Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Η miltek και πολλες εξατμισεις με μεσαιο καζανακι κανουν ιδιο θορυβο με τη δικια σου ακριβως ομως!!!1

θα ζοριζεται λιγοτερο αμα βαλεις εξατμιση η τουρμπινα σου πολυ λιγοτερο!!!

+10000000000...

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβως θα ρωταγα κι εγω τον φιλο Sta8or . Ποια ειναι η actual ισχυς και με τι βαρομετρικο εχει διορθωθει, γιατι η χαμηλη αναλυση δεν με αφηνει να διαβασω τα λοιπα στοιχεια του διαγραμματος .

Την διορθωση την εχουν τα δυναμομετρα για να αναφερεται μια μεση τιμη ισχυος , σε σχεση με την μετρουμενη ισχυ κινητηρα που προεκυψε απο τα ραουλα .

Στην συντρηπτικη πλειοψηφια των περιπτωσεων , η ισχυς του κινητηρα πανω στα ραουλα του ΜΑΗΑ ειναι λιγο μικροτερη απο αυτη που εχει ο κινητηρας στο δρομο , και εξαρταται απο το φορτιο και τον αερισμο . Συνηθως , ο κινητηρας εχει διαφορετικη ισχυ αναλογα με το ποση ωρα μενει φορτισμενος , λογω θερμανσης του θαλαμου καυσης (καπακι / μπουζι , εμβολα) και του εισερχομενου αερα (intercooler) . Στα ΤSI ομως το φαινομενο αυτο ειναι μικροτερο , παρακατω θα καταλαβουμε γιατι .

Με λαθος καλιμπραρισμα των αισθητηρων που μετρανε πιεση - θερμοκρασια , προκυπτει διαφορετικη διορθωμενη ισχυς . Οταν πχ το βαρομετρικο , αντι για 1020mbar εχει σεταριστει λαθος ή εχει προβλημα ο αισθητηρας και δειχνει 920mbar , εχουμε 10% "δωρακι" στην διορθωμενη ισχυ , εδικα με διορθωση κατα DIN70020 (πιο αισιοδοξο αποτελεσμα). ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ Η ΑCTUAL ΙΣΧΥΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ!

Στα ΤSI ειδικα , οταν ο κινητηρας εχει υψηλη θερμοκρασια εισερχ. αερα ή χαμηλη βαρομετρικη πιεση σηκωνει μονος του πιεση , ωστε να βρει την ροπη στρεψης που ζηταει ο εγκεφαλος . Αν οντως ειχε 922mbar , τοτε το αυτοκινητο θα σηκωνε την Ν75 του πολυ περισσοτερο σε σχεση πχ με το αν ειχε 1040mbar και το αποτελεσμα σε ισχυ στροφαλου να ηταν σχεδον κοινο , βασει του μαθηματικου μοντελου ροπης του .

Για μενα ειναι απολυτα λογικο το διαγραμμα αυτο του 1,4 GT , καθως με intercooler και πιο ελευθερο φιλτρο , μπορει να τσιμπησει λιγη δυναμη (απο τα 180 πραγματικα ΗΡ που βγαζει το μοτερ αυτο με 100αρα βενζινη). Ποση ειναι αυτη? 188ΗΡ (αν βλεπω καλα...). Υποθετωντας ακομα και οτι δεν εχει πειραχτει σκοπιμα το βαρομετρικο , αυτο δεν σημαινει σε καμια περιπτωση οτι θα ειχε ποτε 208ΗΡ αν ηταν 1022 η εξωτερικη πιεση αντι για 922 . Γιατι τοτε ο εγκεφαλος θα χαμηλωνε τον λογο πιεσης, ωστε η ροπη να ειναι παλι η ιδια! Τοτε λοιπον θα ειχαμε 188 μετρημενη και 192 διορθωμενη , που μπορει καλλιστα να εχει ενα GT στο δρομο με 100αρα βενζινη και λιγα περιφερειακα .

Δυστυχως, ειναι αρκετα συνθετο το θεμα "δυναμομετρηση" και θελει καλη κατανοηση του τι σημαινουν ολα αυτα που αναφερονται στο χαρτι . Αυτο που μπορω να πω εναι οτι δεν υπαρχουν λαθος μηχανηματα , αλλα λαθος χειρισμος και , το πλεον συνηθες , λαθος συμπερασματα .

