golf-agu Posted January 10, 2009 Report Share Posted January 10, 2009 Να και ένα ευχάριστο 265ps πολύ καλό! ¶ραγε θα είναι και η τιμή νορμάλ? Έμαθε κανείς νέα τι αλλάζουν? Aρχισαν τα οργανα! Σκανε μυτη σιγα σιγα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paris tsi Posted January 10, 2009 Report Share Posted January 10, 2009 Θα ειναι το S(3)TSI!!!265 αλογα απο 1400 cc?ειναι τρελοι αυτοι οι ρωμαιοι... Θυμαται κανεις οταν πρωτοβγηκε gt-tsi τι λεγαν??οτι θα σπανε κινητηρες κτλ?μοκο τωρα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsimeon Posted January 10, 2009 Report Share Posted January 10, 2009 Στο δευτερο ειναι η αντιστροφη διαδρομη... στο δευτερο Δεν ηταν και τοσο καλες οι αλλαγες μου... ηταν πτωτη αποπειρα anyway ισως να μην ειναι τοσο καλο οσο δειχνει και μας κοροιδευει Δεν θα σκασουμε!!! ΟΠοιος θελει μπορει να με καλεσει και εμενα τον κακομοιρο εκει που μαζευεστε να δουμε τι ψαρια πιανουμε! προς το παρων εχω ενα check engine αναμενο και με εχει πιασει τρελα Εξακολουθει να μην υπαρχει κανεις με Vag Com διαθεσιμος για 3 λεπτα??????????? Κώστα έχω VAG-COM, μπορείς αύριο κάποια στιγμή? Να κάνουμε και ένα άνοιγμα παρέα να δω διαφορές....είμαι περίεργος....Bill είσαι μέσα? Alex?...GEORGE?......να τον μυήσουμε τον άνρθωπο μην τον αφήσουμε έτσι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex16v Posted January 10, 2009 Report Share Posted January 10, 2009 Κώστα έχω VAG-COM, μπορείς αύριο κάποια στιγμή? Να κάνουμε και ένα άνοιγμα παρέα να δω διαφορές....είμαι περίεργος....Bill είσαι μέσα?Alex?...GEORGE?......να τον μυήσουμε τον άνρθωπο μην τον αφήσουμε έτσι Να παμε.Τι...μη μου πεις αρχισαν οι εκθεσεις??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted January 10, 2009 Report Share Posted January 10, 2009 Θα ειναι το S(3)TSI!!!265 αλογα απο 1400 cc?ειναι τρελοι αυτοι οι ρωμαιοι... Θυμαται κανεις οταν πρωτοβγηκε gt-tsi τι λεγαν??οτι θα σπανε κινητηρες κτλ?μοκο τωρα.... και οι ελληνες τρελοι ειναι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostakisSs Posted January 10, 2009 Report Share Posted January 10, 2009 (edited) Λοιπον πλεον αγορασα και το δικο μου Vagcom : ) ακομα δεν το εχω εγκαταστησει ομως!! χεχε Ωστοσο 2 ειναι οι παρατηρησεις: 1. Το λαμπακι εσβησε τελικα μονο του Για ολα μαλλον εφταιγε ο ατιμος ο πατερας μου Ειχα βγαλει το καπακι το πλαστικο να το πλυνω και ειχα αφησει ενα σωληνακι υποπιεσης εξω... μετα γυρισα και το εβαλα κανονικα και μετα απο δυο αναματα του κινητηρα αναψε το κιτρινο... Στο ενδιαμεσω ομως ο πατερας μου μετακινησε το αυτοκινητο οποτε μαλλον διαβασε καποια περιεργη τιμη απο το σωληνακι που ηταν εξω τοτε.... Το vag Com θα μας τα πει ολα (θελει δεν θελει αυριο) 2. Θελω να ευχαριστησω τον Κριτωνα (τον γνωστο) που τον ανησυχησα βραδιατικα χωρις λογο τελικα (ευτυχως....) παρολα αυα ηταν διαθεσιμος να με βοηθησει και με ηρεμησε Κριτωνα ευχαριστω 1ον Για το πυραυλακι που μου εστησες και 2ον για την Βοηθεια Αυτη την αμεση επαφη ηθελα και δεν πηγα σε κονσερβες και ευτηχως την