πάνε καλά να είμαστε παρόντες και όταν συμβεί μια "ατυχία", ένα παραστράτημα βρε αδερφέ, να μην έχουμε το θάρρος να πούμε τι έγινε.

Πραγματικά πιστεύω ότι δεν θα χρειαστεί να ξανα-ασχοληθώ με το αυτοκίνητο σου. Καλή συνέχεια από εδώ και πέρα και εύχομαι όλα να πάνε καλά!

Κι ομως φιλτατε Geopan εισαι πολυ λαθος και κακως βλεπεις ετσι το ολο θεμα...

Χωρις να θελω να παρω το μερος κανενος και να φανει σαν ατυπη συμμαχια κατα καποιου/ων, υπαρχουν καποιοι οι οποιοι κατ'εξακολουθηση γραφουν παντελως ανακριβη πραγματα, εχοντας λαθος δεδομενα και γραφοντας κατεβατα με δυσνοητους ορους για το ευρη κοινο, με μονο σκοπο την δημιουργια εντυπωσεων.

Το χειροτερο ομως για μενα (και για εσας κυριως) δεν ειναι αυτο.

Το χειροτερο ειναι πως αυτες οι αποψεις αλλαζουν απο τη μια μερα στην αλλη και ποτε δεν γραφεται η αληθεια.

Πιστεψε με ο μεγαλος χαμενος ειναι ο τελικος καταναλωτης και οχι η ταδε ή η δεινα εταιρια... thumbsdown.gif

Αγαπητέ Κώστα, αν μπορείς να μου επιτρέψεις με όλο το θάρρος να σου πω, ότι πραγματικά κανένας δεν νοιάζεται για το τι AFR έχει το μοτέρ του και πως δουλεύει το μαθηματικό μοντέλο που έχει ο MED 17.5 και πόσα ζουζούνια έχει το μαμά software. Τι να τις κάνω τις γνώσεις και τις θεωρίες, όταν οι πράξεις και τα αποτελέσματα μου λένε εντελώς άλλα.

Θες να μου πεις ότι μετά από όλο αυτό, μάθαμε κάτι; Και αν μάθαμε κάτι, σίγουρα το μάθαμε λάθος και σίγουρα ότι μάθαμε δεν είναι η αλήθεια.

Πολύ φοβάμαι ότι έχουμε καταντήσει vortex και έπεται και η συνέχεια. Εσύ λείπεις μόνο από το εορταστικό αυτό κλίμα και άλλος Κώστας από την APR! Και ελπίζω να παραμείνει έτσι, μπας και μείνει και κανένας σωστός επαγγελματίας στον χώρο!

Το φόρουμ είναι για να γράφουν οι καταναλωτές και όχι οι επαγγελματίες τις εμπειρίες τους. Οι επαγγελματίες μπορούν να ενημερώσουν σε κάτι που δεν γνωρίζουμε, αλλά μέχρι εκεί. Θυμάμαι τι ωραίες που ήταν οι εποχές, όταν ο Κρίτωνας και ο Κύριλλος έγραφαν ολόκληρα κατεβατά με τεχνικές αναλύσεις. Εκεί βγαίναμε όλοι κερδισμένοι. Εδώ, πέρα από το να πέφτουν διαρκώς στα μάτια μας, δεν κερδίζουν τίποτα. Ειδικά όταν υποτιμούν την νοημοσύνη του κάθε χρήστη.

Αν έχω κάπου λάθος, διορθώστε με. Σταματάω τα εκτός θέματος, μιας και νομίζω ότι έχουμε πέσει θύματα ενός φαύλου κύκλου...

Link to comment
Share on other sites

Τελικά με μπερδέψατε βρε ευλογημένοι.

Για να μη μπερδεύεστε ούτε κι εσείς, μπείτε και δείτε ακριβώς τί συμβαίνει: http://www.etuners.gr/?s=14&b=VW

Υπάρχουν ένα κάρο βελτιώσεις που είναι απροβλημάτιστες και λειτουργούν ακριβώς όπως περιγράφονται εκεί μέσα.