Γεια σας και απο εμένα...

Να κάνω λιγο καποιες διευκρινίσεις σχετικα με τις δυναμομετρησεις και σχετικά με αυτή του sta8or. Καταχήν ημουν παρρον στην δυναμομέτρηση όπως και σε πολλές αλλεσ που εχουν γινει. Φυσικα το δυναμόμετρο και δεν είναι πειραγμένο και η νοοτροπία του παιδιου που το έχει δεν ειναι για να χαδευει αυτια για τα άλογα που θα βγαλουνε και επεισης αν ηθελε να το κανει αυτό δεν θα εβαζε Mahaa... Tώρα για την ατμοσφαιρική πίεση (P αερα hpa) - Η κοζανη στην οποια έγινε η δυαμομέτρηση βρισκεται σε υψόμετρο 760 m πάνω απο την θάλασσα το οποιο συνεπαγεται και ατμοσφαιρικη πιεση κατω απο την 1 ατμοσφαιρα δλδ κατω απο τα 1013.25 hPa. Τώρα όσο αφορα επακριβώς το νούμερο καθηγητής Φυσικός του ΤΕΙ με σταθμούς για το περιβάλλον μου ανέφερα νούμερα απο 920hpa ως 945hpa στην περιοχή. ( Παιζουν ρόλο και οι καιρικές συνθήκες για την αυξομοιωση αυτων). Οπότε το νούμερο αυτό ΄που διαβαζει το δυναμόμετρο είναι σωστό. Στην συγκεκριμένη δυναμομέτρηση υπηρχε συνδεμένο vagcom αλλα λόγω προβλήματος του laptop χασαμε τα δεδομενα. Επισης λέτε ότι τα gt είναι περίπου στα 180 αλογα μαμα αλλά το δικό μου σε δυναμομέτρηση που καποια στιγμή θα σηκώσω είχε βγάλει 193.9 κατα iso διορθωμένη και 189 κανονικα (μαμα με στρώσιμο 7500 km μοντελο 2007) Εχουμε σκοπό καποια στιγμή να βάλουμε μετρήσεις απο vagcom που θα φένονται όλα αυτα και επίσης την πιο μεγάλη πιεση σε σχέση με άλλα που εχω δει στου sta8or σε σχέση με το δικό μου και άλλα που πιθανόν να το κάνουν το φίλτρο και cooler που εχει. Αυτά προς το παρρόν και Σίγουρα υπάρχει διαφορά το πως δουλευει ένα τθρβο στην Κοζάνη απο ότι στην Αθήνα.

Link to comment
Share on other sites

Tώρα για την ατμοσφαιρική πίεση (P αερα hpa) - Η κοζανη στην οποια έγινε η δυαμομέτρηση βρισκεται σε υψόμετρο 760 m πάνω απο την θάλασσα το οποιο συνεπαγεται και ατμοσφαιρικη πιεση κατω απο την 1 ατμοσφαιρα δλδ κατω απο τα 1013.25 hPa. Τώρα όσο αφορα επακριβώς το νούμερο καθηγητής Φυσικός του ΤΕΙ με σταθμούς για το περιβάλλον μου ανέφερα νούμερα απο 920hpa ως 945hpa στην περιοχή. ( Παιζουν ρόλο και οι καιρικές συνθήκες για την αυξομοιωση αυτων). Οπότε το νούμερο αυτό ΄που διαβαζει το δυναμόμετρο είναι σωστό.

Τοτε επισημη ιστοσελιδα που μας ενημερωνει παγκοσμιως για τον καιρο καθως και λεπτομερη στοιχεια για περαιτερω κλιματολογικες συνθηκες να ειναι λαθος στην ενημερωση για την περιοχη της Κοζανης.....

Ο καιρος στην Κοζάνη

Χωρις παρεξηγηση φιλε μου, απλα στοιχεια παραθετω.... :)

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι σε κάποιο site διαφημίζεται απο μεγάλο οίκο βελτιώσεων οτι το scirocco vi 160 πάει 215 άλογα με 30kg ροπή με προγραμματισμό επίσης αναφέρει δυνατότητα ενεργοποίησης/απενεργοποίησης της αναβάθμισης , υπάρχει κάτι για το golf ανάλογο?

Link to comment
Share on other sites

Τοτε επισημη ιστοσελιδα που μας ενημερωνει παγκοσμιως για τον καιρο καθως και λεπτομερη στοιχεια για περαιτερω κλιματολογικες συνθηκες να ειναι λαθος στην ενημερωση για την περιοχη της Κοζανης.....

Ο καιρος στην Κοζάνη

Χωρις παρεξηγηση φιλε μου, απλα στοιχεια παραθετω.... :)

Η πίεση που δίνουν τα weather sites είναι με αναγωγή στην ισοδύναμη τιμή στο επίπεδο της θάλασσας (MSLP τιμή, ώστε να μην επηρεάζεται από το υψόμετρο που βρίσκεται ο κάθε σταθμός) για λόγους συγκρισιμότητας αποτελεσμάτων. Θεωρητικά πάντως τα πραγματικά 920mb στα 760m υψόμετρο είναι αποδεκτή τιμή. Τώρα, το τί και πώς ήταν σεταρισμένο στο συγκεκριμένο δυναμόμετρο είναι άλλη ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι σε κάποιο site διαφημίζεται απο μεγάλο οίκο βελτιώσεων οτι το scirocco vi 160 πάει 215 άλογα με 30kg ροπή με προγραμματισμό επίσης αναφέρει δυνατότητα ενεργοποίησης/απενεργοποίησης της αναβάθμισης , υπάρχει κάτι για το golf ανάλογο?

H REVO βγαζει τετοιο. http://www.revotechnik.com/products/sps.aspx

Link to comment
Share on other sites

Δεν δείχνω ενδιαφέρον ούτε για σένα, ούτε για το αυτοκίνητο σου.

Πραγματικά πιστεύω ότι δεν θα χρειαστεί να ξανα-ασχοληθώ με το αυτοκίνητο σου.

Οξύμωρο: σχήμα λόγου κατά το οποίο συνδυάζονται έννοιες αντιφατικές μεταξύ τους

Link to comment
Share on other sites

OK ευχαριστώ για την απάντηση.

Την αλλαγή εξάτμισης θα ήθελα να την αποφύγω, όσο και αν φαίνεται οξύμωρο δεν θα ήθελα σε μία βελτίωση το αυτοκίνητο να επιβαρύνει το περιβάλον με επιπλέον ρύπους αλλά και να μην ζορίζεται πολύ.

Επιπλέον θα ήθελα να διατηρήσω και την ησυχία μου, οπότε το stage 1 είναι μια χαρά (προς το παρόν και για τους παραπάνω δικούς μου λόγους).

Η miltek και πολλες εξατμισεις με μεσαιο καζανακι κανουν ιδιο θορυβο με τη δικια σου ακριβως ομως!!!1

θα ζοριζεται λιγοτερο αμα βαλεις εξατμιση η τουρμπινα σου πολυ λιγοτερο!!!

Πολύ σωστά, αλλά να προσθέσω ότι ο καταλύτης που έχει πάνω η εξάτμιση, είναι ναι μεν 200άρης, αλλά "ελεύθερος". Αυτό σημαίνει ότι φιλτράρει μεν τα καυσαέρια, αλλά μέχρι κάποιες συγκεκριμένες στροφές και όταν πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας. Και εγώ milltek έχω και όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο, πίσω δεν μπορείς να σταθείς. Το ίδιο συμβαίνει και όταν ανεβαίνουν οι rpm και ο όγκος των καυσαερίων αυξάνεται. Βέβαια, η παραπάνω ρύπανση δεν είναι λόγος για να μην βάλεις εξάτμιση. Γιατί και μόνο πρόγραμμα να έχεις, πάλι ρυπαίνεις περισσότερο, όπως και λόγω κυβικών.