εχω >>>> Oσο για αυριο το πρωι παω για σκι (μιας και εσβησε το λαμπακι ) το βραδακι λετε να παμε τα golf για ξεσκι???? :P Edited January 10, 2009 by kostakisSs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Senna_ Posted January 11, 2009 Report Share Posted January 11, 2009 πες και σε μας γιατι σου αναψε.. πιο σωληνακι λες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostakisSs Posted January 11, 2009 Report Share Posted January 11, 2009 (edited) 1 Fault Found 008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal P2015 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 254 Mileage: 46628 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 22:19:54 Freeze Frame: RPM: 700 /min Load: 24.3 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 78.0°C Temperature: 40.0°C Absolute Pres.: 1010.0 mbar Voltage: 13.462 V Readiness: 0000 0000 ιδου τι ειπε ο γιατρος, ο αλλος ο Γιατρος, Κριτωνας, ειπε οτι το καπακι μας περιεχει ενα δοχειο κενου (οχι ενα κενο δοχειο ) και το σωληνακι ηταν ενα υποπιεσης. Οσο για το ποιο ειναι αυτο : (μην περιμενετε φωτο) Ειναι το μοναδικο σωληνακι που παει στο καπακι στα TSI ερχετε πανω δεξια... οποτε ειτε το θελετε ειτε οχι ΚΡΑΤΑΜΕ το καπακι μας Edited January 11, 2009 by kostakisSs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted January 11, 2009 Report Share Posted January 11, 2009 1 Fault Found 008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal P2015 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 254 Mileage: 46628 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 22:19:54 Freeze Frame: RPM: 700 /min Load: 24.3 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 78.0°C Temperature: 40.0°C Absolute Pres.: 1010.0 mbar Voltage: 13.462 V Readiness: 0000 0000 ιδου τι ειπε ο γιατρος, ο αλλος ο Γιατρος, Κριτωνας, ειπε οτι το καπακι μας περιεχει ενα δοχειο κενου (οχι ενα κενο δοχειο ) και το σωληνακι ηταν ενα υποπιεσης. Οσο για το ποιο ειναι αυτο : (μην περιμενετε φωτο) Ειναι το μοναδικο σωληνακι που παει στο καπακι στα TSI ερχετε πανω δεξια... οποτε ειτε το θελετε ειτε οχι ΚΡΑΤΑΜΕ το καπακι μας Το κρατάμε το καπάκι γαμώτο αλλά τι κάνει αυτό το δοχείο κενού δεν κατάλαβα ακόμα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex7 Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 Το κρατάμε το καπάκι γαμώτο αλλά τι κάνει αυτό το δοχείο κενού δεν κατάλαβα ακόμα! Μα είναι απλο, ακόμα κι εγώ που είμαι άσχετος το κατάλαβα! Είναι για το κενό!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkoudos Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Παίδες καλησπέρα, πριν από 2 μέρες έβαλα και εγώ το πρόγραμμα των etuners. Παρ' όλο που δεν έχω προλάβει να κάνω αρκετά χλμ (ναι ξέρω Στέλλιο, πρέπει να το ανοίξω...) οι εντυπώσεις είναι πολύ καλές. Το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο ότι έχει γίνει πιο δυνατό, έγινε και πολύ πιο γραμμικό!!! Έφυγε επιτέλους αυτό το κόμπιασμα κάπου στις 3000 στροφές μεταξύ κομπρέσσορα και τουρμπίνας. Επίσης πολύ καλύτερη ανταπόκριση στο γκάζι. Δεν θα πω περισσότερα, ένα μόνο. ΜΠΡΑΒΟ παιδιά!!! Πολύ καλή δουλειά και καλή συνέχεια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsimeon Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Παίδες καλησπέρα,πριν από 2 μέρες έβαλα και εγώ το πρόγραμμα των etuners. Παρ' όλο που δεν έχω προλάβει να κάνω αρκετά χλμ (ναι ξέρω Στέλλιο, πρέπει να το ανοίξω...) οι εντυπώσεις είναι πολύ καλές. Το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο ότι έχει γίνει πιο δυνατό, έγινε και πολύ πιο γραμμικό!!! Έφυγε επιτέλους αυτό το κόμπιασμα κάπου στις 3000 στροφές μεταξύ κομπρέσσορα και τουρμπίνας. Επίσης πολύ καλύτερη ανταπόκριση στο γκάζι. Δεν θα πω περισσότερα, ένα μόνο. ΜΠΡΑΒΟ παιδιά!!! Πολύ καλή δουλειά και καλή συνέχεια... Καλώς-ήρθες στην παρέα των 200σαριδων φίλε "arkoude". Καλά γκάζια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
batsisbees Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Να ρωτήσω κατι εχει βάλει κάποιος προγραμα σε Gt(170) ? οπου θεωρhτικά με τα αγραφόμενα κάποιων περιοδικών,sites κτλ μπορεί να είναι 180-190hp αν υπάρχει κάποιος ας πει εντυπώσεις? δυναμη,ροπή,κατανάλωση,κοστος? αξιζει? Για το golf με τα 140 θεωρητικά 150 το βλεπω σιγουρα καλο μιας και φαινεται να εχεις +50hp αρκει να ειναι αξιοπιστο.. με το ιδιο σκεπτικό στο golf με τα 170 θεωρητικα 185 θα κερδισεις +15-20 ? ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted January 18, 2009 Report Share Posted January 18, 2009 Να ρωτήσω κατι εχει βάλει κάποιος προγραμα σε Gt(170) ? οπου θεωρhτικά με τα αγραφόμενα κάποιων περιοδικών,sites κτλ μπορεί να είναι 180-190hp αν υπάρχει κάποιος ας πει εντυπώσεις? δυναμη,ροπή,κατανάλωση,κοστος? αξιζει? Για το golf με τα 140 θεωρητικά 150 το βλεπω σιγουρα καλο μιας και φαινεται να εχεις +50hp αρκει να ειναι αξιοπιστο.. με το ιδιο σκεπτικό στο golf με τα 170 θεωρητικα 185 θα κερδισεις +15-20 ? ? Γενικα, το προγραμμα αξιζει στα μοτερ αυτα. Η τεραστια διαφορα βεβαια ειναι στον 140HP TSI κινητηρα, γιατι φτανει στα ιδια επιπεδα ισχυος με τον 170αρη τελικα, αφου προκειται για ιδια μηχανολογικα συνολα. Αλλα και 25ΗΡ να παρεις δεν ειναι κι ασχημα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted January 19, 2009 Report Share Posted January 19, 2009 Να ρωτήσω κατι εχει βάλει κάποιος προγραμα σε Gt(170) ? οπου θεωρhτικά με τα αγραφόμενα κάποιων περιοδικών,sites κτλ μπορεί να είναι 180-190hp αν υπάρχει κάποιος ας πει εντυπώσεις? δυναμη,ροπή,κατανάλωση,κοστος? αξιζει? Για το golf με τα 140 θεωρητικά 150 το βλεπω σιγουρα καλο μιας και φαινεται να εχεις +50hp αρκει να ειναι αξιοπιστο.. με το ιδιο σκεπτικό στο golf με τα 170 θεωρητικα 185 θα κερδισεις +15-20 ? ? έχουμε καλομάθει μου φαίνεται...παλιότερα παλεύαμε για 5 άλογα ...και τώρα με τα 20 δν είμαστε ευχαριστημένοι???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted January 19, 2009 Report Share Posted January 19, 2009 καλα τοσο καιρο δεν υπαρχει κανεις με GT που να εβαλε προγραμμα κια να εχει κανει και δυναμομετρηση,για να την ανεβασει??