Εχω καποιες αποριες...

Συμφωνα με τον καταλογο

Το GT stage 1 (προγραμμα+εξατμιση) εχει 26 κιλα ροπη ενω το TSI stage 1 (χωρις εξατμιση μονο προγραμμα) 29 κιλα !!!

Πως γινεται αυτο ???

Link to comment
Share on other sites

Εχω καποιες αποριες...

Συμφωνα με τον καταλογο

Το GT stage 1 (προγραμμα+εξατμιση) εχει 26 κιλα ροπη ενω το TSI stage 1 (χωρις εξατμιση μονο προγραμμα) 29 κιλα !!!

Πως γινεται αυτο ???

λγκ το πρωτο θα ταν με το παλιο το προγραμμα, ενω το δικο μου με το πιο ανανεωμενο!!!

Link to comment
Share on other sites

Γιατί Τάσο; Σε πείραξε που απλά μαθεύτηκε η αλήθεια; Δεν έγραψα τίποτα παραπάνω πέρα από μία απλή αναφορά στο συμβάν.

Δεν δείχνω ενδιαφέρον ούτε για σένα, ούτε για το αυτοκίνητο σου. Απλά θεωρώ ότι όπως τότε στις αρχές, μιλούσες με τις ώρες για το αμάξι σου, το πρόγραμμα σου, την κάθοδο των Άγγλων και άλλα πολλά, έτσι και τώρα, έπρεπε να γραφτεί και αυτό. Όχι όταν όλα πάνε καλά να είμαστε παρόντες και όταν συμβεί μια "ατυχία", ένα παραστράτημα βρε αδερφέ, να μην έχουμε το θάρρος να πούμε τι έγινε.

Πραγματικά πιστεύω ότι δεν θα χρειαστεί να ξανα-ασχοληθώ με το αυτοκίνητο σου. Καλή συνέχεια από εδώ και πέρα και εύχομαι όλα να πάνε καλά!

++111...και οταν απο οτι θυμαμαι ο Τασος μιλαγε για επιθετικα προγραμματα σε αλλα S3 set up..τελος παντων καλη συνεχεια και απο μενα..

Υ.Γ.ρε παιδες αποφασιστε τι θα λεμε μονο τα καλα ή και τα κακα ή ολα??το site exei γινει Dolce Vita πια δυστυχως, με αποτελεσμα να μην βγαινουν ασφαλη συμπερασματα..

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Αρχισαμε παλι…!

Αυτο ακριβως θα ρωταγα κι εγω τον φιλο Sta8or . Ποια ειναι η actual ισχυς και με τι βαρομετρικο εχει διορθωθει, γιατι η χαμηλη αναλυση δεν με αφηνει να διαβασω τα λοιπα στοιχεια του διαγραμματος .

Την διορθωση την εχουν τα δυναμομετρα για να αναφερεται μια μεση τιμη ισχυος , σε σχεση με την μετρουμενη ισχυ κινητηρα που προεκυψε απο τα ραουλα .

=================

Την διορθωση την εχουν τα δυναμομετρα όχι για να αναφερεται σαν μεση τιμη αλλα για να βγαζει την ‘πραγματικη ονομαστικη’ με τις συνθηκες της στιγμης που μετρηθηκε, με τον υπολογισμο του το καθενα…

Στην συντρηπτικη πλειοψηφια των περιπτωσεων , η ισχυς του κινητηρα πανω στα ραουλα του ΜΑΗΑ ειναι λιγο μικροτερη απο αυτη που εχει ο κινητηρας στο δρομο , και εξαρταται απο το φορτιο και τον αερισμο .

================

Πως βγαζεις αυτό το συμπερασμα?