Βάλε αν μπορείς την εξάτμιση και για να ισοφαρίσεις την ρύπανση, ξεκίνα ανακύκλωση και στο γυαλί... :thumbsup:

Οξύμωρο: σχήμα λόγου κατά το οποίο συνδυάζονται έννοιες αντιφατικές μεταξύ τους

Μου την είπες, μπράβο!!! :):thumbsup::clapping:

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά, αλλά να προσθέσω ότι ο καταλύτης που έχει πάνω η εξάτμιση, είναι ναι μεν 200άρης, αλλά "ελεύθερος". Αυτό σημαίνει ότι φιλτράρει μεν τα καυσαέρια, αλλά μέχρι κάποιες συγκεκριμένες στροφές και όταν πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας. Και εγώ milltek έχω και όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο, πίσω δεν μπορείς να σταθείς. Το ίδιο συμβαίνει και όταν ανεβαίνουν οι rpm και ο όγκος των καυσαερίων αυξάνεται. Βέβαια, η παραπάνω ρύπανση δεν είναι λόγος για να μην βάλεις εξάτμιση. Γιατί και μόνο πρόγραμμα να έχεις, πάλι ρυπαίνεις περισσότερο, όπως και λόγω κυβικών.

Βάλε αν μπορείς την εξάτμιση και για να ισοφαρίσεις την ρύπανση, ξεκίνα ανακύκλωση και στο γυαλί... :)

Είχα βάλει δίχαλο στο προηγούμενο μου αυτοκίνητο και τελικό. ΟΚ μπορεί να κέρδισε, ειδικά με το δίχαλο που μπήκε αφού καταργήθηκαν τα "γκαζάκια" δηλ. οι προκαταλύτες, αλλά από πίσω δεν στεκόσουν με τίποτα όταν έπαιρνε εμπρός κρύο.

Για την κάρτα καυσαερίων που είχα πάει σε γνωστό ηλεκτρολόγο, μόλις το μέτρησε με έδιωξε και μου είπε έλα σε κανένα τέταρτο να έχει ζεσταθεί γιατί ήταν φουγάρο το αμάξι!

Και δεν θέλω να καταντήσει τα ίδια χάλια το Golf.

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Αν βάλεις ένα σωστό καταλύτη, τότε μόνο στα πρώτα 5 λεπτά που θα είναι παγωμένος θα έχεις αυτό το πρόβλημα. Μετά στρώνει. Είναι ανάλογα τι καταλύτη θα βάλεις. Εγώ με 50.000χλμ πάνω στον καταλύτη, έβγαλα κάρτα κανονικά :)

Link to comment
Share on other sites

920 hpa μονο στην Ολυμπο θα βρεις χμμμμμμ. Δεν εχει κανεις εκει δυναμομετρο ετσι ?unsure.gif

+1 :D

Εκει μπορει να εβγαζε και 35 κιλα ροπη το συγκεκριμενο Golf (μαμα) ;)

Edited by BillVWRuleZ
Link to comment
Share on other sites

Η πίεση που δίνουν τα weather sites είναι με αναγωγή στην ισοδύναμη τιμή στο επίπεδο της θάλασσας (MSLP τιμή, ώστε να μην επηρεάζεται από το υψόμετρο που βρίσκεται ο κάθε σταθμός) για λόγους συγκρισιμότητας αποτελεσμάτων. Θεωρητικά πάντως τα πραγματικά 920mb στα 760m υψόμετρο είναι αποδεκτή τιμή. Τώρα, το τί και πώς ήταν σεταρισμένο στο συγκεκριμένο δυναμόμετρο είναι άλλη ιστορία.

Συγγνωμη φιλε μου επειδη φαινεται οτι το κατεχεις, μπορεις να το κανεις λιγο πιο κατανοητο γιατι μπερδευτηκα ελαφρως.

Δηλ ποια αξια (λαμβανομενη απο που?) γινεται με αναγωγη στην ισοδυναμη τιμη στο επιπεδο της θαλασσας και γιατι τελικα να μην επηρεαζεται απο το υψομετρο αφου αυτο ειναι το ζητουμενο?

Οπως και να εχει παιζει ρολο και οι αξιες που ειναι σεταρισμενο το δυναμομετρο και κυριως για τον υπολογισμο των διορθωμενων αξιων.