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted January 19, 2009 Report Share Posted January 19, 2009 έχουμε καλομάθει μου φαίνεται...παλιότερα παλεύαμε για 5 άλογα ...και τώρα με τα 20 δν είμαστε ευχαριστημένοι???? καταρχην δεν ειναι 5 αλογα ουτε 10 ειναι κοντα στα 40 αλογακια... το gt ειναι καπου στα 190 και με περιφερειακα και προγραμμα μπορεις να πας στα 230 αλογακια με 28 κιλα ροπη δλδ 4 παραπανω απο το εργοστασιακο gt και 40 αλογα πανω... δεν συζητω βεβαια για τις πιεσεις που δουλευει το εργοστασιακο gt και το βελτιωμενο... σαφεστατα συμφαιρει το προγραμμα και στο gt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted January 19, 2009 Report Share Posted January 19, 2009 καταρχην δεν ειναι 5 αλογα ουτε 10 ειναι κοντα στα 40 αλογακια...το gt ειναι καπου στα 190 και με περιφερειακα και προγραμμα μπορεις να πας στα 230 αλογακια με 28 κιλα ροπη δλδ 4 παραπανω απο το εργοστασιακο gt και 40 αλογα πανω... δεν συζητω βεβαια για τις πιεσεις που δουλευει το εργοστασιακο gt και το βελτιωμενο... σαφεστατα συμφαιρει το προγραμμα και στο gt Εγώ μιλάω μόνο για το πρόγραμμα....και δεν νομίζω να πάρει πάνω από 20 άλογα...πάντως αξίζει τον κόπο όχι μόνο για την ιπποδύναμη αλλά και για την ροπή... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted January 19, 2009 Report Share Posted January 19, 2009 Εγώ μιλάω μόνο για το πρόγραμμα....και δεν νομίζω να πάρει πάνω από 20 άλογα...πάντως αξίζει τον κόπο όχι μόνο για την ιπποδύναμη αλλά και για την ροπή... εγω ειμαι της γνωμης παντως οτι ενα gt με προγραμμα δουλευει πολυ πολυ καλυτερα απο ενα εργοστασιακο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted January 19, 2009 Report Share Posted January 19, 2009 εγω ειμαι της γνωμης παντως οτι ενα gt με προγραμμα δουλευει πολυ πολυ καλυτερα απο ενα εργοστασιακο Moυ φαινεται οτι ειμαστε υπεραισιοδοξοι ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paris tsi Posted January 19, 2009 Report Share Posted January 19, 2009 Σημερα ανοιξα το tsi μου με revo κ τραβηξα βιντεακι(ο δρομος ειναι λιγο ανηφορικος απο την μεση κ μετα) πως σας φαινεται?αν κ μου κολλησε λιγο η πρωτη.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paris tsi Posted January 19, 2009 Report Share Posted January 19, 2009 Επισης ανοιξαμε με ενα φιλο που εχει το μαμα tsi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 Παιδιά καλησπέρα, έχει βαλει κανείς πρόγραμμα σε 1.4Τ 122 ps? Επίσης ποιο ελληνικό δυναμόμετρο θεωρείτε το ποιο αξιόπιστο? Γιατι έχω ακούσει ότι "φουσκώνουν" τα νούμερα ιδιαίτερα της ροπής! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 Υπαρχει ξεχωριστο θεμα για τα 122αρια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panoskr Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 Το θέμα για τον 122 είναι γενικό πάνω στον κινητήρα και όχι τόσο για βελτίωση. ¶λλωστε το παρών θέμα γράφει για κινητήρες TSI και όχι συγκεκριμένα για 140/170 ps... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...