Συνηθως , ο κινητηρας εχει διαφορετικη ισχυ αναλογα με το ποση ωρα μενει φορτισμενος , λογω θερμανσης του θαλαμου καυσης (καπακι / μπουζι , εμβολα) και του εισερχομενου αερα (intercooler) .

===============

…συνηθως…τι σημαινει αυτό?Εννοεις με επαναληπτικη μετρηση η σε διαφορετικο δυναμομετρο?

Στα ΤSI ομως το φαινομενο αυτο ειναι μικροτερο , παρακατω θα καταλαβουμε γιατι .

===============

Για να δουμε…

Με λαθος καλιμπραρισμα των αισθητηρων που μετρανε πιεση - θερμοκρασια , προκυπτει διαφορετικη διορθωμενη ισχυς . Οταν πχ το βαρομετρικο , αντι για 1020mbar εχει σεταριστει λαθος ή εχει προβλημα ο αισθητηρας και δειχνει 920mbar ,

================

920mbar δεν υπαρχει γιατι επιμενεις?

εχουμε 10% "δωρακι" στην διορθωμενη ισχυ , εδικα με διορθωση κατα DIN70020 (πιο αισιοδοξο αποτελεσμα). ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ Η ΑCTUAL ΙΣΧΥΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ!

==============

Αν actual ισχυ =πραγματικη,εννοεις τη δυναμη στο τροχο αυτή δεν αλλαζει ποτε!

Στα ΤSI ειδικα , οταν ο κινητηρας εχει υψηλη θερμοκρασια εισερχ. αερα ή χαμηλη βαρομετρικη πιεση σηκωνει μονος του πιεση , ωστε να βρει την ροπη στρεψης που ζηταει ο εγκεφαλος .

================

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΞΗΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗ ΤΡΟΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΑ TSI ‘ΕΙΔΙΚΑ’?

Αν οντως ειχε 922mbar ,

================

Ξερω και αλλον έναν προγραμματιστη με βαλιτσακι που μιλαει για τετοια βαρομετρικα σε πελατες…

τοτε το αυτοκινητο θα σηκωνε την Ν75 του πολυ περισσοτερο σε σχεση πχ με το αν ειχε 1040mbar και το αποτελεσμα σε ισχυ στροφαλου να ηταν σχεδον κοινο , βασει του μαθηματικου μοντελου ροπης του .

===============

……ασχολιαστο

Για μενα ειναι απολυτα λογικο το διαγραμμα αυτο του 1,4 GT , καθως με intercooler και πιο ελευθερο φιλτρο , μπορει να τσιμπησει λιγη δυναμη (απο τα 180 πραγματικα ΗΡ που βγαζει το μοτερ αυτο με 100αρα βενζινη). Ποση ειναι αυτη? 188ΗΡ (αν βλεπω καλα...).

================

8 αλογα (σε λιγο 12) από φιλτρο ελευθερο και intercooler σε μαμα 1,4 tsi ξέχνατο!

Υποθετωντας ακομα

================

Αφου ξερεις τοσα κυριε Κριτωνα γιατι μιλας με υποθεσεις,προσωπικα μπερδευομαι...

και οτι δεν εχει πειραχτει σκοπιμα το βαρομετρικο , αυτο δεν σημαινει σε καμια περιπτωση οτι θα ειχε ποτε 208ΗΡ αν ηταν 1022 η εξωτερικη πιεση αντι για 922 . Γιατι τοτε ο εγκεφαλος θα χαμηλωνε τον λογο πιεσης, ωστε η ροπη να ειναι παλι η ιδια! Τοτε λοιπον θα ειχαμε 188 μετρημενη και 192 διορθωμενη ,

================

Πως βγαινει η διορθωση με αυτά τα 4 αλογα?

που μπορει καλλιστα να εχει ενα GT στο δρομο με 100αρα βενζινη και λιγα περιφερειακα .

===============

12αλογα! , μηπως υπαρχει καμοια τετοια δυναμομετρηση να ανεβασεις, η μιλαμε παλι υποθετικα-πελατιακα?