Παρ'ολα αυτα εγω ειχα την εντυπωση οτι οσο ανεβαινουμε σε υψομετρο και ειδικα σε τουρμπο κινητηρες εχουμε πτωση αποδοσης και οχι αυξηση. Εδω τι παιζει και βλεπουμε ακριβως τα αντιθετα και μαλιστα με μεγαλη διαφορα?

Το οτι ειναι MAHA το δυναμομετρο ειναι θετικο, αλλα εδω στην Αθηνα οπου υπαρχουν δυο τετοια που ξερω, το ενα ειναι σχεδον παντα αρκετα πιο αισιοδοξο απο το αλλο, που σημαινει οτι παιζουν και αλλοι παραγοντες ρολο, τεχνικοι και μη, οποτε μονο και μονο απο την προελευση του δυναμομετρου δεν μπορουμε να βγαλουμε ασφαλη συμπερασματα, ειδικα οταν εχουμε νουμερα που δεν ειναι συνηθισμενα και που για να ειμαστε σιγουροι θα πρεπει να επιβεβαιωθουν και σε αλλη μετρηση σε αλλο δυμναμομετρο.

Υποθεση κανω οχι οτι μπορει ο καθε ενδιαφερομενος να μπαινει σ'αυτη τη διαδικασια.

Για ποιο λογο αλλωστε?

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

στα σπατα ειναι το πιο ρεαλιστικο παντως και το ποιο σφιχτο,εξαρταται παντα και απτην συντηρηση που κανει ο καθενας...υπαρχουν θεματα συντηρησης πχ με μαχα θεσσαλονικης πιο παλια,ελλειπης συντηρηση και τρελα νουμερα ακομα και σε μαχα...οποιος θυμαται και ξερει..γνωριζει...

Link to comment
Share on other sites

Το οτι ειναι MAHA το δυναμομετρο ειναι θετικο, αλλα εδω στην Αθηνα οπου υπαρχουν δυο τετοια που ξερω, το ενα ειναι σχεδον παντα αρκετα πιο αισιοδοξο απο το αλλο,

Παντελη πως εβγαλες το παραπανω συμπερασμα;

Σε ρωταω γιατι προσωπικα, δε νομιζω πως τα συγκεκριμενα ΜΑΗΑ της Αθηνας εχουν ιδιαιτερες διαφορες...

Link to comment
Share on other sites

Παντελη πως εβγαλες το παραπανω συμπερασμα;

Σε ρωταω γιατι προσωπικα, δε νομιζω πως τα συγκεκριμενα ΜΑΗΑ της Αθηνας εχουν ιδιαιτερες διαφορες...

Πώς να το έβγαλε ο δύσμοιρος; Αφού έχει δοκιμάσει και ξέρει.

Γνωρίζοντας και μόνο τις προτιμήσεις κάποιων βελτιωτών αρκεί να καταλάβει κανείς αν τα δύο δυναμόμετρα είναι ισοδύναμα σε μετρήσεις!

Τη λέξη Σπάτα μερικοί την έχουν διαγράψει από το GPS! Πώς έφτασε ένα δυναμόμετρο να έχει παρατσούκλι άραγε...

:db:

Link to comment
Share on other sites

Συγγνωμη φιλε μου επειδη φαινεται οτι το κατεχεις, μπορεις να το κανεις λιγο πιο κατανοητο γιατι μπερδευτηκα ελαφρως.

Δηλ ποια αξια (λαμβανομενη απο που?) γινεται με αναγωγη στην ισοδυναμη τιμη στο επιπεδο της θαλασσας και γιατι τελικα να μην επηρεαζεται απο το υψομετρο αφου αυτο ειναι το ζητουμενο?

Οπως και να εχει παιζει ρολο και οι αξιες που ειναι σεταρισμενο το δυναμομετρο και κυριως για τον υπολογισμο των διορθωμενων αξιων.

Παρ'ολα αυτα εγω ειχα την εντυπωση οτι οσο ανεβαινουμε σε υψομετρο και ειδικα σε τουρμπο κινητηρες εχουμε πτωση αποδοσης και οχι αυξηση. Εδω τι παιζει και βλεπουμε ακριβως τα αντιθετα και μαλιστα με μεγαλη διαφορα?