Δυστυχως, ειναι αρκετα συνθετο το θεμα "δυναμομετρηση" και θελει καλη κατανοηση του τι σημαινουν ολα αυτα που αναφερονται στο χαρτι . Αυτο που μπορω να πω εναι οτι δεν υπαρχουν λαθος μηχανηματα , αλλα λαθος χειρισμος και , το πλεον συνηθες , λαθος συμπερασματα .

Αυτό σκευτομουνα διαβαζοντας το post σου και επιμενω αφου εισαι καλος στη δουλεια σου γιατι αδικεις τον εαυτο σου γραφοντας υποθεσεις για να μας εξηγησεις πεντε πραγματα…

Thanks in advance,

Λαθος χειριστης σε σωστο μηχανημα που βγαζει λαθος συμπερασματα

Link to comment
Share on other sites

Stage 2 χωρίς σύστημα εξαγωγής γίνεται σε Golf VI?

Αν ναι πόσο εκτιμάται η απόδοση του, σε σχέση με 210 που είναι το stage 1 & 230 που είναι το stage2?

Εν ολίγοις, μπορεί ο αναπρογραμματισμός να συνδυαστεί με κιτ εισαγωγής και όχι φίλτρο στο φιλτροκούτι, ή τσάμπα πάει η επιπλέον ροή αέρα χωρίς επιπλέον (πιο ελεύθερη) εξαγωγή?

Ο διαχωρισμός των διαφορετικών σταδίων γίνεται με βάση τις δυνατότητες του μηχανολογικού συνόλου.

Παρότι είναι πιθανό να φτάσεις κάπου κοντά σε ισχύ, εμείς προτείνουμε την ύπαρξη συστήματος εισαγωγής κρύου αέρα και εξάτμιση για να έχεις 230 ίππους.

Με 230 ίππους είναι πολύ πιθανόν να διαλύσεις την εργοστασιακή σου εξάτμιση, δηλαδή μετά από λίγο δεν θα υπάρχουν καζάνια και θα τρυπήσουν τα διαφράγματα.

Η αναβαθμισμένη εξάτμιση βοηθάει την κατάσταση, τόσο για λόγους αξιοπιστίας όσο και για λόγους ροής, για να βοηθήσει την τουρμπίνα που ούτως η άλλως μέχρι

εκεί φτάνει.

Είναι σωστότερο να έχεις ισχύ λόγω αναβαθμισμένων περιφερειακών και σωστής ρύθμισης παρά να έχεις οριακά την ίδια ισχύ επειδή τεντώνεις την τουρμπίνα σου και

φτάνει στο σημείο να χαροπαλεύει για να ικανοποιήσει τη ματαιοδοξία μας.

Link to comment
Share on other sites

Μιάς και είμαι ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου Golf GTI ... να απαντήσω στο φίλο Geopan.

ΝΑΙ

Την Overload και τον turborabbit θα εμπιστευτώ ... άν χρειαστεί να ξαναρυθμίσω το αυτοκίνητό μου.

Πιστεύω να σε κάλυψα.

Σε ευχαριστώ πολύ για τον ενδιαφέρον που δείχνεις για το αυτοκίνητο μου.

Θα σε παρακαλέσω όμως να μήν ξανα-ασχοληθείς με αυτό.

Ευχαριστώ.

+1

Επιτέλους μίλησε και κάποιος για το αυτοκίνητο του ο ίδιος :o :o :o

για πές μας φίλε μου ήταν κάποιο ατυχές γεγονός το πρόβλημα σου ή δικία σου επιλογή ?