Το οτι ειναι MAHA το δυναμομετρο ειναι θετικο, αλλα εδω στην Αθηνα οπου υπαρχουν δυο τετοια που ξερω, το ενα ειναι σχεδον παντα αρκετα πιο αισιοδοξο απο το αλλο, που σημαινει οτι παιζουν και αλλοι παραγοντες ρολο, τεχνικοι και μη, οποτε μονο και μονο απο την προελευση του δυναμομετρου δεν μπορουμε να βγαλουμε ασφαλη συμπερασματα, ειδικα οταν εχουμε νουμερα που δεν ειναι συνηθισμενα και που για να ειμαστε σιγουροι θα πρεπει να επιβεβαιωθουν και σε αλλη μετρηση σε αλλο δυμναμομετρο.

Υποθεση κανω οχι οτι μπορει ο καθε ενδιαφερομενος να μπαινει σ'αυτη τη διαδικασια.

Για ποιο λογο αλλωστε?

Εννοώ ότι για να είναι συγκρίσιμα τα βαρομετρικά αποτελέσματα που δίνονται από τα weather sites η Χ τιμή ατμοσφαιρικής πίεσης που δημοσιεύουν δεν είναι η απόλυτη/πραγματική τιμή πίεσης που μέτρησε ο αντίστοιχος μετεωρολογικός σταθμός στην περιοχή ενδιαφέροντος αλλά μία "κανονικοποιημένη" τιμή από την οποία "αφαιρείται" η όποια επίδραση του υψόμετρου και που αντιστοιχεί στο τι θα μετρούσε ο συγκεκριμένος σταθμός αν βρισκόταν στο επίπεδο της θάλασσας.

Όταν δηλαδή γράφουν ότι σε μια πόλη με υψόμετρο 620 m η ατμοσφαιρική πίεση είναι 1006 mbar δεν σημαίνει ότι ο μετεωρολογικός σταθμός μέτρησε 1006 αλλά ότι η πραγματική τιμή Χ που μέτρησε (και που είναι σημαντικά μικρότερη πχ 930 mbar) αντιστοιχεί σε 1006 mbar στο επίπεδο της θάλασσας.

Σε ότι έχει σχέση με τα δυναμόμετρα το τρίκ στο οποίο αναφέρονται οι συνφορουμίστες παραπάνω είναι το εξής απλό: Αν αναγκάσω με κάποιο τρόπο το πρόγραμμα του δυναμόμετρου να πιστέψει ότι ο αέρας είναι πιο αραιός (=χαμηλότερη ατμοσφαιρική πίεση = λιγότερο οξυγόνο ανά λίτρο εισερχόμενου αέρα) τότε αυτό θα υπολογίσει μια “διορθωμένη στο επίπεδο της θάλασσας” τιμή ροπής (και άρα ιπποδύναμης) που θα είναι μεγαλύτερη των πραγματικών δυνατοτήτων του μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

Στο forum του gtc υπάρχει μια αναφορά για τον αναπρογραμματισμό σε TSI:

"Για την διαχειριση των Med17.5.1 κ γενικα για τα TSi εχει παει πανω απο 6-7 φορες σε Στοκχολμη κ Στουγκαρδη για σεμιναρια και οι εγκεφαλοι αυτοι ειναι three core κ δεν γραφονται με ενα απλο προγραμμα κ ο εξοπλισμος ειναι πολυ ακριβος για να βλεπεις ολο το software κ οχι τα 256kb που βλεπει ενα απλο προγραμμα μπορει να γραψει εναν εγκεφαλο κ δεν εχεις τον πληρη ελεγχο ολων των χαρτων κ δεν φταινε ουτε αντλιες ουτε μπεκ ουτε μοτερ κ.ο.

Τετοιο εξοπλισμο χρησιμοποιει η revo,κ με safe προγραμμα παει 210ps.

Συγκεκριμενα εχει δωσει πανω απο 50000 ευρο σε εξοπλισμο για τα TSi κ για αυτο κ εχουν αποτελεσμα αμα ρωτησετε τον Σωτο και αλλα 20 Tsi θα δειτε οτι ολα δουλευουν χωρις κοψιματα ποσο καιρο κ κ δεν εχουν κανει τον παραμικρο εδω k ποσο καιρο χωρις να γινονται χριστουγεννιατικο δενδρο απτα λαμπακια...

ΑΝ ρωτησετε τον Σωτο θα σας πει που ειχε κ αλλο προγραμμα θα σας πει πως τωρα σε σχεση με πριν ουτε λαμπακια εχει ουτε τιποτα...."

Τι γίνεται λοιπόν με τον εξοπλισμό??

Έχουν όλοι οι προγραμματιστές ανάλογο εξοπλισμό?

Και κυρίως τελικά τι δίνει ένα απλό πρόγραμμα?

Link to comment
Share on other sites

Στο forum του gtc υπάρχει μια αναφορά για τον αναπρογραμματισμό σε TSI:

"Για την διαχειριση των Med17.5.1 κ γενικα για τα TSi εχει παει πανω απο 6-7 φορες σε Στοκχολμη κ Στουγκαρδη για σεμιναρια και οι εγκεφαλοι αυτοι ειναι three core κ δεν γραφονται με ενα απλο προγραμμα κ ο εξοπλισμος ειναι πολυ ακριβος για να βλεπεις ολο το software κ οχι τα 256kb που βλεπει ενα απλο προγραμμα μπορει να γραψει εναν εγκεφαλο κ δεν εχεις τον πληρη ελεγχο ολων των χαρτων κ δεν φταινε ουτε αντλιες ουτε μπεκ ουτε μοτερ κ.ο.

Τετοιο εξοπλισμο χρησιμοποιει η revo,κ με safe προγραμμα παει 210ps.

Συγκεκριμενα εχει δωσει πανω απο 50000 ευρο σε εξοπλισμο για τα TSi κ για αυτο κ εχουν αποτελεσμα αμα ρωτησετε τον Σωτο και αλλα 20 Tsi θα δειτε οτι ολα δουλευουν χωρις κοψιματα ποσο καιρο κ κ δεν εχουν κανει τον παραμικρο εδω k ποσο καιρο χωρις να γινονται χριστουγεννιατικο δενδρο απτα λαμπακια...

ΑΝ ρωτησετε τον Σωτο θα σας πει που ειχε κ αλλο προγραμμα θα σας πει πως τωρα σε σχεση με πριν ουτε λαμπακια εχει ουτε τιποτα...."

Τι γίνεται λοιπόν με τον εξοπλισμό??

Έχουν όλοι οι προγραμματιστές ανάλογο εξοπλισμό?

Και κυρίως τελικά τι δίνει ένα απλό πρόγραμμα?

μου στελνεις το link??

Link to comment
Share on other sites

επιπλεον δν καταλαβα κατι, δλδ με αυτα τα εργαλεια μπορεις να παιξεις με ροπες κτλπ?? δλδ απο εκει και πανω που ξερουμε οτι θα εχουμε safe mode??? απ τη στιγμη που 1 revo το δινει απ οτι λες για ασφαλεια 210 και ολοι οι αλλοι παλι 210 ποια η διαφορα λοιπον??

Link to comment
Share on other sites

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ , ένας ο οποίος έγραψε και κάτι σωστό ... τα εργαλεία

Τεραστία δίφορα στο θέμα ασφάλειας όσο αναφορά την διαδικασία REED ACU..

ΠΧ ,, άλλο να πλανίσεις κυλυνδροκεφαλή με την λύμα , και άλλο με SR ..

Απλά το χρηματικό είναι τεράστιο σε σχάση με ένα laptop … και για να μην ξαναγράψω τι χρειάζεται να πάρεις αυτά τα μηχανήματα , τι σεμινάρια πρέπει να παρακολουθήσεις και διαδικασίες , γιατί θα είμαι off topic και θα μου τις σβήσουν όπως είχε ξανά γίνει...

Και για να μην παραμυθιάζεστε .. ένας τα φτιάχνει για όλους,, απλά τα αμπελάκια αλλάζουν και τα χρώματα των μπλεντάζ

Link to comment
Share on other sites

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ , ένας ο οποίος έγραψε και κάτι σωστό ... τα εργαλεία

Τεραστία δίφορα στο θέμα ασφάλειας όσο αναφορά την διαδικασία REED ACU..