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτο το topic καλο ειναι να γραφονται αποψεις - σχολια - παρατηρησεις - αποριες κ οχι να γινεται διαμαχη κ διαλογος με 2 ατομα γιατι οι υπολοιποι δεν φταινε σε τπτ

οταν βεβαια γινεται διαλογος για τεχνικα θεματα το παραπανω δεν αποφευγεται

ενα γρηγορο παραδειγμα για να γινω σαφης--->gtse + turborabbit απο την στιγμη που δεν μιλατε για τεχνικα θεματα ας το αφησετε το θεμα εκει

επανερχομαστε λοιπον στο θεμα βελτιωση για κινητηρες TSI

αυτο ακριβώς εννοουσα και εγω mourth οι διαμαχες εκτος φορουμ

off topic πολλα post μου σβήστικαν γιατι? off topic

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

Ο διαχωρισμός των διαφορετικών σταδίων γίνεται με βάση τις δυνατότητες του μηχανολογικού συνόλου.

Παρότι είναι πιθανό να φτάσεις κάπου κοντά σε ισχύ, εμείς προτείνουμε την ύπαρξη συστήματος εισαγωγής κρύου αέρα και εξάτμιση για να έχεις 230 ίππους.

Με 230 ίππους είναι πολύ πιθανόν να διαλύσεις την εργοστασιακή σου εξάτμιση, δηλαδή μετά από λίγο δεν θα υπάρχουν καζάνια και θα τρυπήσουν τα διαφράγματα.

Η αναβαθμισμένη εξάτμιση βοηθάει την κατάσταση, τόσο για λόγους αξιοπιστίας όσο και για λόγους ροής, για να βοηθήσει την τουρμπίνα που ούτως η άλλως μέχρι

εκεί φτάνει.

Είναι σωστότερο να έχεις ισχύ λόγω αναβαθμισμένων περιφερειακών και σωστής ρύθμισης παρά να έχεις οριακά την ίδια ισχύ επειδή τεντώνεις την τουρμπίνα σου και

φτάνει στο σημείο να χαροπαλεύει για να ικανοποιήσει τη ματαιοδοξία μας.

OK ευχαριστώ για την απάντηση.

Την αλλαγή εξάτμισης θα ήθελα να την αποφύγω, όσο και αν φαίνεται οξύμωρο δεν θα ήθελα σε μία βελτίωση το αυτοκίνητο να επιβαρύνει το περιβάλον με επιπλέον ρύπους αλλά και να μην ζορίζεται πολύ.

Επιπλέον θα ήθελα να διατηρήσω και την ησυχία μου, οπότε το stage 1 είναι μια χαρά (προς το παρόν και για τους παραπάνω δικούς μου λόγους).

Link to comment
Share on other sites

OK ευχαριστώ για την απάντηση.

Την αλλαγή εξάτμισης θα ήθελα να την αποφύγω, όσο και αν φαίνεται οξύμωρο δεν θα ήθελα σε μία βελτίωση το αυτοκίνητο να επιβαρύνει το περιβάλον με επιπλέον ρύπους αλλά και να μην ζορίζεται πολύ.

Επιπλέον θα ήθελα να διατηρήσω και την ησυχία μου, οπότε το stage 1 είναι μια χαρά (προς το παρόν και για τους παραπάνω δικούς μου λόγους).

Η miltek και πολλες εξατμισεις με μεσαιο καζανακι κανουν ιδιο θορυβο με τη δικια σου ακριβως ομως!!!1

θα ζοριζεται λιγοτερο αμα βαλεις εξατμιση η τουρμπινα σου πολυ λιγοτερο!!!

Link to comment
Share on other sites

αυτο ακριβώς εννοουσα και εγω mourth οι διαμαχες εκτος φορουμ

off topic πολλα post μου σβήστικαν γιατι? off topic

γιατι εκανες διαλογο με ενα ατομο για ασχετο με το θεμα περιεχομενο

το ιδιο θα κανω γενικα απο εδω κ περα επειδη το συγκεκριμενο thread το εχετε ξεσκισει τα off θα σβηνονται με την μια

κ αν δεν συμμορφωθουν αυτοι που τα γραφουν θα ερχεται κ το warn

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.