ΠΧ ,, άλλο να πλανίσεις κυλυνδροκεφαλή με την λύμα , και άλλο με SR ..

Απλά το χρηματικό είναι τεράστιο σε σχάση με ένα laptop … και για να μην ξαναγράψω τι χρειάζεται να πάρεις αυτά τα μηχανήματα , τι σεμινάρια πρέπει να παρακολουθήσεις και διαδικασίες , γιατί θα είμαι off topic και θα μου τις σβήσουν όπως είχε ξανά γίνει...

Και για να μην παραμυθιάζεστε .. ένας τα φτιάχνει για όλους,, απλά τα αμπελάκια αλλάζουν και τα χρώματα των μπλεντάζ

θα διαφωνισω σε αυτο που εχω μαρκαρει...πχ το giac που φοραω εγω ειναι πολυ πιο γραμμικο απο το αντιστοιχο revo και το βλεπω και στην πραξη και με οργανα (μπαρομετρο πχ) το giac στην 2α ανεβαζει 1.2 over με 1.0 σταθερη ενω το revo φιλου 1.0 οβερ με 0.95-0.9 σταθερη!!!αυτο δεν νομιζω να ειναι το ιδιο προγραμμα απο τον ιδιο προγραμματιστη!!!

Link to comment
Share on other sites

Παντελη πως εβγαλες το παραπανω συμπερασμα;

Σε ρωταω γιατι προσωπικα, δε νομιζω πως τα συγκεκριμενα ΜΑΗΑ της Αθηνας εχουν ιδιαιτερες διαφορες...

Απο παιδι που εχει παει και στα δυο με ακριβως τα ιδια πραγματα γιατι στα Σπατα του φανηκαν λιγωτερα απο οτι περιμενε.

Και στο αλλο βεβαια δεν ειδε αυτο που περιμενε αλλα ηταν τα νουμερα λιγο καλυτερα.

Δεν ειναι και τυχαιο οτι οι πιο πολλοι 'βελτιωτες' εκει τα πανε για μετρημα/ρυθμιση, χωρις να σημαινει οτι δεν ειναι καλο. Ισως παλι να βολευει επειδη ειναι πανω στην Εθνικη.Απλως στα Σπατα τα νουμερα ειναι πιο σφιχτα,κατα την γνωμη μου παντα γιατι εχω δει εκει και αλλες μετρησεις περιμενοντας και απο αλλα αυτοκινητα (rally, A4 DTM, EVO) που περιμεναν καλυτερα νουμερα, χωρις βεβαια να ξερω/λεω ποιο ειναι το πιο ακριβες απο τα δυο.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Πώς να το έβγαλε ο δύσμοιρος; Αφού έχει δοκιμάσει και ξέρει.

Γνωρίζοντας και μόνο τις προτιμήσεις κάποιων βελτιωτών αρκεί να καταλάβει κανείς αν τα δύο δυναμόμετρα είναι ισοδύναμα σε μετρήσεις!

Τη λέξη Σπάτα μερικοί την έχουν διαγράψει από το GPS! Πώς έφτασε ένα δυναμόμετρο να έχει παρατσούκλι άραγε...

:yahoo:

Έχει δίκιο ο Στέλιος μετά τις τελευταίες μετρήσεις με το ίδιο αυτοκίνητο ίδιο setup ίδιο πρόγραμμα ίδια ταχύτητα στο σασμάν στα δύο ΜΑΗΑ της Αθήνας πράγματι διαγράψαμε το αισιόδοξο από το GPS. Το παρατσούκλι δεν το βγάλαμε εμείς new_wasntme.gif

jstivasoverload.jpg

johnstivas4h.jpg

Παρατηρήστε ότι ενώ η διαφορά στην μετρημένη είναι μόλις 2,7 άλογα (υπέρ του αισιόδοξου) στην διορθωμένη η διαφορά ανεβαίνει στα 6,4 άλογα (πάλι υπέρ του αισιόδοξου)

Φυσικά η γνωστή "παρέα" κάτι θα σκαρφιστεί πάλι ώστε να τα φέρει στα μέτρα της και να αναιρέσει για άλλη μια φορά αυτά που βλέπουμε με τα μάτια μας.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.